نوشته شده توسط : ادمین

راههای ماندگاری ژل و بوتاکس با【با رضایتمندی بالا】

زیبایی یکی از صفات بسیار محبوب انسان ها می باشد. به همین خاطر حتی افرادی هم که به صورت خدادادی از آن بی بهره مانده اند به دنبال راهی می باشند تا آن را به دست آورند. به همین خاطر معمولا پزشکان زیبایی جز پرکار ترین پزشکان به حساب می آیند. زیرا روزانه افراد زیادی برای زیبا کردن اعضای مختلف بدن خود به آنها مراجعه می کنند.

تزریق ژل یکی از راه کار هایی می باشد که افراد از طریق آن می توانند به اندام دلخواه خود برسند و همچنین با استفاده از آن میتوان تعادل را بین اعضای صورت برقرار کرد تا به زیبایی رسید.

حتما بخوانید :تزریق ژل

اما یکی از مهم ترین معایب چنین روشی این است که برای همیشه ماندگار نمی ماند. زیرا ژل به صورت طبیعی بعد از مدتی جذب بدن افراد می شود . به همین منظور سوال بسیاری از افراد این است که چگونه ماندگاری ژل را افزایش دهیم؟

در جواب این سوال بهتر است بدانید راه کار های مختلفی برای افزایش ماندگاری ژل وجود دارد اما هیچ کدام از این راه کار ها نمی تواند ماندگاری ژل را دائمی کند.

بهترین روش های ماندگاری ژل و بوتاکس

بهترین روش های ماندگاری ژل و بوتاکس

ترمیم زود به زود ژل و تزریق بوتاکس موجب به وجود آمدن مشکلات زیادی می شود و همچنین بهتر است بدانید اینکار باعث افزایش هزینه شما می شود. به همین خاطر بهتر است برای ماندگاری ژل و بوتاکس یک سری از روش ها و کار ها را انجام دهید تا این مواد مدت زمان بیشتری برروی بدن شما باقی بمانند. برای آشنایی بیشتر با این موارد ما بعضی از آنها را در اینجا برای شما بیان کرده ایم.

ورزش کردن

در ساعات و روزهای های ابتدایی که ژل و بوتاکس را تزریق میکنید بهتر است برای اینکه تعریق بدنتان باعث افزایش کبودی و تورم ناشی از تزریق نشود از انجام ورزش خود داری کنید. اما بسیاری از پزشکان توصیه می کنند که بعد از مدت تعیین شده اگر افراد روزانه ورزش کنند و فعالیت بدنی بالایی داشته باشند بوتاکس و ژل مدت زمان بیشتری برروی بدن آنها باقی می مانند. البته اگر مکانی که برای ورزش کردن انتخاب میکنید به صورت مستقیم درمعرض تابش نور خورشید می باشد باید حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

دوری از استرس

شیوه زندگی بسیاری از افراد به گونه ای است که روزانه به خاطر مسائل خانواگی، شغلی و مالی بسیاری مجبور به تحمل استرس زیادی می شوند. به اینگونه از افراد توصیه میشود که اقدام به تزریق ژل و بوتاکس نکنند.

زیرا استرس باعث افزایش میزان تولید هورمون های بسیار زیادی می شود که باعث می شوند روند پیری افراد سرعت پیدا کند. به همین خاطر افرادی که زندگی پر استرسی را دارند ماندگاری بوتاکس و ژل برروی بدن آنها خیلی کم می باشد. به همین منظور افرادی که دوست دارند ماندگاری این مواد را افزایش دهند بهتر است از استرس دوری کنند.

حافظت در برابر نور خورشید

اشعه خورشید به طور طبیعی برای پوست انسان مضر می باشد و باعث ایجاد مشکلات زیادی برای آن می شود. به همین خاطر در اغلب اوقات پزشکان زیبایی توصیه می کنندکه افراد پوست خود را دور از اشعه خورشید نگه دارند.

در رابطه با ژل و بوتاکس نیز اشعه ماوراء بنفش خورشید باعث می شود که ماندگاری آنان کاهش یابد. به همین منظور همواره پزشکان به افرادی که ژل و بوتاکس تزریق کرده اند توصیه می کنند که درمعرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرند. اما اگر شغل این افراد به گونه ای است که باید در معرض نور خورشید قرار گیرند باید حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنند.

مراقبت از پوست

همه افراد برای این که ظاهری زیبا داشته باشند باید همواره از پوست خود مراقبت کنند . بسیاری از افراد با شیوه مراقبت از پوست آشنایی ندارند به همین خاطر این سوال را که چگونه از پوست خود مراقبت کنیم را مطرح میکنند؟

اگر شما نیز جز این افراد هستید بهتر است بدانید که با نوشیدن آب فراوان و استفاده از نرم کننده های پوستی میتوانید از پوست خود مراقبت کنید و باعث افزایش ماندگاری بوتاکس و ژلی شوید که به بدن تان تزریق شده است.

مصرف مواد غذایی مناسب بوتاکس

بهتر است بدانید مواد غذایی که شما مصرف می کنید تاثیر مستقیم و زیادی بر روی پوستتان دارند. به همین خاطر معمولا پزشکان زیبایی  به بیماران خود توصیه میکنند که تا جایی که برای آنان امکان پذیر می باشد از مواد غذایی که فرآورده شده اند و کنسرو ها استفاده نکنند.

البته بهتر است بدانید مصرف زیاد قند نیز باعث آسیب به پوست شما میشود و پیشنهاد میشود از چنین موادی بسیار کم استفاده شود. درواقع اگر می خواهید تزریق بوتاکس و ژل بر روی پوست شما ماندگاری زیادی داشته باشند باید رژیم غذایی که در بالا بیان شد را رعایت کنید.

مصرف روی

شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید که مصرف روی باعث افزایش ماندگاری بوتاکس و ژل برروی بدن افراد می شود. بسیاری از افراد با کمبود روی مواجه می شوند. معمولا تزریق بوتاکس برروی بدن این گونه از افراد ماندگاری کمی دارد. به همین منظور چنین افرادی باید ابتدا مشکل کمبود روی بدن خود را برطرف کنند سپس اقدام به تزریق ژل و بوتاکس کنند.

به چه صورت می توان ماندگاری ژل لب را افزایش داد؟

به چه صورت می توان ماندگاری ژل لب را افزایش داد؟

بعضیی از افراد فرم لب های آنان به صورت طبیعی به گونه است که نازک می باشند. اینگونه از افراد برای اینکه بتوانند تعادل را بین اجزای صورت خود ایجاد کنند و به زیبایی برسند اقدام به تزریق ژل لب می کنند.

زیرا تزریق ژل لب به صورت ویژه  باعث حجیم شدن لب ها میشود. اما متاسفانه چون ماندگاری ژل لب دائمی نیست و بعد از مدتی از بین میرود بسیاری از افراد به دنبال این هستند که ماندگاری ژل لب را افزایش دهند. اگر شما نیز به دنبال این هستید که ماندگاری ژل لب را افزایش دهید بهتر است بدانید تنها در صورت رعایت موارد بیان شده در زیر می توانید ماندگاری آن را افزایش دهید.

حتما بخوانید :تزریق ژل لب

انجام صحیح مراقبت های بعد از تزریق

یکی از مهم ترین کارهایی که شما در ابتدایی ترین گام های انجام این کار باید به فکر آن باشید این است که یک پزشک خبره و ماهر در زمینه تزریق ژل لب پیدا کنید. زیرا پزشکان ماهر معمولا مهمترین و مناسب ترین نکاتی که شما باید بعد از تزریق آنها را رعایت کنید را به شما میگویند. رعایت مراقبت های بعد از تزریق تاثیر بسیار زیادی بر ماندگاری ژل لب دارد.

زیرا اگر افراد همه موارد را به خوبی رعایت کنند به صورت خودکار ماندگاری ژل لب نیز افزایش می یابد. فراموش نکنید که تحت هیچ عنوانی شما نباید مراقبت های بعد از تزریق را نادیده بگیرید. زیرا در این صورت به هیچ وجه به نتیجه دلخواه خود نخواهید رسید.

مرطوب کردن لب ها

برای سلامتی سلول های پوست لب شما باید همواره لب های خود را مرطوب نگه دارید. در رابطه با تزریق ژل لب نیز بهتر است بدانید باید به اندازه زیادی روزانه آب بنوشید و از مرطوب کننده های لب استفاده کنید.

استفاده نکردن از رژ لب

بعد از تزریق ژل لب حداقل به مدت ۴۸ ساعت باید از استفاده از ژل لب خود داری کنید. زیرا استفاده از ژل لب باعث میشود شما نتوانید مراقبت های بعد از تزریق را به خوبی رعایت کنید. که همین امر باعث کاهش ماندگاری ژل لب میشود.

