نوشته شده توسط : ادمین

فوق تخصص مغز و اعصاب پزشکی است که در درمان بیماری های سیستم عصبی مانند: مغز، نخاع و اعصاب محیطی تخصص دارد. چنین پزشکی بیماری هایی را که این اندام ها را تحت تاثیر قرار می دهند، تشخیص داده و درمان میکند فوق تخصص مغز و اعصاب جراحی انجام نمی دهد. اما به طور کامل بیماری افراد را تشخیص میدهد و اگر بیماری نیاز به جراحی نداشته باشد به وسیله دارو آن را درمان می کند.

معمولا بیماری های مربوط به مغز و اعصاب به راحتی تشخیص داده نمی شوند به همین خاطر اگر در رابطه با این موارد احساس ناراحتی داشتید به پزشکان عمومی مراجعه نکنید و مستقیم به یک فوق تخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید تا بیماری شما را سریع تشخیص دهد.

چون مهارت پزشک در درمان بیماری ها نقش بسیار مهمی دارد بسیاری از افراد به دنبال این هستند تا برای درمان بیماری های خود به بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب بزرگسالان مراجعه کنند. بهتر است بدانید در رابطه با این امر نمیتوان یک فرد خاص را معرفی کرد چون تعداد زیادی پزشک وجود دارند که در این زمینه مشغول به کار هستند و مهارت بسیار بالایی دارند.

چه زمانی باید به فوق تخصص مغز و اعصاب بزرگسالان مراجعه کرد؟

وقتی نوبت به سلامتی ما می رسد، شناخت مشکلات احتمالی و درمان فوری آنها بسیار مهم می شود. به همین خاطر هنگامی که سیستم مغز و اعصاب بدن ما دچار مشکل می شود باید حتما برای درمان آن به فوق تخصص مغز و اعصاب بزرگسالان مراجعه کنیم. زیرا فوق تخصص مغز و اعصاب یک متخصص پزشکی است که برای تشخیص و درمان طیف وسیعی از اختلالات عصبی آموزش دیده است. در ادامه این مطلب هفت نشانه کلیدی را بررسی می کنیم که نشان می دهند زمان مراجعه به فوق تخصص مغز و اعصاب برای مراقبت های تخصصی فرا رسیده است.

سردردهای مکرر و میگرن

سردرد یا میگرن مداوم و شدید می تواند نشانه مشکلات عصبی زمینه ای باشد. اگر درمان های بدون نسخه تسکین نمی دهند، یا اگر این سردردها زندگی روزمره شما را مختل می کند، بهتر است از فوق تخصص مغز و اعصاب کمک بگیرید. زیرا چنین پزشکانی می توانند علائم شما را ارزیابی کنند، آزمایش های تشخیصی را توصیه کنند و یک برنامه درمانی برای مدیریت موثر ناراحتی شما ایجاد کنند.

سرگیجه غیر قابل توضیح

تجربه سرگیجه مداوم یا احساس چرخش ممکن است با مشکلات عصبی مرتبط باشد. فوق تخصص مغز و اعصاب می تواند علت علائم شما را ارزیابی کند معمولا چنین مشکلی میتواند به خاطر مشکلات گوش داخلی تا اختلالات سیستم عصبی مرکزی به وجود بیاید. تخصص چنین پزشکانی می تواند تشخیص دقیق و گزینه های درمانی مناسب را فراهم کند.

تشنج

تشنج که با حرکات ناگهانی و غیرقابل کنترل یا تغییر در رفتار مشخص می شود، اغلب نشانه ای از اختلالات عصبی مانند صرع است. اگر شما یا یکی از نزدیکانتان دچار حملات صرع می شوید، لازم است با یک فوق تخصص مغز و اعصاب مشورت کنید. زیرا اینگونه از پزشکان می توانند آزمایشاتی را برای تشخیص نوع تشنج و ایجاد یک برنامه مدیریتی متناسب با نیازهای شما انجام دهند.

بی حسی یا گزگز

بی حسی، سوزن سوزن شدن یا ضعف مداوم در اندام های شما ممکن است نشان دهنده مشکلات مربوط به اعصاب باشد. فوق تخصص مغز و اعصاب می تواند ارزیابی های جامعی را برای تعیین علت بروز این علائم انجام دهد، که می تواند از فشرده سازی عصب تا شرایطی مانند مولتیپل اسکلروزیس متغیر باشد. جستجوی تخصصی چنین پزشکانی تشخیص دقیق و مدیریت موثر را تضمین می کند.

تغییرات شناختی و از دست دادن حافظه

از دست دادن حافظه یا تغییرات شناختی فراتر از پیری طبیعی ممکن است نشان دهنده شرایط عصبی مانند بیماری آلزایمر یا سایر اختلالات عصبی باشد. یک فوق تخصص مغز و اعصاب می تواند عملکرد شناختی شما را ارزیابی کند، آزمایش های مناسب را توصیه کند، و شما را در رابطه با طریق گزینه های درمانی بالقوه و اصلاح شیوه زندگی راهنمایی کند.

درد مزمن کمر یا گردن

اگر درد مزمن کمر یا گردن با ناراحتی در اندام‌های شما همراه باشد، ممکن است به فشردگی عصب یا مشکلات طناب نخاعی مرتبط باشد. مشاوره با فوق تخصص مغز و اعصاب می تواند به تعیین علت زمینه ای و ارائه راهکارهایی برای تسکین درد و جلوگیری از عوارض بیشتر کمک کند.

لرزش های کنترل نشده یا اختلالات حرکتی

لرزش بی دلیل، حرکات غیرارادی یا اسپاسم ممکن است نشان دهنده اختلالات حرکتی مانند بیماری پارکینسون یا لرزش اساسی باشد. تخصص یک فوق تخصص مغز و اعصاب برای تشخیص و مدیریت موثر این شرایط و بهبود کیفیت زندگی شما ضروری است.

ماهرترین و بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب بزرگسالان در تهران

تهران یکی از پرجمعیت ترین شهر های دنیا می باشد و به خاطر موقعیت جغرافیایی که دارد و چون پایتخت است. معمولا پزشکان بسیار ماهری در آنجا مشغول به کار می باشند. زیرا در تهران هم کلینیک ها و بیمارستان های بسیار مجهزی وجود دارد و هم دانشگاه های بسیار خوبی. همین امر موجب شده است پیدا کردن بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب بزرگسالان در تهران کار سختی باشد. زیرا تعداد پزشکان ماهر در این شهر بسیار زیاد می باشند که در بین آنها پیدا کردن بهترین کار سختی است. اگر شما نیز به دنبال پیدا کردن چنین پزشکی هستید بهتر است به کلینیک های بسیار پیشرفته مراجعه کنید. زیرا در اینگونه از مکان ها میتوانید به راحتی پزشک موردنظرخودرا پیدا کنید.

بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب بزرگسالان چه ویژگی های باید داشته باشد؟

همانگونه که میدانید همه افراد هنگامی که بیمار میشوند دوست دارند برای درمان خود بهترین پزشک را انتخاب کنند. زیرا عقیده دارند اینگونه می‌توانند زودتر و بهتر درمان شوند. بهتر است بدانید این عقیده کاملا درست می باشد و مهارت پزشک همیشه تاثیر بسیار زیادی بر بهبود بهتر بیماری ها دارد‌. در رابطه با بیماری های مغز و اعصاب نیز اگر پزشک مهارت زیادی داشته باشد درصد ریسک درمان کمتر می‌شود و امکان بهبودی آن نیز بسیار افزایش پیدا می کند‌. اگر دوست دارید با ویژگی های بهترین  پزشک فوق تخصص مغزواعصاب بزرگسالان آشنا شوید بهتر است مطلب زیر را به خوبی مطالعه کنید. زیرا ما در اینجا بعضی از بهترین ویژگی های چنین پزشکی را بیان کرده ایم.

مهارت پزشک

همانگونه که میدانید یکی از ویژگی های اصلی که بهترین پزشک فوق تخصص مغز و اعصاب باید داشته مهارت است. یک پزشک ماهر می تواند به بهترین نحو بیمار را معاینه کند و برای تشخیص بهتر بیماری مناسب ترین آزمایشات را تجویز کند. به همین خاطر توجه به مهارت پزشک بسیار مهم می باشد.

دانشگاه محل تحصیل

معمولا همیشه استاد های باتجربه و خوب در دانشگاه های معروف تدریس می کنند‌. همچنین در چنین دانشگاه هایی همیشه بهترین تجهیزات آزمایشگاهی و منابع علمی وجود دارد که دانشجویان می‌توانند از آنها برای افزایش سطح علمی خود استفاده کنند‌.

همه دانشجویانی که در این گونه از دانشگاه ها تحصیل می کنند تنها در صورتی فارغ‌التحصیل می‌شوند که تلاش کنند و مطالب زیادی را فرا گرفته باشند. به همین خاطر در بیشتر اوقات پزشکانی که از دانشگاه های معروف فارغ‌التحصیل می‌شوند دارای مهارت بالایی می باشند و می‌توانند بیماران خود را به بهترین نحو ممکن درمان کنند. بنابراین هنگام انتخاب بهترین پزشک فوق تخصص مغز و اعصاب حتما به دانشگاهی که پزشک مورد نظر شما از آن فارغ‌التحصیل شده است توجه کنید.

سابقه خوب

قبل از این که یک پزشک را به عنوان بهترین فوق تخصصی مغز و اعصاب انتخاب کنید حتما به سابقه طبابت او توجه کنید. از طریق آگاهی از میزان رضایت بیمارانی که قبلا به این پزشک مراجعه کرده اند میتوانید به راحتی سابقه آن را بررسی کنید و در صورتی که سابقه خوبی داشت میتوانید او را به عنوان پزشک معالج خود انتخاب کنید.

چه نوع بیماری‌هایی توسط فوق تخصص مغز و اعصاب بزرگسالان تهران تشخیص داده می‌شود؟

بسیاری از بیماری های مربوط به مغز و اعصاب توسط فوق تخصص مغز و اعصاب بزرگسالان تشخیص داده میشوند. اگر دوست دارید با این بیماری ها آشنا شوید مطلب زیر را به خوبی مطالعه کنید.

بیماری های عمومی

درد کمر و گردن

چنین بیماری هایی همیشه به خاطر صدمات، فعالیت بیش از حد، پوکی استخوان و سایر آسیب شناسی ها، در برابر پس زمینه فشرده سازی نخاع رخ می دهند. اینگونه از بیماری ها معمولا توسط فوق تخصص های مغز و اعصاب تشخیص و درمان میشوند.

درد در سر و صورت

چنین شرایط های پاتولوژیکی اغلب اولیه هستند. این بدان معنی است که اینگونه از بیماری ها با اختلالاتی که آنها را تحریک کرده و خود به خود به وجود می آیند همراه نیستند. از جمله این دردها می توان به میگرن و سردردهای تنشی اشاره کرد. همچنین ناراحتی در پس زمینه ضایعات جمجمه و ستون فقرات، فرآیندهای عفونی و همچنین آسیب های تروماتیک نیز جز این بیماری ها محسوب میشوند. چنین بیماری هایی تنها توسط فوق تخصص مغز و اعصاب درمان میشوند.

سرگیجه

این بیماری می تواند در نتیجه اختلال در جریان خون یا ضایعات دستگاه دهلیزی رخ دهد. این مشکل تنها به خودی خود خطرناک نیست ولی می تواند عواقب خطرناکی داشته باشد. همچنین سرگیجه می تواند منجر به از دست دادن تعادل، افتادن و آسیب شود. به همین خاطر بهتر است برای درمان چنین بیماری حتما به یک فوق تخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید.