کدام موارد دوام ژل لب را از بین می برند؟

ژل لب به گونه ای است که بعد از مدتی از بین می رود. به همین دلیل افرادی که دوست دارند به صورت دائمی لب های حجیمی داشته باشند. بسیار از این مورد ناخشنود می باشند. خیلی از افراد این سوال را که کدام موارد دوام ژل لب را از بین می برند؟ را می پرسند. اگر شما نیز دوست دارید جواب چنین سوالی را پیدا کنید بهتر است ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید.

حرکت لب

هر چقدر حرکت لب ها بیشتر باشد زودتر ژل تزریق شده به آنها جذب بدن می شود. به همین خاطر افرادی که عادت دارند با لب های خود بازی کنند و یا در مواقعی که استرس دارند لب های خود را میجوند خیلی زودتر حجم لب های آنان از بین می رود.

میزان فعالیت ورزشی افراد

افرادی که در روز های ابتدایی تزریق ژل لب بسیار ورزش می کنند ژل لب آن ها ماندگاری کمی دارد. زیرا افزایش میزان فعالیت بدن در روزهای ابتدایی بعد از تزریق باعث جذب ژل می شود.

تزریق ژل لب نامناسب

ژل هایی که به لب افراد تزریق می شوند دارای انواع مختلفی هستند. هر چقدر ژل تزریق شده به لب شما مرغوبیت بالاتری داشته باشد ماندگاری آن بیشتر خواهد بود. به همین منظور توصیه می شود هنگام تزریق بهترین ژل لب را انتخاب کنید.

تزریق ژل لب چه مزایایی دارد؟

تزریق ژل لب چه مزایایی دارد؟

خیلی از افراد به دنبال آگاهی از مزایای تزریق ژل لب می باشند. اگر شما نیز دوست دارید با آنها آشنا شوید ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید.

متوازن کردن اجزای صورت

گاهی اوقات نازکی لب های افراد توازن صورت آنان را بر هم می زند به همین خاطر تزریق ژل لب می تواند توازن لازم را به صورت این افراد برگرداند.

زیبا سازی لب ها

یکی از معیار زیبایی لب ها امروزه درشت بودن و یا به عبارت دیگر قلوه ای بودن آنها می باشد. به همین خاطر بسیاری از افراد از این روش برای درشت و زیبا کردن لب های خود استفاده می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بهترین مرکز لیزر میرداماد با دستگاه کندلا【رضایت ۱۰۰%】

همه افراد دوست دارند بدنی صاف و بدون مو داشته باشند. اما متاسفانه چون رشد مو بر روی بدن انسان یک امر طبیعی می باشد بسیاری از افراد نمی توانند به صورت دائم بدنی بدون مو داشته باشند.

به همین منظور بسیاری از افراد هر بار که به حمام می روند از ژیلت و یا تیغ برای از بین بردن اینگونه از مو ها استفاده می کنند. توجه داشته باشید که در بیشتر مواقع استفاده مدوام از ژیلت و تیغ در فواصل زمانی کم باعث زخم شدن پوست می شود.

و بعد از مدتی باعث می شود که ریشه مو های موجود برروی بدن بسیار کلفت شود که چنین چیزی به شدت باعث زشت دیده شدن پوست بدن افراد می شود.

بسیاری از افراد امروزه به لیزر موهای زائد بدن خود روی آورده اند. زیرا با استفاده از این روش به راحتی میتوان به صورت مداوم بدنی بدون مو و زیبا داشت. مراکز بسیار زیادی وجود دارند که چنین کاری را انجام می دهند. به همین خاطر خیلی از افراد دوست دارند با ویژگی های بهترین مرکز لیزر میرداماد آشنا شوند.مجتمع پزشکی جلفا یکی از بهترین مراکز لیرز در میرداماد است.

بهترین مرکز لیزر میرداماد

بهترین مرکز لیزر در میرداماد

میرداماد یکی مکان هایی می باشد که در آن مراکز لیزر بسیار زیادی واقع شده اند به همین خاطر پیدا کردن بهترین مرکز لیزر در میرداماد به کاری سخت تبدیل شده است . بهتر است بدانید چنین مراکزی ویژگی های بسیار زیادی دارند. اگر دوست دارید با این ویژگی ها آشنا شوید ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

ارتباط دائمی و آنلاین مرکز لیزر کندلا میرداماد

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که بهترین مرکز لیزر میرداماد باید داشته باشد ارتباط دائمی و آنلاین آن با مشتریان می باشد. به همین خاطر مراکزی که دوست دارند به عنوان بهترین در این زمینه شناخته شوند راه های ارتباطی خود را با مشتریان آسان می کنند.

یعنی این که در دنیای مجازی از طریق شبکه های مجازی بسیار زیادی مانند: وب سایتها، اینستاگرام، تلگرام، ایتا، روبیکا، واتساپ و سروش با مشتریان در ارتباط می باشند و هرگاه از طریق این موارد فردی از آنها سوال می پرسد به آن پاسخ می دهند. زیرا ارتباط مستمر با مشتریان باعث می شود میزان رضایت افراد از این مراکز بیشتر شود و روزانه تعداد افراد بسیار زیادی به آنها مراجعه کند.

پاسخگویی سریع

هنگامی که افراد با مراکز لیزر ارتباط برقرار می کنند دوست دارند خیلی سریع به آنها پاسخ داده شود. به همین خاطر هر مرکز لیزری میرداماد به دنبال این است که به عنوان بهترین شناخته شود. باید حتما کادری مجرب، خوش اخلاق و باتجربه برای خود جمع آوری کند تا آنان در هر ساعت از روز پاسخگوی مشتریان باشند.

داشتن دستگاه های لیزر بسیار پیشرفته

معمولا مراکز لیزری که در میرداماد مشغول به کار می باشند و به عنوان بهترین شناخته می شوند از بهترین و بروزترین دستگاه های لیزر استفاده می کنند. زیرا استفاده از بروزترین دستگاه های لیزر باعث می شود نتیجه کار بهتر باشد و مشتریان بسیار از کار مرکز لیزر رضایت داشته باشند.

تخفیف برای جلسات لیزر

هر مرکز لیزری که در میرداماد به دنبال این است که به عنوان بهترین شناخته شود. باید برای جذب مشتریان بیشتر در مبلغ پرداختی که بابت هر جلسه لیزر از مشتریان خود دریافت می کند تخفیف قائل شود. زیرا ممکن است بسیاری از افراد توان پرداخت این مبلغ را نداشته باشند. اما اگر تخفیف داده شود افراد زیادی توان پرداخت آن را پیدا میکنند و همین امر موجب افزایش میزان مراجعه کنندگان به چنین مراکزی می شود.

درصد رضایت مراجعین

بسیاری از افراد قبل از مراجعه به مراکز لیزر برای اطمینان بیشتر معمولا ابتدا از مراجعان قبلی تحقیق می کنند تا از میزان رضایت آنان آگاهی پیدا کنند. به همین خاطر همه مراکز لیزر باید به دنبال این باشند که رضایت مشتریان خود را به دست آورند. زیرا هر چقدر درصد رضایت مراجعان بیشتر باشد در تحقیقات در مورد مرکز شما نکات مثبت بیشتری بیان می کنند . که همین امر موجب می شود اعتبار مرکز شما بالا برود و افراد بسیار زیادی به آن اعتماد کنند.

داشتن اپراتور های ماهر

داشتن اپراتور های ماهر

هر مرکز لیزری که دوست دارد به عنوان بهترین در میرداماد شناخته شود. باید حتما اپراتور های باتجربه و ماهر بسیار زیادی هم برای آقایان و هم برای بانوان استخدام کند. زیرا افراد تنها به مرکزی مراجعه می کنند که هم برای آقایان و هم برای خانم ها به صورت مجزا اپراتور وجود داشته باشد . چون بسیاری از افراد به هیچ وجه حاضر نمی شوند کار لیزر خود را به افراد نامحرم بسپارند .

همچنین مهارت اپراتور های هر مرکزی نیز تاثیر بسیار زیادی بر افزایش میزان مراجعه کنندگان دارد . زیرا اگر اپراتور هر مرکزی مهارت بالایی داشته باشد افرادی که به آن مراجعه می کنند می توانند نتیجه بهتری از لیزر خود به دست آورند.

پزشکان با تجربه

هر کلینیک و مرکز لیزری که در میرداماد می خواهد اسم آن جز بهترین ها قرار بگیرد باید حتما متخصصان باتجربه و ماهر بسیار زیادی که رشته تحصیلی آنها مربوط به لیزر موهای زائد می باشد را داشته باشد. زیرا وجود متخصص های باتجربه به چنین مراکزی اعتبار می بخشد.

محیط آرام و پاکیزه

توجه داشته باشید که همیشه رعایت بهداشت در محیط های آرایشی بهداشتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است . به همین خاطر یکی از لازمه های بهترین شدن در مرکز لیزر میرداماد داشتن محیطی منظم و استریل شده می باشد. در واقع مراکزی که چنین ویژگی ندارند به هیچ وجه نمی توانند به عنوان بهترین شناخته شوند.