ضعف در اندام ها

این را می توان هم در عضلات فردی و هم در هر دو پا و بازو به طور همزمان احساس کرد. ضعف عضلانی می تواند به طور ناگهانی یا تدریجی ایجاد شود و اغلب با علائم دیگری همراه است. این آسیب شناسی معمولاً در اثر فشرده شدن ریشه های نخاعی یا نخاع ایجاد می شود و تنها توسط پزشک فوق تخصص مغز و اعصاب درمان میشود.

بیماری های مغزی

سکته

متخصصان مغز و اعصاب نه تنها عواقب ناشی از اختلال در گردش خون در مغز را از بین می برند، بلکه از بروز سکته نیز جلوگیری می کنند.

صرع

متخصصان مغز و اعصاب و صرع شناسان این بیماری را درمان می کنند. صرع با حملاتی به شکل تشنج های غیر ارادی مشخص می شود که در طی آن بیمار می تواند به خود آسیب برساند.

بیماری آلزایمر

این فرآیند تخریب عصبی، زوال عقل پیری نیز نامیده می شود. معمولاً در بیماران بالای 65 سال رخ می دهد و با اختلال در عملکرد حرکتی، حافظه، هماهنگی، گفتار و غیره همراه است. علائم بیماری آلزایمر نیز شامل بی تفاوتی، اختلال در درک دنیای بیرون و از دست دادن مهارت های ساده روزمره است. امروزه متخصصان مغز و اعصاب راهی برای از بین بردن آسیب شناسی ندارند، اما می توانند سرعت پیشرفت آن را کاهش دهند و بالاترین استاندارد زندگی ممکن را برای بیمار حفظ کنند.

بیماری پارکینسون

متخصصان مغز و اعصاب یک تخصص محدود پارکینولوژیست  در درمان این آسیب شناسی تخصص دارند. پزشکان نمی توانند بیمار را از شر این بیماری خلاص کنند، اما می توانند پیشرفت آن را متوقف کنند. این بیماری به کندی پیشرفت می کند. این یک فرآیند دژنراتیو در ساختارهای مغز است که مسئول توان عضلات، کنترل وضعیت بدن و حرکات مختلف است. علائم اصلی بیماری پارکینسون شامل وضعیت ناپایدار، سفتی عضلانی، محدودیت دامنه حرکتی، اختلالات روانی و اختلالات خودمختار است.

بیماری های مادرزادی

سندرم تورت

این بیماری با تیک های مختلف حرکتی و صوتی مشخص می شود. که تنها پزشکان فوق تخصص مغز و اعصاب میتوانند با توجه به علائم اولیه آن را تشخیص دهند.

لوکودیستروفی ها این آسیب شناسی با تشنج، بدتر شدن بینایی و شنوایی و زوال عقل ظاهر می شود. اولین علائم اختلالات را می توان از قبل در کودکان پیش دبستانی تشخیص داد. که بهتر است بدانید تنها توسط پزشکان ماهر فوق تخصص تشخیص داده میشوند.

سیرنگومیلیا

این بیماری خطرناک است زیرا می تواند باعث ناتوانی در بیماران جوان و میانسال شود. پیشرونده است و بصل النخاع و نخاع را درگیر می کند. چنین بیماری خطرناکی را تنها فوق تخصص های مغز و اعصاب درمان میکنند.

سندرم کروزون

این آسیب شناسی ژنتیکی نادر است و با ادغام استخوان های جمجمه مشخص می شود. نه تنها با اختلالات بینایی و شنوایی، بلکه با نقص های زیبایی بینی قلاب، شکل غیر استاندارد سر و غیره مشخص می شود. بنابراین برای درمان این بیماری باید خیلی سریع به یک فوق تخصص مغز و اعصاب مراجعه کرد.

چه بیماری هایی از سیستم عصبی بزرگسالان قابل درمان هستند؟

بهتر است بدانید بسیاری از بیماری های سیستم عصبی بزرگسالان امروزه درمان میشوند. به همین خاطر اگر فردی به اینگونه از بیماری ها مبتلا شد نیاز نیست نگران شود. زیرا راه های درمانی بسیار زیادی برای آنها وجود دارد.

 

بهترین دکتر فوق تخصص مغز و اعصاب در تهران

 



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

فواید لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت کندلا

روش های زیادی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که یکی از این روش ها لیزر موهای زائد می باشد. در اصل این روش به گونه ای طراحی شده است که انرژی نوری که به ساقه مو نفوذ می کند را تحت تاثیر اشعه لیزر به گرما تبدیل می کند و تحت تأثیر این گرما، فولیکول مو از بین می رود.

پس از تخریب فولیکول های مو، رشد بیشتر مو غیرممکن می شود. اما این روش یک اشکال دارد. پرتو لیزر فقط موهای حاوی ملانین را تشخیص می دهد و موهای خاکستری و روشن را نمی توان با کمک لیزر از بین برد. اثربخشی لیزر موهای زائد تا حد زیادی به دستگاهی که این روش با آن انجام می شود بستگی دارد.

یک نوع لیزر که امروزه دارای محبوبیت بسیار زیادی می باشد و بسیار پیشرفته است الکساندرایت کندلا می باشد. لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت کندلا را می توان بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد دانست. چون این دستگاه جز پیشرفته ترین دستگاه های لیزر مو است و می تواند به بهترین نحو ممکن موهای بدن را لیزر کند.

لیزر الکساندرایت کندلا چیست؟

لیزر الکساندرایت کندلا چیست؟

لیزر الکساندرایت کندلا یکی از پرطرفدارترین انواع لیزر است زیرا خروجی بسیار بالایی دارد و می توان از آن در انواع روش های پزشکی استفاده کرد. این لیزر از کریستالی به نام الکساندریت برای انتشار نور استفاده می کند.

لیزر الکساندرایت کندلا با سایر انواع لیزرها تفاوت دارد زیرا از جریان الکتریکی برای تولید نور استفاده می کند. جریان، کریستال الکساندریت را تحریک می کند تا سپس نور ساطع کند. لیزر الکساندرایت اغلب در چشم پزشکی و پوست استفاده می شود.

لیزر موهای زائد یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی در بازار است. زیرا یک گزینه مناسب برای همه افرادی که به دنبال خلاص شدن از شر موهای زائد هستند می باشد. با این حال، همه لیزرها عملکردی یکسان ندارند. انتخاب لیزر الکساندرایت مناسب می تواند تفاوت بزرگی در نتایج لیزر موهای زائد  شما ایجاد کند. چون برای حذف موهای زائد الکساندرایت از هر نوع لیزر دیگری موثرتر است. زیرا این روشی بسیار ایمن می باشد و می توان از آن برای لیزر تمام نقاط بدن استفاده کرد.برای لیزر موهای زائد تهران می توانید به کلینیک زیبایی جلفا مراجعه کنید.

درمان جوش با لیزر الکساندرایت

لیزر الکساندرایت کندلا رگ های خونی ریز را در لایه بیرونی پوست که اغلب جوش ها در آن ایجاد می شوند هدف قرار می دهد. این نوع لیزر روی نواحی حساس و مشکل دار صورت مانند آکنه کیستیک، جوش های سرسیاه، سرسفید و جوش های بزرگ (جوش هایی که بزرگتر از 3 میلی متر شده اند) بهترین عملکرد را دارد.

یکی از مزایای این نوع لیزر این است که می تواند به کاهش احتمال زخم بعد از عمل کمک کند. همچنین بهتر است بدانید پس از انجام لیزر الکساندرایت هیچ قرمزی یا تورم در اطراف ناحیه تحت درمان وجود نخواهد داشت. اما با این وجود برخی از بیماران پس از لیزر متوجه قرمزی خفیف می شوند که جای نگرانی نیست زیرا این قرمزی به صورت خودکار بعد از مدتی از بین میرود.

فواید لیزر الکساندرایت کندلا چیست؟

دستگاه الکساندرایت کندلا در زمینه از بین بردن موهای زائد با استفاده از فناوری لیزر به موفقیت بزرگی دست یافته است. این دستگاه به دلیل کارایی بالا و سطح کیفیت برتری که ارائه می کند، در صدر لیست دستگاه های حذف موهای زائد مورد علاقه کلینیک های زیبایی و پوست در سراسر جهان قرار دارد. که همین موضوع  آن را به یک دستگاه متمایز در بین دستگاه های لیزر موهای زائد تبدیل کرده است. اگر شما هم جزو کسانی هستید که دوست دارید با مزایای لیزر الکساندرایت کندلا آشنا شوید ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید

ایمنی بالا

لیزر الکساندرایت یک روش درمانی ایمن و موثر است که با درصد موفقیت 40 تا 80 درصد در مدت 6 ماه و پس از تعداد جلسات درمانی مشخص حذف موهای زائد را هدف قرار می دهد.

بیمارانی که تحت این روش قرار می گیرند و افرادی که موهای زائد را با این روش از بین می برند از عوارض جانبی آزاردهنده مانند خارش و خشکی پوست رنج نمی برند.

اثر بخشی بالا

دستگاه الکساندرایت کندلا به لطف اثربخشی فوق العاده خود، فولیکول های موهای زائد را از بین می برد و رشد آنها را بدون تأثیر بر پوست اطراف متوقف می کند.

همچنین به لطف فناوری خنک کننده نیتروژنی که دارد باعث سوختگی پوست افراد نیز نمی شود. دستگاه الکساندرایت کندلا از نظر طول و انواع امواج لیزر مورد تایید سازمان غذا و داروی جهانی است.

درمان رنگدانه های پوست

لیزر الکساندرایت کندلا به دلیل تاثیر بر غلظت رنگدانه ملانین موجود در پوست با جلسات مکرر در روشن شدن پوست و از بین بردن رنگدانه و لکه های تیره پوست نقش موثری دارد.

کاهش اثرات نور خورشید

لیزر الکساندرایت کندلا به از بین بردن اثرات منفی و مضری که نور خورشید ممکن است بر روی پوست بگذارد کمک می کند. زیرا برای جوان سازی آن و بازگرداندن طراوت پوست عمل می کند.

سفت کردن چین و چروک

لیزر الکساندرایت کندلا برای از بین بردن چین و چروک، افتادگی پوست و خطوط ریز سطح آن استفاده می شود. و همچنین در برخی از نقاطی که نیاز به سفت شدن پوست دارند باعث سفت شدن بدن می شود.

درمان آکنه

دستگاه الکساندرایت کندلا در رفع مشکل آکنه و جوش هایی که در سطح پوست ظاهر می شوند. با اثربخشی قابل توجهی نقش دارد و همچنین به کاهش اثرات جوش  کمک می کند.

از بین بردن لک های مادرزادی

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا با پشتیبانی فناوری کمک زیادی به از بین بردن کک و مک و لک های پوستی و همچنین درمان لخته های خون و کبودی ها علاوه بر سلولیت قرمز و سفید با جلسات و مکرر می کند.

خنک کننده پویای پوست

بر خلاف بسیاری از انواع دیگر لیزر موهای زائد، دستگاه حذف موهای زائد الکساندرایت کندلا به دلیل پمپاژ نیتروژن مایع به ناحیه مورد نظر پوست، توانایی خنک سازی سریع پوست را دارد. نیتروژن لایه های سطحی پوست را خنک می کند تا از پوست در برابر خطرات گرمای پرتوهای لیزر محافظت کند.

مناسب بودن برای انواع پوست

لیزر الکساندرایت کندلا یکی از دستگاه هایی است که با انواع پوست و همچنین رنگ های مختلف پوست سازگاری دارد که باعث می شود قشر وسیعی از بیماران از مزایا و کاربردهای آن بهره مند شوند.