قیمت مناسب

بسیاری از افراد امروزه به خاطر شرایط اقتصادی توان مالی زیادی ندارند. به همین خاطر اگر یک مرکز لیزر دارای قیمت مناسبی نباشد و قیمت آن بسیار بالا باشد به هیچ وجه افراد به آن برای انجام کار لیزر خود مراجعه نمی کنند. به همین منظور هر مرکزی که می خواهد به عنوان بهترین شناخته شود باید علاوه بر داشتن کیفیت بالا دارای قیمت بسیار مناسبی نیز باشد.

رفتار خوب پرسنل

یکی دیگر از ویژگی هایی که داشتن آن لازمه بهترین شدن است داشتن پرسنل ماهر و خوش اخلاق می باشد. در واقع اگر کارکنان یک مرکز لیزر از اخلاق خوبی برخوردار نباشند و رفتار مناسبی با مراجعان نداشته باشند حتما تعداد مراجعه کنندگان آن مرکز به طور چشمگیری کاهش می یابد.

مرکز لیزر میرداماد شریعتی

در میرداماد معمولا مراکز لیزر بسیار زیادی وجود دارند. زیرا تعداد افرادی که به میرداماد برای لیزر کردن بدن خود مراجعه می کنند به شدت زیاد می باشد. داشتن مرکز لیزر در میرداماد میتواند بسیار سود آور باشد. به همین خاطر بسیاری از افرادی که میخواهند مرکز لیزر افتتاح کنند این کار را در میرداماد انجام میدهند.

مراقبت های بعد از لیزر

داشتن اپراتور های ماهر

بعد از لیزر کردن موهای بدن باید به یک سری از نکات توجه کنید به همین خاطر ما آنها را در اینها برای شما بیان کرده ایم.

از کمپرس آب سرد استفاده کنید

استفاده از کمپرس آب سرد یا کمپرس یخ در ناحیه تحت درمان به مدت چند دقیقه به کاهش تورم و درد موقت بعد از جلسه لیزر کمک می کند.

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید: بعد از جلسات لیزر پوست حساس تر و شکننده تر می شود و قرار گرفتن مستقیم در معرض نور خورشید باعث خشکی و تحریک پوست می شود، بنابراین حداقل یک هفته کامل بعد از هر جلسه از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب شود، همچنین استفاده از ضد آفتاب توصیه می شود.

از استفاده از محصولات زیبایی خودداری کنید

همانطور که می دانید بعد از لیزر لایه پوستی حساس تر می شود و مستعد تشدید ضایعات پوستی مانند جوش و زخم بعد از لیزر می شود. همچنین اکثر محصولات خود مراقبتی حاوی عطر و مواد شیمیایی هستند که ممکن است بعد از لیزر باعث آسیب به لایه پوست شوند. به همین خاطر توصیه می شود حداقل تا۷۲ساعت بعد از لیزر از استفاده از مواد آرایشی زیبایی اجتناب کنید.

پوست ناحیه لیزر شده را به آرامی تمیز کنید

تمیز نگه داشتن پوست پس از رفع موهای زائد ضروری است، اما باید لوسیونی متناسب با حساسیت پوست پس از لیزر انتخاب کنید، پوست را به آرامی بشویید و تمیز کنید، پوست را با حوله نرم خشک کنید و از مالش آن خودداری کنید.

خاراندن پوست به مدت 5 روز برای جلوگیری از تحریک و خشکی لایه پوست توصیه نمی شود. همچنین باید به مدت 7 روز از قرار گرفتن در معرض آب داغ و حمام بخار و 48 ساعت پس از جلسه از شنا در استخرهای حاوی کلر خودداری کنید.

از ژل آلوئه ورا استفاده کنید

مرکز لیزر میرداماد

ژل آلوئه ورا به از بین بردن درد، تورم و قرمزی بعد از لیزر موهای زائد کمک می کند. می توانید ژل آلوئه ورا را مستقیماً روی ناحیه ای که مو از آن برداشته شده است بمالید و چند دقیقه صبر کنید تا پوست شما آن را جذب کند. زمانی که آلوئه ورا خشک شود. باقی مانده را با یک پارچه نرم و مرطوب پاک کنید.

از مسکن های بدون نسخه فقط طبق دستور استفاده کنید

در روز اول پس از لیزر درمانی از داروهای مسکن فقط طبق دستور پزشک استفاده کنید. باید از مصرف آسپرین خودداری کنید زیرا باعث افزایش سیالیت خون و افزایش زمان بهبودی می شود. اگر درد بعد از 24 ساعت مصرف دارو ادامه پیدا کرد با پزشک خود تماس بگیرید.

آیا می توانیم بعد از لیزر دوش بگیریم؟

دوش گرفتن بلافاصله پس از لیزر موهای زائد ترجیح داده نمی شود. زیرا پوست پس از لیزر حساس و تحریک می شود، بنابراین بهتر است از قرار دادن پوست خود در معرض حرارت و برخی مواد شیمیایی موجود در شامپوها و صابون های قوی خودداری شود. از آنجایی که پوست بعد از لیزر حساس می شود.

مهم است که اطمینان حاصل شود که حداقل یک روز در معرض عطرها و محصولات مراقبت از پوست قرار نگیرد. پوست به طور طبیعی و به سرعت در طی یک یا دو روز آرام می شود، اما برخی از اقدامات اشتباه می تواند منجر به افزایش سوزش و ایجاد مشکلاتی برای پوست شما شود.

چه زمانی بعد از لیزر دوش بگیریم؟

زمان ایده آل برای دوش گرفتن بعد از لیزر موهای زائد 24 ساعت است، اما اگر مجبور به استحمام هستید، توصیه می شود 6 تا 8 ساعت صبر کنید. توصیه می شود از آب سرد استفاده کنید و پوست خود را لایه برداری نکنید یا از محصولات مراقبت از پوست قوی در مناطقی که از لیزر استفاده کرده اید استفاده نکنید.

مهم ترین نکاتی که توصیه می شود در حمام بعد از لیزر آنها را رعایت کنید؟

  • برای جلوگیری از زبری و اصطکاک با پوست، لباس های نخی گشاد و نرم بپوشید.
  • از ورزش، شنا، سونا و جکوزی خودداری کنید.
  • از دست زدن به نواحی که با استفاده از دستگاه لیزر بدن موهای زائد را برداشته اید، خودداری کنید.
  • آب را در دمای ولرم نگه دارید.
  • ناحیه تحت درمان را با یک حوله نرم به آرامی خشک کنید.
  • از زدن عطر به نواحی تحت درمان خودداری کنید.
  • هنگام بیرون رفتن و قرار گرفتن در معرض نور خورشید، استفاده از کرم ضد آفتاب با فاکتور حفاظتی SPF +50 ترجیح داده می شود.

نکات مراقبت از پوست بین درمان های هفتگی

  • از قرار دادن نواحی درمان به خصوص صورت در معرض نور خورشید خودداری کنید. از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و نواحی لیزر شده را به خوبی بپوشانید.
  • اگر مو در بین دوره های درمان رشد کرد، می توان از کرم های موبر یا تیغ استفاده کرد. برای جلوگیری از تحریک پوست، از دستگاه به جز در زمان های مناسب استفاده نکنید.
  • 5 روز بعد از جلسه با استفاده از یک اسکراب مناسب پوست را لایه برداری کنید تا از شر پوست مرده و خشکی که می تواند باعث قرمزی شود خلاص شوید.
  • ترجیحاً ۷ روز قبل از جلسه بعدی از سفید کردن یا برنزه کردن نواحی تحت درمان اجتناب شود.
  • شما باید در مورد داروهایی که مصرف می کنید به پزشک خود اطلاع دهید زیرا می توانند بر روند حذف موهای زائد تأثیر زیادی بگذارند.

آیا بعد از لیزر باید از مرطوب کننده استفاده کنیم؟

بله، اغلب ترجیح داده می شود که بعد از لیزر از مرطوب کننده استفاده شود، زیرا لیزر ممکن است به خشکی پوست در نتیجه تاثیر لیزر بر روی سلول های پوست منجر شود.

بنابراین استفاده از مرطوب کننده به مرطوب شدن پوست و حفظ رطوبت آن کمک می کند. ترجیحاً مرطوب کننده ای که استفاده می کنید بهتر است سبک باشد و که حاوی مواد شیمیایی قوی نباشد.

مخصوصاً اگر پوست بعد از لیزر حساس است، لازم است با متخصص پوست یا متخصصی که جلسه را انجام داده است، برای دریافت دستورالعمل در مورد نوع و استفاده از آن مشورت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بهترین متخصص زوج درمانی تهران

زوج درمانی رشته ای از روان درمانی است که بر کمک به هر دو طرف برای مقابله با مشکلاتی که بین آنها ایجاد می شود. تمرکز می کند تا رابطه آنها را بهبود ببخشد و ارتباط سالمی بین آنها ایجاد کند.

زوج درمانی می تواند به زوج هایی که در هر مرحله از رابطه خود دچار مشکل می شوند، از جمله آشنایی، نامزدی و ازدواج کمک کند و همچنین برای زوج هایی که در یک رابطه سالم هستند و به دنبال یافتن راه هایی برای تقویت ارتباط هستند، مفید است.

زوج درمانی به حل بسیاری از مشکلات مانند عدم ارتباط، مشاجرات مکرر یا فاصله عاطفی کمک می کند. بسته به شدت مشکلات در رابطه و میزان تلاش زوجین، درمان می تواند ماه ها یا سال ها طول بکشد.

یک متخصص زوج درمانی از استراتژی ها و مداخلات درمانی مختلفی برای کمک به شما و شریک زندگیتان بسته به اهداف و مشکلی که دارید استفاده می کند. بنابراین برای هر زوجی نیاز است حداقل یکبار به متخصص زوج درمانی مراجعه کنند.

در چه مواقعی افراد باید به بهترین متخصص زوج درمانی مراجعه کنند؟

همانگونه که میدانید هنگامی که دونفر با هم ازدواج میکنند چون از دو خانواده مختلف با دو فرهنگ و تربیت متفاوت می باشند ممکن است مشکلات زیادی را تجربه کنند. اما قرار نیست در هر رابطه ای این مشکلات باعث طلاق شوند.

به همین خاطر به زوج هایی که در زندگی خود نمی توانند حالت ایده آل را تجربه کنند توصیه می شود به مراکز زوج درمانی مراجعه کنند. زیرا در این گونه از مراکز متخصص های زوج درمانی ماهر و مختلفی مشغول به کار می باشند که به بهبود رابطه ها و کیفیت زندگی زوجین کمک زیادی میکنند. ما در این جا بعضی از مواقعی را که نیاز است افراد به چنین مراکزی مراجعه کنند برای شما بیان کرده ایم.

مشکلات رابطه ی جنسی

مشکلات رابطه ی جنسی

یکی از مهم ترین اهداف ازدواج تامین نیاز های جنسی دو طرف می باشد. به همین خاطر هرگاه یک زوج نمی توانند به خوبی با هم رابطه جنسی برقرار کنند و در این رابطه مشکل دارند.

فشار های روانی و جسمی زیادی به هر دوی آنها وارد می شود که اگر چنین مشکلی سریع برطرف نشود به مرور زمان همین فشار ها باعث از هم پاشیدن زندگی چنین زوج هایی می شود. بنابراین اگر یک زوج در برقراری رابطه با هم مشکل دارند نباید سریع سراغ بد ترین راه یعنی طلاق بروند و یا نسبت به این موضوع بی توجه باشند. زیرا چنین مشکلاتی به راحتی با مراجعه به یک مرکز زوج درمانی و مشورت با یک متخصص زوج درمانی برطرف می شوند.

مشکل در برقراری ارتباط موثر

مشکل در برقراری ارتباط موثر

افراد زمانی که تصمیم به ازدواج میگیرند توقع دارند بعد از ازدواج به واسطه رابطه بسیار خوبی که با همسر خود دارند به آرامش بیشتری نسبت به دوران مجردی خود برسند. به همین خاطر اگر زوجی نتوانند با هم یک ارتباط موثر داشته باشند و به این مشکل نیز بی توجه باشند حتما در آینده با مشکل مواجه خواهند شد.

زیرا افراد تنها زمانی می توانند طعم خوشبختی را بچشند که با همسر خود ارتباط بسیار خوبی داشته باشند. اگر در زندگی شما نیز چنین مشکلی وجود دارد نیاز نیست نگران باشید زیرا با مراجعه به متخصص های زوج درمانی می توانید تنها با چند جلسه چنین مشکلی را برطرف کنید و به زندگی و آرامش دلخواه خود دست یابید.

مشکل در کنترل خشم

مشکل در کنترل خشم

برای همه افراد نه تنها زوج ها عدم کنترل خشم می تواند عواقب بسیار بدی داشته باشد. زیرا افرادی که توانایی کنترل خشم خود را ندارند می توانند هنگام عصبانیت کارهایی را انجام دهند و یا حرفی را بزنند که باعث بروز مشکلات بسیار زیادی در آینده برای آنها بشود .

اما در زندگی زناشویی اگر دو طرف و یا حتی یک نفر از آنها چنین مشکلی را داشته باشد اگر این افراد به فکر اصلاح رفتار خود نباشند حتما زندگی آنها با مشکل مواجه خواهد شد.

بنابراین اگر هنوز زندگی مشترکی را شروع نکرده اید و از چنین مشکلی رنج می برید بهتر است حتما به یک روانپزشک مراجعه کنید. همچنین در صورتی که همسر شما توانایی کنترل خشم خود را ندارد و این امر باعث آزارتان می شود. می توانید با مراجعه به متخصص های زوج درمانی که در مراکز مهم زوج درمانی مشغول به کار می باشند. به خوبی چنین مشکلی را برطرف کنید و از فروپاشی زندگی تان جلوگیری کنید.

خیانت

خیانت

یکی از مهم ترین عواملی که امروزه باعث فروپاشی زندگی بسیاری از افراد شده است خیانت می باشد. خیانت به شریک زندگی همیشه تبعات بدی را برای زندگی یک زوج دارد.

زیرا در بسیاری از مواقع افراد نمی توانند این امر را فراموش کنند و به زندگی با فرد خیانت کار ادامه دهند. خیانت اگر توسط یک فرد چندین بار صورت بگیرد آن فرد لایق بخشش نیست.

اما گاهی اوقات در یک زندگی چندین نفر وجود دارند . یعنی بجز پدر و مادر فرزندانی نیز وجود دارند و اگر خیانت برای بار اول صورت گرفته باشد و فرد خیانت کار نیز از کار خود پشیمان شده باشد میتوان او را بخشید تا زندگی چندین نفر با چالش مواجه نشود.

در اینگونه از مواقع بهتر است زوج ها به متخصص زوج درمانی مراجعه کنند تا او با پیدا کردن دلیل و ریشه خیانت مشکل شما را برطرف کند تا شما بتوانید زندگی شیرینی را دوباره تجربه کنید.

خشونت خانگی

خشونت خانگی

بعضی از افراد به گونه ای هستند که در روابط اجتماعی خود بسیار می توانند موفق باشند اما متاسفانه نمی توانند رابطه خوبی را با همسر و خانواده خود داشته باشند.

اینگونه از افراد اگر رفتار خود را به صورت اصولی اصلاح نکنند به هیچ وجه نمی توانند زندگی زناشویی موفقی را تجربه کنند. زیرا هیچ فردی نمی تواند با فردی که خشونت زیادی دارد یک زندگی را ادامه دهد.

به همین خاطر به چنین افرادی پیشنهاد می شود که قبل از فروپاشی زندگیشان به یک متخصص زوج درمانی مراجعه کنند تا رفتار آنها را اصلاح کند. زیرا تنها در این صورت می توانند زندگی بسیار خوبی داشته باشند.

تصمیم به طلاق

تصمیم به طلاق

گاهی اوقات افراد ممکن است حتی به دلیل مشکلات کوچک نیز تصمیم به طلاق بگیرند. به همین خاطر همیشه کارشناسان به زوج ها توصیه می کنند که حتما قبل از عملی کردن تصمیم طلاق خود به متخصص زوج درمانی مراجعه کنند .

چون بسیاری از مشکلات زناشویی را با حرف زدن و دریافت مشاوره از یک مشاور می توان برطرف کرد. بنابراین اگر خدایی نکرده در زندگی خود تصمیم به طلاق گرفتید حتما قبل از اقدام به انجام چنین کاری به یک مرکز زوج درمانی مراجعه کنید تا بتوانید با دریافت مشاوره زوج درمانی در صورت امکان زندگی خود را حفظ کنید و آن را به شیرین ترین نحو ممکن بگذرانید.

مشکلات مربوط به والدین زوجین

مشکلات مربوط به والدین زوجین

متاسفانه امروزه بسیار شاهد هستیم که زندگی زوج های مختلفی به خاطر دخالت والدین زوج ها از هم پاشیده میشوند. به همین خاطر همیشه توصیه میشود افراد تا حد امکان راز های زندگی مشترک خود را حتی با پدر و مادر خود نیز در جریان نگذارند.

زیرا در بسیاری از مواقع چون اینگونه از افراد تخصصی در رابطه با روابط زناشویی ندارند ممکن است حتی از روی خیرخواهی نظر و یا دخالتی را داشته باشند که منجر به جدایی زوج ها شود. بنابراین توصیه می شود برای جلوگیری از هرگونه مشکلی زوج ها به متخصص زوج درمانی مراجعه کنند تا او بتواند به بهترین شیوه ممکن مشکل آنها را برطرف کند.