درد ایجاد نمی کند

لیزر الکساندرایت کندلا برای رفع موهای زائد با درصد کم درد ناشی از اشعه در طول جلسات نسبت به سایر روش های رفع موهای زائد استفاده می شود که جز در موارد نادر نیازی به بی حسی موضعی بیمار نیست.

لیزر کندلا چگونه باعث از بین بردن موهای زائد می شود؟

این دستگاه که برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شود. از نور لیزر برای خلاص شدن از شر موهای زائد استفاده می کند. و با عبور اشعه لیزر از روی فولیکول های مو باعث تضعیف رشد آنها می شود. دستگاه الکساندرایت کندلا برای افرادی که پوست روشن و رنگ موهای تیره دارند نتایج بهتری به همراه دارد.

همچنین بهتر است بدانید تعداد جلسات دستگاه لیزر کندلا با توجه به ضخامت و تراکم مو و ناحیه ای که قرار است مو از آن برداشته شود تعیین می شود. موها و رنگ پوست نیز بر تعداد جلسات مورد نیاز تاثیر دارند. زیرا پوست روشن در مقایسه با پوست تیره، جلسات کمتری نیاز دارد. اما به طور کلی تعداد جلسات بین 6 تا 8 جلسه است.

لیزر الکساندرایت کندلا برای درمان لکه های تیره

بهتر است بدانید یکی از مهم ترین مواردی که باعث به وجود آمدن لکه های تیره بر روی پوست می شود میزان زیاد ملانین در پوست می باشد. این نوع از لیزر به طور مستقیم بر روی ملانین های موجود در پوست اثر می گذارد. و به مرور زمان و با چند جلسه باعث کمرنگ شدن و از بین رفتن چنین لکه هایی می شود. بنابراین می توان گفت انتخاب چنین لیزری بهترین و مناسب ترین مورد برای از بین بردن این لکه ها است.کلینیک زیبایی جلفا یکی از بهترین مراکز لیزر الکساندرایت کندلا در تهران می باشد.

دستگاه لیزر کندلا ساخت کدام کشور است؟

دستگاه لیزر کندلا یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد است که در بسیاری از کلینیک های زیبایی استفاده می شود. این دستگاه توسط شرکت آمریکایی Candela که یکی از شرکت های مطرح جهانی در زمینه طراحی و ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد تولید شده است. این دستگاه  حاصل سال ها مطالعه و تحقیق دانشمندان شرکت کندلا است که به دنبال تولید دستگاه رفع موهای زائد بوده اند. همچنین دارای اثربخشی و ویژگی هایی است که در سایر دستگاه های موجود یافت نمی شود.

آیا جلسات لیزر الکساندرایت کندلا دردناک است؟

آیا جلسات لیزر الکساندرایت کندلا دردناک است؟

لیزر موهای زائد الکساندرایت کندلا در طول موج 775 نانومتر انجام می شود که جذب ملانین در این طول بسیار خوب است و به همین دلیل می توان نتایج خوبی را در لیزر موها به دست آورد.

وقتی انرژی لیزر به ریشه ها می رسد، ساختار ملانین را از بین می برد و در نتیجه مو توانایی رشد خود را از دست می دهد. این روشی است که برای افرادی که پوست آنها خیلی تیره نیست و موهای تیره دارند استفاده می شود.

به لطف سیستم خنک کننده ای که در روش لیزر الکساندرایت کندلا استفاده می شود، احساس درد در هنگام لیزر موهای زائد بسیار کم است و احتمال برجای گذاشتن اثر آنقدر کم است که می توان گفت وجود ندارد.

به همین خاطر می توان گفت که جلسات لیزر الکساندرایت کندلا به هیچ وجه دردناک نیستند و اگر تا کنون تنها به خاطر درد چنین جلساتی برای لیزر مراجعه نکرده اید انتخاب این نوع از لیزر می تواند مناسب ترین مورد برای شما باشد. چون روشی کاملا بدون درد محسوب میشود.

آیا لیزر الکساندرایت کندلا برای همه انواع پوست مناسب است؟

لیزر الکساندرایت کندلا رایج ترین تکنولوژی لیزر است. در بیشتر مواقع از آن در کلینیک های پزشکی استفاده می شود، زیرا برای انواع پوست مناسب است و در یک جلسه نواحی وسیعی از پوست را پوشش می دهد. لیزر موهای زائد با کندلا را می توانید در بیمارستان های رفع موهای زائد، مراکز رفع موهای زائد و یا کلینیک های مجهز به جدیدترین دستگاه های لیزر کندلا مدرن و موثر انجام دهید.

این نوع از دستگاه ها چون دارای مزایای زیادی هستند و کمک بسیاری برای به دست  آوردن نتیجه بهتر می کنند و امروزه توسط همه مراکز پیشرفته لیزر موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین دیگر افرادی که قصد لیزر موهای خود را دارند نیاز نیست بابت رنگ پوست خود نگران باشند. چون چنین دستگاه هایی به گونه ای طراحی شده اند که برای انواع پوست مناسب می باشند.برای اطلاع از قیمت لیزر موهای زائد با مجتمع پزشکی جلفا تماس بگیرید.

توصیه های لازم قبل از انجام لیزر موهای زائد

توصیه های لازم قبل از انجام لیزر موهای زائد

قبل از شروع جلسات لیزر باید به یک سری از نکات توجه کنید که ما آنها را در اینجا برای شما بیان کرده ایم.

مطمئن شوید که لیزر موهای زائد برای شرایط شما مناسب می باشد

لیزر موهای زائد  برای از بین بردن موهای زائد در زنان مبتلا به اختلال تخمدان پلی کیستیک یا اختلالات هورمونی روش مفیدی نیست، بنابراین در صورت داشتن هرگونه مشکل یا بیماری و یا مصرف هر نوع دارویی  قبل از لیزر موهای زائد باید با پزشک معالج خود مشورت کنید.