مشکلات ازدواج های قبلی

مشکلات ازدواج های قبلی

گاهی در یک زندگی ممکن است یکی از زوجین و یا هر دوی آنها ازدواج های و ناموفق را تجربه کرده باشند. ممکن است در طول زندگی مشکلات ناشی از ازدواج قبلی بر روی زندگی فعلی افراد تاثیر بگذارد .

اما اگر چنین زوج هایی قبل از ازدواج به مراکز زوج درمانی مراجعه کنند در طول زندگی مشترک خود ممکن است هرگز مشکلات زندگی قبلی نتواند بر زندگی فعلی آنها تاثیر گذار باشد.

همچنین اگر قبل از ازدواج نیز این کار را انجام نمی دهید در طول زندگی خود با برخورد با هر مشکلی در این رابطه بهتر است حتما به چنین متخصصانی مراجعه کنید تا در زندگی جدیدی که بنا نهاده اید نیز با مشکل مواجه نشوید.

ناباروری

امروزه درصد ناباروری زوج ها بسیار کم شده است اما متاسفانه هنوز هم هستند زوج هایی که توانایی باروری را ندارند. اگر در بین اینگونه از زوج ها علاقه شدیدی وجود داشته باشد می توان حتی بدون باروری و از طریق مراجعه به مراکز زوج درمانی چنین زندگی هایی را حفظ کرد. زیرا راه های زیادی وجود دارند که افراد می توانند از طریق آنها طعم پدر و مادر شدن را بچشند و زندگی شیرین خود را حفظ کنند.

اهداف زوج درمانی کدام اند؟

مهم ترین هدف از زوج درمانی این است که بتوان آمار طلاق را کم کرد و محبت بین زوج ها را افزایش داد. زیرا تحکم بنیاد خانواده میتواند به داشتن جامعه ای سلامت کمک زیادی بکند. بنابراین می توان گفت که زوج درمانی اهداف زیادی دارد و میتواند نقش بسیار زیادی در بهبود زندگی زوج های امروزی داشته باشد.

زوج درمانی برای چه افرادی می تواند مناسب باشد؟

بسیاری از افراد این سوال را می پرسند که کدام افراد باید به متخصص های زوج درمانی مراجعه کنند. بهتر است بدانید که زوج درمانی برای بسیاری از رابطه ها میتواند بسیار موثر باشد. اما اگر دوست دارید با این رابطه ها آشنا شوید می توانید با مطالعه ادامه این مطلب به جواب سوال خود دست یابید. زیرا ما در اینجا بسیاری از این موارد را بیان کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی با آنها آشنا شوید.

افرادی که نامزد هستند

دوران نامزدی معمولا یکی از دوران هایی می باشد که افراد در آن می توانند با بسیاری از خصوصیات فردی که برای ازدواج انتخاب کرده اند آشنا شوند. در واقع می توان گفت که در دوران نامزدی افراد می توانند با توجه به شناختی که از طرف مقابل خود به دست می آورند تشخیص دهند که آیا فرد مورد برای ازدواج با آنها مناسب است یا نه؟

به همین خاطر افراد برای این که بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند بهتر است در این زمان به متخصص های زوج درمانی مراجعه کنند. زیرا این متخصصان می توانند با مشاوره هایی که به افراد میدهند به آنها کمک کنند تا بهترین تصمیم را برای آینده زندگی خود بگیرند.

افرادی که به تازگی ازدواج کرده اند

معمولا افرادی که تازه زندگی مشترک خود را آغاز میکنند در ابتدای راه ممکن است به خاطر اختلاف سلیقه و شیوه زندگی که با هم دارند دچار مشکل شوند اگر اینگونه از مشکلات برطرف نشوند به مرور زمان ممکن است به مواردی تبدیل شوند که باعث جدایی این افراد بشوند. بنابراین به زوج هایی که تازه زندگی خود را شروع کرده اند پیشنهاد میشود که به مراکز زوج درمانی مراجعه کنند تا با برطرف کردن مشکلات خود بتوانند زندگی شیرین و با دوامی را شروع کنند.

زوج هایی که اختلاف زیادی با هم دارند

در زندگی بعضی از افراد متاسفانه به دلایل مختلفی ممکن است اختلافات زیادی وجود داشته باشد. اینگونه از زوج ها باید پیش از این که این اختلافات موجب جدایی بین آنها بشود. به متخصص های زوج درمانی مراجعه کنند تا بتواند پایه های زندگی خود را مستحکم کنند.

انواع رویکردهای زوج درمانی کدام اند؟

زوج درمانی شامل رویکردهای متعددی برای ارائه مشاوره به زوج هایی است که به آن نیاز دارند. که شامل موارد زیر می باشند.

  • روان درمانی پویا برای زوج ها، که هدف آن کمک به همسران برای درک یکدیگر از طریق کشف امیدها و ترس های اساسی است که آنها را هدایت می کند یکی از رویکرد های زوج درمانی می باشد که کاربرد زیادی دارد.
  • رفتار درمانی شناختی (CBT):  این رویکرد شامل شناسایی الگوهای افکاری است و احساسات منفی را تقویت می کند و رفتار منفی را تحریک می کند و سپس با آنها برخورد می کند.
  • رفتار درمانی، که بر ترویج رفتارهای مثبت و افزایش ثبات و رضایت از رابطه متمرکز است. نیز یکی دیگر از رویکرد های زوج درمانی می باشد.
  • درمان متمرکز بر عاطفه (EFT): این رویکرد زوج درمانی با احساس عدم مشارکت سروکار دارد و ارتباطات عاطفی بین زوج ها را بهبود می بخشد.
  • رویکرد الن واچتل: این رویکرد نبر یکی دیگر از رویکرد های زوج درمانی می باشد که شامل تمرکز بر جنبه های مثبت رابطه و تأمل در خود به جای سرزنش شریک زندگی است.
  • روش گاتمن: روش گاتمن برای مسلح کردن همسران به مهارت های حل مسئله که ارتباط باز، حل تعارض، دوستی و صمیمیت را در رابطه ترویج می کند. یکی از پرکاربرد ترین رویکرد های زوج درمانی می باشد.


:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

می توان گفت نازک ترین و حساس ترین قسمت پوست بدن در زیر چشم قرار دارد. حساسیت زیاد این قسمت از پوست باعث شده است که خیلی زود دچار چین و چروک شود. به همین خاطر معمولا با گذشت زمان اولین چین و چروک ها در زیر چشم نمایان می شوند.

هر گاه در اطراف چشم افراد چین و چروک هایی ظاهر می شود چهره آنها دیگر جوان دیده نمی شود. بلکه چهره شان حالتی شکسته و پیر به خود می گیرد که این امر برای هیچ فردی احساس خوشایندی را به همراه ندارد.

به همین خاطر امروزه افراد زیادی به دنبال راهی هستند تا این گونه از چروک ها را از روی صورت خود محو کنند. می توان گفت بهترین راه برای از بین بردن این موارد تزریق فیلر زیر چشم می باشد.

زیرا با استفاده از این کار هم گودی، هم تیرگی و هم چین و چروک های اطراف چشم از بین می روند. بسیاری از افراد این سوال را که بهترین فیلر زیر چشمکدام است را مطرح می کنند. اگر شما نیز جز آنها می باشید بهتر است بدانید چون در این زمینه تنوع زیاد است نمی توان یک مورد را نام برد.

بهترین فیلر زیر چشم کدامند؟

فیلر هایی که برای زیر چشم توسط پزشکان زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند دارای انواع مختلفی هستند. چون بسیاری از افراد با اینگونه از مواد آشنایی ندارند دوست دارند با بهترین نوع آنها آشنا شوند. اگر شما نیز دوست دارید بهترین نوع فیلری که برای زیر چشم مورد استفاده قرار می گیرد را بشناسید بهتر است ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید. زیرا ما در اینجا بعضی از بهترین فیلر گها را به شما معرفی کرده ایم.

فیلر رستیلن

فیلر رستیلن

در بین فیلر هایی که برای زیر چشم مورد استفاده قرار می گیرند میتوان گفت بهترین نوع مدل رستیلن می باشد. این مدل از فیلر جز جدیدترین فیلر ها به حساب نمی آید اما به خاطر کیفیت بالایی که دارد هنوزم جز پرفروش ترین فیلر های موجود در جهان به حساب می آید.

زیرا این مدل از فیلر دارای تعادل مناسبی است و می تواند سفتی و انسجام خود را حداقل تا یک سال حفظ کند. همچنین بعد از تزریق تورم زیادی را به وجود نمی آورد. رستلین به گونه ای ساخته شده است که هم برای تزریق های عمیق و هم برای تزریق های کم عمق بهترین عملکرد را دارد. چنین فیلر هایی می توانند به بهترین شیوه ممکن صورت شما را به حالت اولیه خود بازگردانند و حالتی کاملا طبیعی به آن ببخشند.