با پزشک خود مشورت کنید

مشورت با پزشک به تعیین میزان بهره مندی بیمار از لیزر کمک می کند. پزشک متخصص سابقه پزشکی شما را بررسی می کند که شامل:  استفاده از داروها، سابقه هرگونه اختلال پوستی یا اسکار و روش های قبلی حذف موهای زائد می باشد. با استفاده از همین بررسی پزشک می تواند بهترین و موثرترین ترین روش را برای لیزر موهای زائد شما پیدا کند.

قبل از لیزر موهای زائد از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید

قبل از لیزر موهای زائد باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید برای مدت طولانی که منجر به تغییر رنگ پوست می شود خودداری کنید:

از برداشتن مو از ریشه خودداری کنید

به مدت شش ماه قبل از درمان، موهای زائد را با استفاده از روش های حذف موهای زائد مانند کندن و اپیلاسیون از ریشه پاک نکنید. برداشتن مو از ریشه منجر به ناپدید شدن فولیکول هایی می شود که توسط پرتوهای لیزر هدف قرار می گیرند.

24 ساعت قبل از جلسه از مصرف کافئین خودداری کنید

زیرا این امر منجر به افزایش حساسیت و احساس درد در طول جلسه می شود. همچنین استراحت قبل از لیزر موهای زائد توصیه میشود.

پوست خود را تمیز کنید

همچنین باید قبل از لیزر موهای زائد از استفاده از لوسیون های مرطوب کننده خودداری کنید. قبل از لیزر موهای زائد ناحیه رفع موهای زائد را که به لوازم آرایشی یا کرم ها  آغشته است را به خوبی بشویید.

قبل از لیزر موهای زائد از تزریقات آرایشی دوری کنید

تزریق هایی که در اینجا باید از آنها اجتناب شود شامل: تزریق فیلر و بوتاکس یا لایه برداری می شوند.

مرکز لیزر در میرداماد



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

برای گودی زیر چشم تزریق ژل بهتر است یا چربی؟

پوست اطراف چشم را می توان حساس ترین پوست دانست . همین امر موجب می شود این نوع از پوست هنگامی که در معرض نور مستقیم خورشید و دیگر عوامل قرار میگیرد دچار چین و چروک شود.

در واقع می توان گفت اولین چین و چروک های صورت هر فردی معمولا بعد از بیست و پنج سالگی و در اطراف چشم ها ظاهر می شوند. همچنین اگر کوچکترین مشکلی در بدن وجود داشته باشد زیر چشم ها گود می شود. اما با بالا رفتن سن این گودی می تواند دائمی باشد. زیرا افزایش سن اصلی ترین عامل تحلیل بافت های چربی صورت می باشد.

همین امر موجب شده است افراد زیادی کاندیدای تزریق ژل زیر چشم باشند. اما در بیشتر مواقع افراد این سوال را می پرسند که برای گودی زیر چشم تزریق چربی بهتر است یا ژل؟ برای پیدا کردن جواب چنین سوالی نیاز است که افراد حتما با هر دوی این تزریق ها به خوبی آشنا شوند.

تفاوت تزریق ژل و چربی

تفاوت تزریق ژل و چربی

هم تزریق چربی و هم تزریق ژل هر دو روش هایی بسیار خوب برای افزایش میزان زیبایی صورت می باشند. و می توانند به خوبی گودی زیر چشم ها را از بین ببرند.

اما همه افراد هنگامی که می خواهند به واسطه تزریق چنین مشکلی را بر طرف کنند بر سر دو راهی قرار می گیرند. زیرا نمی دانند که تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل. در چنین مواقعی افراد باید به خوبی هم با تزریق ژل و هم با تزریق چربی آشنا شوند. سپس با توجه به شرایط خود بهترین نوع تزریق را انتخاب کنند. اگر شما نیز دوست دارید که با تفاوت تزریق فیلر و چربی آشنا شوید بهتر است ابتدا با هر دوی این روش ها آشنا شوید تا بتوانید تفاوت آنها را تشخیص دهید.

تزریق چربی زیر چشم

تزریق چربی زیر چشم یک روش زیبایی است که برای درمان سیاهی و چین و چروک زیر چشم استفاده می شود. و عمدتا براساس برداشت چربی از نواحی خاصی از بدن مانند: شکم، ران و باسن و تزریق آن به زیر چشم برای پر کردن آن ناحیه و از بین بردن چین و چروک و حفره ها و لکه های عمیقی که روی آنها ظاهر می شود صورت میگیرد. چنین تزریقی باعث می شود ناحیه زیر چشم پر شود و چهره افراد شاداب تر و جوان تر به نظر برسد.

فرآیند تزریق چربی زیر چشم با چندین ویژگی مهم از سایر عمل های مربوط به رفع چین و چروک و لک هایی که زیر چشم ظاهر می شوند متمایز می شود. مهمترین این ویژگی ها عبارتند از:

  • ● اجرای تزریق چربی زیر چشم آسان است و زمان زیادی نمی برد.
  • ● این تزریق یک فرآیند بی خطر است زیرا هیچ علامت یا واکنش آلرژیکی ایجاد نمی کند. چون ماده ای که برای تزریق استفاده می شود چربی خود بیمار است و بنابراین یک ماده خارجی محسوب نمی شود.
  • ● تزریق چربی علائم پیری و خستگی را که در زیر چشم افراد ظاهر می شود را از بین می برد و در نتیجه ظاهری شاداب تر، سالم تر و جوان تر به افراد می بخشد.
  • ● نتایج تزریق چربی زیر چشم طولانی مدت است و گاهی می تواند چندین سال باقی بماند.
  • ● چنین تزریقی به تاخیر در بروز علائم پیری کمک زیادی می کند.
  • ● همچنین بهتر است بدانید این تزریق به  خلاص شدن از شر حلقه های سیاهی که زیر چشم ظاهر می شود کمک می کند.