ژل بلوترو بالانس

ژل بلوترو بالانس

چنین فیلری برای تزریق زیر چشم از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. زیرا ساخت آن به گونه ای است که بسیار سفت و سخت نیست و به هیچ وجه هیچ گونه برآمدگی نیز در زیر پوست به وجود نمی آورد.

همچنین ژل بلوترو بالانس اصلا باعث تغییر رنگ پوست زیر چشم نمی شوند. اما بهتر است بدانید چنین فیلری برای تزریق های عمیق مناسب نیست. چون نمی تواند لیفت زیادی را فراهم کند. این نوع از فیلر نیز برای تزریق به زیر چشم یک انتخاب عالی و بسیار خوب به حساب می آید و بسیاری از پزشکان از آن برای حل مشکلات بیماران خود استفاده می کنند.

فیلر ژوویدرم

فیلر ژوویدرم

همانگونه که می دانید در عرصه فیلر همیشه یکی از برندهای ماندگار و بزرگ ژوویدرم بوده و هست. این برند روزانه فیلر های جدیدی را تولید می کند که هر کدام تمام کننده موارد قبلی بوده اند. یعنی می توان گفت که فیلر های زیر مجموعه این برند ها همیشه جز بهترین ها می باشند.

امروزه جدیدترین فیلر هایی که در خانواده ژوویدرم تولید شده اند ولبلا و ولور می باشند. این دو نوع فیلر را می توان گفت از همه فیلر هایی که قبلا این شرکت تولید کرده است بهتر می باشند. زیرا نسبت به مدلهای قبلی تورم بسیار کمی برای بیمار ایجاد می کنند.

همچنین برای تزریق های کم عمق بهترین انتخاب می باشد و این در حالی است که ولور مناسب ترین انتخاب برای تزریق های عمیق به حساب می آید. اما چنین فیلر هایی با این که بیشترین مزایا را دارند معایبی را نیز دارند که از جمله آنها می توان به برآمدگی و التهاب بعد از چهار ماه اشاره کرد چنین عوارضی نادر هستند اما تاکنون در تزریق های ولبلا دیده شده اند. بنابراین به آنها نیز نمی توان بالا ترین امتیاز را داد اما در واقع جز بهترین ها هستند.

تزریق ژل رستیلن

تزریق ژل رستیلن

چنین فیلر هایی نیز زیر مجموعه رستیلن می باشند. این دو نوع فیلر نوع بسیار متفاوتی از پیوند عرضی را با فیلر رستیلن معمولی ایجاد کرده اند. که همین مورد باعث شده است آنها حالتی انعطاف پذیر تر نسبت به رستیلن معمولی داشته باشند. همچنین این مدل از فیلر ها چون به خوبی طراحی و ساخته شده اند علاوه بر زیر چشم می توان آنها را در قسمت های پرتحرک صورت مانند اطراف دهان نیز استفاده کرد و از نتیجه آنها لذت برد.

فیلر رستیلن سیلک

این مدل از فیلر نیز مانند دو نوع فیلری که در بالا معرفی کردیم زیر مجموعه برند رستلین می باشد. فیلر رستیلن سیلک را میتوان نرم ترین و رقیق ترین فیلری دانست که تا کنون شرکت رستیلن تولید کرده است. اما نمیتوان گفت بهترین انتخاب برای تزریق به زیر چشم می باشد. چون بعد از تزریق تورم زیادی را بر روی پوست بیمار به وجود می آورد که همین ویژگی آن باعث شده است پزشکان زیبایی از استفاده آن در زیر چشم پرهیز کنند.

ژل ژوویدرم اولترا پلاس

تزریق ژل رستیلن

افرادی که در گذشته از فیلر ژوویدرم اولترا استفاده کرده بودند از این فیلر ناراضی بودند. زیرا تورم زیادی را به همراه داشت و بسیار گسترش پیدا می کرد  که همین امر باعث می شود درمان با آن با دقت کمی انجام شود.

زیرا محصول در جایی که باید تزریق صورت می گرفت قرار نمی گرفت و مشکلات بسیار زیادی را برای افراد به وجود می آورد. به همین خاطر شرکت ژوویدرم مدل اولترا پلاس را تولید کرد. زیرا این مدل از فیلر هیچ کدام از مشکلات اولترا را نداشت و ویژگی های بسیار خوبی را نیز داشت که توانستند در مدت بسیار کمی آن را جز محبوب ترین فیلر ها برای زیر چشم قرار دهند.

ماندگاری فیلر زیر چشم

معمولا بسیاری از افرادی که با تزریق ژل زیر چشم آشنایی ندارند فکر می کنند که تنها با یک بار تزریق فیلر می توانند تا آخر عمر اطراف چشم های خود را نسبت به چین چروک ها بیمه کرد. اما بهتر است بدانید هم فیلر، هم ژل و هم چربی هیچ کدام ماندگاری دائمی ندارند و بعد از مدتی جذب بدن می شوند. اگر دوست دارید با مدت زمان ماندگاری فیلر زیر چشم آشنا شوید بهتر است بدانید این مدت بستگی به موارد گوناگونی دارد که بهتر است برای افزایش این زمان با آنها آشنا شوید.

نوع فیلر

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم انواع مختلفی از فیلر وجود دارد که برای از بین بردن تیرگی، گودی و چین و چروک های زیر چشم از آنها استفاده می کنند. هرکدام از این فیلر ها معمولا ماندگاری خاصی دارند. بنابراین نوع فیلری که به زیر چشم شما تزریق می شود بر مدت زمان ماندگاری آن تاثیر بسیار زیادی دارد.

میزان فعالیت شما

فیلر ها به گونه ای هستند که اگر فعالیت افراد زیاد باشد خیلی زودتر جذب پوست می شوند به عنوان مثال: افرادی که به صورت دائم ورزش می کنند اگر فیلر زیر چشم خود تزریق کنند خیلی زود جذب بدن آنها می شود. چون میزان فعالیت روزانه آنها زیاد است. اما افرادی مانند کارمندان که فعالیت فیزیکی زیادی ندارند اگر ژل زیر چشم خود تزریق کنند مدت ماندگاری آن در بدنشان زیاد خواهد بود.

رعایت اقدامات بعد از ژل زیر چشم

معمولا پزشکان برای ماندگاری و کسب نتیجه بهتر همیشه به بیماران خود یک سری از نکات را گوشزد می کنند تا آنها را بعد از تزریق رعایت کنند. اگر اینگونه از اقدامات به خوبی توسط بیمار رعایت شوند ماندگاری فیلر زیر چشم بسیار افزایش خواهد یافت. بنابراین می توان گفت رعایت این اقدامات به درستی نقش زیادی بر ماندگاری فیلر خواهد داشت.

اهمیت انتخاب بهترین مارک فیلر زیر چشم

برند فیلری که به زیر چشم تزریق میشود اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا اگر فیلر دارای کیفیت کمی باشد بیمار با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهد شد. چون فیلر های نامرغوب دچار برآمدگی می شوند و التهاب بسیار زیادی دارند. که همین موارد باعث می شوند افراد نتوانند از تزریق خود نتیجه مناسبی به دست آورند. در واقع میتوان گفت اگر افراد از فیلر های باکیفیتی استفاده کنند می توانند تا مدت زمان زیادی حالت صورت خود را شاداب و جوان نگه دارند.

فواید تزریق فیلر زیر چشم چیست؟

تزریق فیلر زیر چشم چون فواید زیادی دارد دارای طرفداران زیادی می باشد و افراد زیادی متقاضی این هستند که به زیر چشم خود فیلر تزریق کنند . ما در اینجا بعضی از این فواید را برای شما بیان کرده ایم.

کاهش چین و چروک ها

کاهش چین و چروک

چین و چروک ها چون می توانند باعث پیر نشان داده شدن افراد شوند هنگام بروز در اطراف چشم باعث آزار بسیاری از افراد می شوند. به همین خاطر بسیاری از افراد به دنبال این هستند تا راهی پیدا کنند که این گونه از چین و چروک ها را از بین ببرند. یکی از مواردی که می تواند چنین چین و چروک هایی را به خوبی از بین ببرد تزریق ژل زیر چشم می باشد. زیرا این ماده با پر کردن گودی زیر چشم چین و چروک ها را از بین می برد و حالتی شاداب به صورت افراد می بخشد.

رفع تیرگی زیر چشم

فیلر یکی از مواد تزریقی می باشد که استفاده از آن در زیر چشم باعث می شود تیرگی زیر چشم به طور کلی از بین برود. زیرا این ماده رنگدانه های پوست زیر چشم را تقویت می کند و باعث روشن شدن پوست این ناحیه می شود. که همین امر باعث می شود ظاهر افراد حداقل چند سال جوانتر به چشم بیاید.

پر کردن فرورفتگی زیر چشم ها

هنگامی که زیر چشم افراد گود می شود چهره آنها حالتی بیمار گونه و پژمرده به خود می گیرد. این حالت معمولا بیشتر برای افرادی که پا به میانسالی می گذارند رخ می دهد. زیرا با افزایش سن چربی های زیر چشم تحلیل می روند. برای چنین افرادی بهترین راه استفاده از تزریق ژل زیر چشم می باشد. زیرا این ماده باعث می شود که فرورفتگی و گودی زیر چشم به طور کلی از بین برود و آنان ظاهری بسیار خوب به دست آورند.

طولانی مدت بودن نتایج

یکی از مهمترین مزایای تزریق فیلر زیر چشم طولانی مدت بودن زمان ماندگاری این ماده نسبت به ژل و چربی می باشد. درست است که این ماده به طور طبیعی بعد از مدتی جذب بدن می شود اما معمولا فیلر ها تا یک سال می توانند ماندگار بمانند.

جوانی پوست

پوست زیر چشم تنها زمانی حالتی جوان و شاداب به خود می گیرد که فیلر به آن تزریق شود. زیرا فیلر باعث ترمیم و بهبود ساختار پوست می شود. که همین امر باعث جوانی آن می شود.

عمدتا در فیلرهای زیر چشم از چه مواد اولیه ای استفاده می شود؟

مواد زیادی در ساخت ژل زیر چشم به کار می روند که بهتر است با آنها آشنا شوید. به همین منظور ما در اینجا بعضی از این مواد را به شما معرفی کرده ایم.

اسید هیالورونیک

اسید هیالورونیک یکی از موادی است که بدن به طور طبیعی آن را تولید می کند. برای ساخت فیلر های زیر چشم معمولا از یک نوع ژل مصنوعی که شبیه به هیالورونیک اسیدی است که توسط بدن تولید می شود استفاده می شود.

زیرا خاصیت هیالورونیک اسید این است که میتواند تولید کلاژن را در پوست تقویت کند. این ماده کاملا شفاف می باشد و می تواند به راحتی صاف شود. که همین امر باعث می شود چنین ماده ای به راحتی در زیر چشم جمع نشود. به همین خاطر معمولا هیالورونیک اسید همیشه یکی از ماده های اصلی است که در ساخت فیلر های زیر چشم از آن استفاده میکنند.

پلی ال-لاکتیک اسید

پلی-ال-لاکتیک اسید نیز یکی دیگر از موادی می باشد که از آن در ساخت ژل زیر چشم استفاده می کنند . این ماده کاملا زیست سازگار و مصنوعی است. پلی ال-لاکتیک اسید یکی از ماده هایی است که می تواند به طور بسیار زیادی تولید کلاژن در پوست را افزایش دهد.

هیدروکسی اپاتیت کلسیم

این ماده نیز کاملا با پوست افراد سازگار می باشد. چنین ماده ای معمولا از ترکیب فسفات و کلسیم ساخته می شود. که همین امر موجب می شود به طور فزاینده ای باعث افزایش تولید میزان کلاژن در پوست شود. همچنین چنین ماده ای می تواند بافت همبند را نیز حفظ کند. البته بهتر است بدانید هیدروکسی اپاتیت کلسیم می تواند نواحی تزریق را حجیم کند.

برای اطلاع از قیمت فیلر زیر چشم با کلینیک زیبایی جلفا تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تزریق ژل برای چاقی صورت،هزینه تزریق ژل به صورت

چاقی در همه نقاط بدن بجز صورت باعث می شود افراد زشت نشان داده شوند. اما بهتر است بدانید معمولا صورت های چاق و پر همیشه زیباتر از صورت های لاغر و استخوانی دیده میشوند.

همین امر موجب شده است بسیاری از افراد برای این که زیبا دیده شوند به دنبال راهی باشند تا صورت خود را چاق کنند. چون زمانی که صورت افراد چاق می شود دماغ کوچکتر نشان داده می شود و گودی زیر چشم ها نیز از بین می رود.

یکی از راه هایی که امروزه باعث چاقی زود هنگام صورت افراد می شود بدون این که بدن آنها چاق شود تزریق ژل می باشد. با استفاده از این روش می توان هر ناحیه از صورت را که نیاز به چاقی دارد را چاق کرد. همچنین چون تزریق ژل باعث از بین رفتن چین و چروک های صورت می شود می توان با استفاده از این کار هم صورت افراد را چاق کرد و هم آنها را جوانتر نشان داد.

هزینه تزریق ژل برای چاقی صورت

همانگونه که می دانید تزریق فیلرامروزه به نقاط مختلفی از بدن صورت میگیرد که هر کدام دارای قیمت خاصی هستند. اما بعضی از افراد فکر می کنند چون صورت افراد دارای ناحیه وسیع تری نسبت به لبها و گونه ها می باشد برای تزریق ژل به آن مجبور هستند هزینه زیادی پرداخت کنند.

به همین خاطر حتی اگر علاقه زیادی به این کار نیز داشته باشند از انجام آن اجتناب می کنند. اما بهتر است بدانید تزریق فیلر برای چاقی صورت به هیچ وجه هزینه زیادی ندارد و قیمت آن بستگی به عوامل مختلفی دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

میزان ژل مورد نیاز

معمولا صورت همه افراد دارای یک ساختار نمی باشد به همین خاطر پزشکان مجبور هستند برای پر کردن صورت افراد مختلف از میزان های متفاوتی ژل استفاده کنند به عنوان مثال: افرادی که صورت آنها استخوانی و کشیده است برای این که صورت خود را چاق کننده نیاز دارند تا مقدار زیادی ژل به صورتشان تزریق شود.

اما گاهی اوقات بعضی از افراد هستند که صورت آنها زیاد لاغر نیست و تنها دوست دارند صورتی پر و چاق داشته باشند به همین خاطر اقدام به تزریق ژل می کنند. اینگونه از افراد برای رسیدن به فرم صورت دلخواه خود نیاز به مقدار زیادی ژل ندارند.

بهتر است بدانید هر چقدر میزان ژل تزریقی به بدن شما بیشتر باشد باید هزینه بالاتری پرداخت کنید. به همین خاطر یکی از مهم ترین عواملی که همیشه بر قیمت نهایی این کار تاثیر می گذارد میزان ژل تزریقی به صورت است.

میزان چروک های پوست

گاهی اوقات صورت افراد به دلیل افزایش سن چربی خود را از دست میدهد در اینگونه از مواقع صورت آنها علاوه بر لاغری دچار چین و چروک هایی نیز می شود.

اینگونه از افراد هنگامی که می خواهند اقدام به تزریق ژل برای چاقی صورت خود بکنند پزشک آنها مجبور می شود. برای این که صورتی چاق و صاف را برای آنان به وجود آورد از میزان بیشتری ژل استفاده کند و وقت زیادی را نیز برای انجام چنین کاری صرف کند.

همین امر موجب می شود پزشکان از اینگونه از افراد هزینه بیشتری بابت انجام کار مورد نظر بگیرند. بنابراین اگر صورتی لاغر و چروک دارید و می خواهید از تزریق ژل به جوانی برسید باید هزینه بالاتری پرداخت کنید.

کلینیک انتخابی شما

معمولا در هر شهری همیشه یک منطقه وجود دارد که قیمت اجاره و خرید ملک در آنجا بسیار زیاد باشد. به همین خاطر کلینیک های زیبایی که در اینگونه از مناطق قراردارند همیشه دارای قیمت زیادی می باشند.

زیرا صاحب این گونه از کلینیک ها مجبور هستند برای تامین هزینه اجاره از مشتریان خود مبلغ بیشتری بابت دستمزد کار هایی که انجام می دهند دریافت کنند . همین امر موجب شده است همیشه قیمت کلینیک های شمال شهر از سایر قسمت ها بیشتر باشد.

اگر به دنبال انجام چنین کاری هستید و قیمت آن برایتان مهم است حتما به کلینیک انتخابی خود توجه کنید. زیرا یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت چنین کاری کلینیک انتخابی شما است.

روش های چاقی صورت

روش های چاقی صورت

چاقی صورت باعث می شود افراد همیشه صورتی شاداب و جوان داشته باشند. به همین خاطر بر خلاف سایر نقاط بدن  چاقی این ناحیه دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد . امروزه از روش های زیادی برای چاقی صورت استفاده میشود که بهتر است حتما با آنها آشنا شوید.

چاقی صورت به واسطه تزریق فیلر

فیلر نیز یکی دیگر از موادی می باشد که امروزه متخصصان زیبایی برای زیبا سازی ناحیه های مختلفی از بدن از آن استفاده میکنند . این ماده هیچ آسیبی به بدن افراد وارد نمی کند به همین خاطر بسیاری از پزشکان از آن برای چاقی صورت افراد استفاده می کنند.

تزریق فیلر به صورت می تواند باعث شود صورت به خوبی حجیم شود. همچنین بهتر است بدانید تزریق این ماده به صورت باعث می شود صورت به صورت طبیعی چاق شود و زیبایی آن دوچندان شود. بنابراین اگر میخواهید به صورتی پر دست یابید استفاده از فیلر یکی از روش های آن می باشد.