تزریق چربی چه کاربردی دارد؟

کاربرد اصلی تزریق چربی پر کردن قسمت های مختلف بدن است که دچار چین و چروک و افتادگی ناشی از کاهش وزن و پیری ناگهانی شده اند. مزایای تزریق چربی تنها به این مورد محدود نمی شوند. زیرا تزریق چربی امروزه کاربرد های بسیار متنوعی را دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید. به همین منظور ما بعضی از آنها را در اینجا بیان کرده ایم.

از بین بردن خطوط ناشی از لبخند و اخم

هم لبخند و هم اخم دو تا از حالت های اصلی افراد می باشند که در طول زندگی به صورت فراوان در صورت افراد نمایان می شوند. همین امر موجب شده است که در صورت بسیاری از افراد خطوط خنده و اخم به وجود بیایند.

اینگونه از خطوط می توانند با افزایش سن و بیشتر شدن باعث شوند صورت افراد زشت و پیر دیده شود. به همین خاطر بسیاری از افراد که چنین خطوطی را در صورت خود دارند به دنبال راهی هستند تا آنها را از بین ببرند. تزریق چربی یکی از بهترین راه حل های برطرف کردن چنین مشکلاتی می باشد. چون به واسطه این تزریق می توان چنین خطوطی را به خوبی محو کرد.

بزرگ کردن لب

امروزه یکی از معیارهای زیبایی داشتن لب های درشت می باشد. به همین خاطر بسیاری از افرادی که دارای لب های نازکی هستند به دنبال راهی می باشند تا لب های خود را درشت کنند. یکی از کم خطر ترین و ماندگار ترین روش های بزرگ کردن لب ها تزریق چربی می باشد.

رهایی از مشکلات چانه

چانه نیز یکی دیگر از اجزای صورت می باشد که فرم و اندازه آن تاثیر بسیار زیادی در چهره افراد دارد. چون امروزه زاویه سازی صورت بسیار محبوب شده است بسیاری از افراد به دنبال برطرف کردن مشکلات چانه خود هستند تا بتوانند به واسطه چنین کاری صورتی زیبا برای خود به ارمغان بیاورند. تزریق چربی همیشه می تواند کمک زیادی به رهایی از مشکلات چانه بکند. همین امر موجب شده است یکی از اصلی ترین کاربرد های تزریق چربی فرم دهی به چانه باشد.

از بین بردن چین و چروک صورت

بروز چین و چروک در صورت یکی از طبیعی ترین روال های گذر عمر می باشد که بسیاری از افراد با آن مشکل دارند. چون بروز چنین مواردی در بیشتر مواقع باعث میشود درصد زیادی از زیبایی صورت افراد از بین برود. امروزه دیگر چین و چروک های صورت با استفاده از روش های زیادی مانند تزریق چربی از بین میروند. به همین خاطر بروز این نشانه  دیگر برای بسیاری افراد نگران کننده نمی باشد.

پوست دست ها را جوان کرده و رگ های خونی برجسته را پنهان می کند

افزایش سن و لاغری دو عاملی هستند که باعث می شوند پوست دست افراد به خاطر نمایان شدن رگ های خونی برجسته زیبایی خود را از دست بدهد. به همین خاطر افراد بسیار زیادی برای اینکه دست های خود را زیبا کنند به تزریق چربی روی می آورند. زیرا با استفاده از این روش می توان به راحتی حالتی جوان به دست ها داد و تمام رگ های برجسته خونی را پنهان کرد.

برقرار کردن تقارن و بزرگ کردن سینه ها

داشتن سینه های بزرگ و متقارن به خوش اندامی افراد کمک زیادی می کند. به همین خاطر امروزه بسیاری از افراد که به صورت طبیعی از چنین ویژگی برخوردار نیستند به دنبال راهی می باشند تا بتوانند به این ویژگی دست یابند. تزریق چربی بهترین راه برای برآورده کردن خواسته چنین افرادی می باشد. چون با استفاده از این روش می توان به خوبی هم تقارن را بین سینه ها برقرار کرد و اندازه آنها را افزایش داد.

کاربرد ژل تزریقی

کاربرد ژل تزریقی

ژل تزریقی نیز یکی دیگر از روش های زیبا سازی صورت می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. این نوع از تزریق امروزه کاربردهای فراوانی دارد که آشنایی با آنها خالی از لطف نیست.

از بین بردن جای جوش

معمولا صورت افراد به دلایل مختلفی جوش میزند. اما گاهی اوقات بعد از بین رفتن جوش جای آن باقی می ماند که همین امر موجب می شود پوست صورت افراد حالت یک دست خود را از دست بدهد. در اینگونه از مواقع صورت به طور کامل شادابی خود را از دست می دهد. به همین خاطر افراد به روش های زیادی برای از بین بردن جای آنها روی می آورند که بهترین آنها تزریق ژل می باشد.

 از بین بردن افتادگی گونه

گونه های برجسته همیشه می توانند باعث زیبایی صورت شوند. اما متاسفانه همه افراد از چنین نعمتی برخوار نیستند و خیلی از افراد نیز به خاطر افزایش سن برجستگی گونه های خود را ازدست می دهند. این گونه از افراد همیشه دوست دارند گونه های خود را برجسته کنند. امروزه پزشکان زیبایی برای از بین بردن افتادگی گونه از روش تزریق ژل استفاده می کنند. زیرا با استفاده از این روش می توان به راحتی گونه های حجیمی داشت.

رفع خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم

خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم هنگامی که در صورت افراد نمود پیدا می کنند می توانند تا حد زیادی زیبایی افراد را تحت تاثیر قرار دهند. اینگونه از خطوط خیلی سخت از بین می روند. می توان گفت از بین تمام روش هایی که برای رفع این چین و چروک های اطراف چشم به کار برده می شوند استفاده از تزریق ژل بهترین روش می باشد.

تزریق ژل زیر چشم چه نتایجی را به همراه دارد؟

تزریق ژل

بهتر است بدانید نتایج حاصل از تزریق فیلر زیر چشم بسیار زیاد می باشند. اگر دوست دارید با این نتایج آشنا شوید ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید.