چاقی به واسطه تزریق چربی

از بین موادی که به صورت افراد تزریق می شوند تا آنها را چاق کنند . میتوان گفت چربی مناسب و سالم ترین ماده می باشد. زیرا برای انجام چنین کاری معمولا پزشکان چربی ناحیه های دیگری از بدن را خارج و به صورت تزریق میکنند.

این کار باعث می شود افراد بتوانند با یک روش بسیار سالم صورتی پر و چاق به دست آورند. انجام چنین کاری هزینه زیادی ندارد. اما باید حتما توسط پزشکان ماهری انجام شود. همچنین بهتر است بدانید هم چربی و هم فیلر بعد از مدتی به صورت خودکار جذب بدن می شوند و افراد مجبور هستند برای به دست آوردن صورتی پر دوباره اقدام به انجام چنین کار هایی بکنند.

چاقی صورت با روش های خانگی

بعضی از افراد هستند که دوست ندارند از طریق روش هایی مانند تزریق ژل، فیلر و چربی به صورتی چاق دست یابند. به همین خاطر اینگونه از افراد اغلب به دنبال روش های خانگی می باشند. روش های خانگی زیادی نیز وجود دارند که تا حدودی می توانند اثربخش باشند. اما بهتر است بدانید چنین روش هایی بسیار دیر عمل می کنند و نمی توانند حجم زیادی را به صورت شما ببخشند. بنابراین اگر میخواهید صورتی چاق و بدنی لاغر داشته باشید روش های بیان شده در بالا بهترین روش می باشند.

تزریق ژل برای چاقی صورت

تزریق ژل برای چاقی صورت یکی از روش های مدرن زیبایی می باشد که امروزه مورد استقبال افراد بسیار زیادی واقع شده است. این روش به افراد کمک می کند که در مدت زمان کمی بتوانند یک صورت چاق را برای خود به وجود آورند.

بسیاری از افراد عقیده دارند که چنین کاری باعث بیماری آنها می شود. اما بهتر است بدانید چون این کار توسط متخصصان زیبایی انجام می شود. ابتدا تمام موادی که به بدن افراد تزریق می شوند توانسته اند نشان سلامت را دریافت کنند و آسیبی به دنبال شما وارد نمی کنند. بنابراین نیاز نیست بابت چنین کاری نگران باشید.

مزایای تزریق ژل برای چاقی

مزایای تزریق ژل برای چاقی

تزریق ژل به صورت برای چاقی آن دارای مزایای بسیار زیادی است . اگر دوست دارید با این مزایا آشنا شوید ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید.

کاهش چین و چروک ها

در بیشتر مواقع لاغری صورت همراه با بروز چین و چروک هایی بر روی پوست ست. در این گونه از مواقع چهره افراد به شدت زیبایی و شادابی خود را از دست میدهد و باعث می شود افراد بسیار بزرگتر از سن خود نشان داده شوند. تزریق ژل به اینگونه از صورت ها باعث میشود چنین مشکلاتی به طور کامل از بین بروند. زیرا با این کار هم چین و چروک های صورت از بین می رود و هم حجم صورت برگردانده میشود.برای اطلاع از هزینه تزریق ژل می توانید با کلینیک زیبایی جلفا تماس بگیرید.

حجیم شدن صورت

بسیاری از افراد آرزوی داشتن صورتی چاق را دارند. زیرا چنین ویژگی برای صورت همیشه یک امتیاز مثبت به حساب می آید. برای حجیم شدن صورت امروزه پزشکان زیبایی معمولا از تزریق ژل استفاده می کنند. زیرا با استفاده از این کار می توان به راحتی شکل بسیار زیبای را به صورت افراد بخشید بدون این که مشکلی برای آنان به وجود آید.

افزایش اعتماد به نفس

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم چاقی یکی از عوامل مهمی است که باعث میشود صورت افراد زیبا دیده شود. به همین خاطر افرادی که صورت آنها استخوانی و لاغر می باشد اغلب اعتماد به نفس خود را از دست میدهند. زیرا تصور می کنند زیبا نیستند. اینگونه از افراد می تواند به راحتی تنها با تزریق ژل به صورت خود آن را چاق کنند و به زیبایی دلخواه خود برسند. که همین امر موجب میشود اعتماد به نفس از دست رفته آنان بازگردد.

معایب تزریق ژل برای چاقی صورت

معمولا تزریق ژل برای چاقی صورت معایب کمی دارد. اما بعضی از مشکلات وجود دارند که در موارد نادر بعد از انجام چنین کاری برای بعضی از افراد به وجود می آیند. بهتر است بدانید این معایب تا زمانی که شما تزریق را در یک کلینیک معتبر و توسط یک پزشک ماهر انجام می دهید بروز نمی کنند. اما اگر این کار را در یک مکان نا معتبر انجام دهید احتمال این که با چنین معایبی روبه رو شوید بسیار زیاد می باشد. ما در اینجا برای آشنایی شما بعضی از آنها را بیان کرده ایم.

عدم تقارن صورت

در صورتی که تزریق ژل به صورت به صورت کاملا متوازن انجام نشود. ممکن است صورت افراد تقارن خود را از دست بدهد و همین امر موجب میشود نه تنها افراد زیبا نشوند بلکه زیبایی خود را نیز از دست بدهند. این گونه از اتفاقات تنها زمانی رخ میدهند که فردی که تزریق را انجام میدهد مهارت بالایی نداشته باشد.

کبودی

یکی دیگر از مهم ترین عوارض تزریق ژل به صورت کبودی می باشد. این عارضه تنها چند روز طول می کشد تا از بین برود و یکی از مواردی است که معمولا بعد از تزریق های اینچنینی به وجود می آید.

آسیب های پوستی: گاهی اوقات بعد از تزریق ژل به صورت آسیب هایی مانند زخم شدن به پوست وارد میشود. این نوع از عارضه تنها زمانی صورت می گیرد که تزریق به خوبی انجام نشود. در اینگونه از مواقع بیمار حتما باید به پزشک مراجعه کند.

عفونت در محل تزریق

چنین اتفاقی زمانی رخ میدهد که پزشک و یا فردی که کار تزریق را انجام میدهد به خوبی پوست محل تزریق را تمیز و استریل نکرده باشد. زیرا در این صورت میکروب های موجود بر روی پوست به واسطه سوزن تزریق به داخل پوست نفوذ می کنند و باعث عفونت در ناحیه تزریق میشنود. بنابراین توجه به تمیزی پوست قبل از انجام تزریق از اهمیت بالایی برخوردار است.

قرمزی پوست

بعد از تزریق ژل به صورت پوست صورت با تورم و قرمزی مواجه می شود. چنین عارضه ای کاملا طبیعی می باشد و معمولا بعد از یک الی دو روز به صورت خودکار از بین می رود. بنابراین اگر بعداز تزریق با چنین موردی مواجه شدید نیاز نیست نگران باشید چون امری کاملا طبیعی در رابطه با این نوع از تزریق می باشد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل برای چاقی صورت

مراقبت های بعد از تزریق ژل برای چاقی صورت

تنها در صورتی می توانید یک نتیجه خوب از تزریق ژل برای چاقی صورت به دست آورید که مراقبت های بعد از تزریق را به خوبی بشناسید و آنها را رعایت کنید. برای آشنایی شما ما آنها را در اینجا بیان کردیم تا بتوانید با رعایت شان به نتیجه دلخواه خود برسید.

  • اگر به صورت حرفه ای ورزش می کنید و یا عادت به روزانه ورزش کردن دارید بهتر است حداقل تا ۲۴ساعت از رفتن به باشگاه و ورزش کردن اجتناب کنید. زیرا با ورزش کردن بدن شما تعریق میکند و باعث می شود میزان کبودی و قرمزی پوست صورت تان افزایش یابد.
  • از انجام کار هایی مانند ماساژ دادن صورت خود به صورت جدی خود داری کنید. زیرا انجام چنین کار هایی باعث افزایش سرعت گردش خون در صورت شما می شوند و همین امر موجب میشود میزان تورم صورتتان به صورت چشمگیری افزایش یابد.
  • تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق بهتر است در فضاهایی که شما را در معرض نور مستقیم خورشید قرار می دهند قرار نگیرید. زیرا نور خورشید و گرما برای افرادی که چنین تزریقی را انجام میدهند مشکلاتی را به وجود می آورند.
  • به مدت دو هفته در مکان های گرمی مانند: سونا، جکوزی و حمام های گرم قرار نگیرید. زیرا این کار باعث می شود شما نتوانید نتیجه دلخواه را از این تزریق به دست آورید.
  • همچنین به افراد سیگاری توصیه می شود تا حداقل سه روز بعد از تزریق ژل به صورت سیگار نکشند.


:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1402 | نظرات ()