رفع گودی زیر چشم

یکی از مهم ترین نتایجی که بعد از تزریق ژل به زیر چشم نمود پیدا می کند رفع گودی زیر چشم است. زیرا با استفاده از چنین تزریقی می توان به راحتی گودی زیر چشم را از بین برد.

رفع تیرگی زیر چشم

تیرگی زیر چشم یکی از مواردی می باشد که تا حد زیادی باعث کاهش زیبایی افراد می شود. بر طرف شدن چنین مشکلی نیز یکی دیگر از مهم ترین نتایجی می باشد که بعد از تزریق فیلر زیر چشم حاصل می شود.

رفع پف زیر چشم

پف زیر چشم همیشه باعث می شود چهره افراد خسته دیده شود. معمولا افرادی که چنین مشکلی دارند همگی دوست دارند ژل به زیر چشم خود تزریق کنند . چون یکی از نتایج بسیار خوب تزریق ژل رفع پف زیر چشم می باشد.

جوانسازی و بهبود پوست زیر چشم

با افزایش سن پوست زیر چشم چون دارای بافت نازکی است خیلی سریع چروک می شود و چهره ای پیر به خود می گیرد. جوانسازی پوست این ناحیه و رفع چین و چروک های آن نیز یکی دیگر از نتایج تزریق ژل به زیر چشم می باشد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم تنها زمانی می تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد که مراقبت های بعد از آن به خوبی انجام شوند. ما در این جا بعضی از مهم ترین مراقبت هایی را بعد از تزریق فیلر زیر چشم باید انجام دهید را بیان کرده ایم.

  • ● ماساژ دادن: افراد بعد از این که به زیر چشم خود ژل تزریق می کنند باید به آرامی این ناحیه را ماساژ دهند تا ژل بافتی نرم به خود بگیرد و روی هم انباشته نشود.
  • ● انجام ندادن ورزش های سنگین: چون ژل با انقباض ماهیچه ها خیلی زود جذب بدن می شود. اگر افراد بلافاصله بعد از تزریق فیلر زیر چشم اقدام به انجام فعالیت های سنگین و ورزش کنند نمی توانند نتیجه دلخواه را به دست آورند. به همین خاطر معمولا پزشکان توصیه می کنند بعد از انجام چنین تزریقی حداقل تا دوهفته فعالیت سنگین انجام ندهید.
  • ● استفاده نکردن از لوازم آرایشی: استفاده از لوازم آرایشی بلافاصله بعد از تزریق ژل به زیر چشم موجب می شود که پوست حساسیت پیدا کند. به همین خاطر حداقل تا دو روز بعد از تزریق نباید از لوازم آرایشی استفاده کنید.
  • ● از رفتن به استخر اجتناب کنید: رفتن به استخر و استفاده از سونا و حمام موجب میشود که میزان تورم و کبودی ناشی از چنین تزریقی بیشتر شود. به همین خاطر توصیه می شود حداقل تا ۷۲ساعت بعد از تزریق از انجام چنین کارهایی خودداری کنید.

چه کسانی کاندید مناسبی برای تزریق چربی یا فیلر زیر چشم هستند؟

بسیاری از افراد این سوال را می پرسند که چه کسانی کاندید مناسبی برای تزریق چربی یا تزریق فیلر زیر چشم هستند؟ اگر شما نیز دوست دارید جواب این سوال را به دست آورید بهتر است ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید.

  • ● افرادی که ریز چشم آنها گود می باشد: چنین افرادی برای به دست آوردن ظاهر دلخواه خود می توانند اقدام به تزریق ژل و چربی بکنند .
  • ● افرادی که زیر چشم آنها تیره می باشد: تیرگی زیر چشم افراد تاثیر زیادی بر پژمرده دیده شدن آنها دارد. بنابراین توصیه می شود چنین افرادی با استفاده از تزریق ژل و چربی چنین مشکلی را از بین ببرند.
  • ● افراد مسن: همه افراد هنگامی که به سن میانسالی می رسند زیر چشم آنها به خاطر افت بافت های چربی صورت گود می شود. اینگونه از افراد مناسب ترین کاندیدای تزریق ژل و چربی می باشند.

تزریق ژل زیر چشم تهران



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

برای خط خنده ژل بهتره یا فیلر؟،هزینه فیلر خط خنده

یکی از نشانه های اصلی شادی که به صورت ناخودآگاه در افراد نمود پیدا می کند خندیدن است. خندیدن یکی از نعمت های الهی می باشد. اما گاهی اوقات در صورت بعضی از افراد برخی از خطوط ظاهر می شوند که به آنان خطوط خنده می گویند.

اینگونه از خطوط اگر چه نشان دهنده این هستند که شما در زندگی خود لحظات بسیار شاد زیادی داشته آید اما باعث می شوند شما پیرتر از سن واقعی خود نشان داده شوید.

به همین خاطر افرادی که با چنین مشکلی مواجه می شوند به دنبال راهی می باشند تا این مشکل را به طور کلی برطرف کنند. امروزه راه های زیادی برای از بین بردن چنین خطوطی به وجود آمده اند. که از جمله آنها می توان به تزریق فیلر خط خنده و یا تزریق ژل خط خنده اشاره کرد. بسیاری از افراد این سوال را می پرسند که برای از بین بردن خطوط خنده فیلر بهتر است یا ژل؟ اگر به دنبال پیدا کردن پاسخ این پرسش هستید بهتر است به خوبی این مقاله را مطالعه کنید.

فرق ژل و فیلر خط خنده چیست؟

فرق ژل و فیلر خط خنده چیست؟

برای پیدا کردن فرق فیلر و ژل خط خنده بهتر است ابتدا با هر کدام از این موارد به صورت کامل آشنا شوید. تا بتوانید یک مقایسه درست داشته باشید. به همین منظور ما در اینجا هر دوی این موارد را به طور کامل به شما معرفی کرده ایم.

تزریق فیلر خط خنده

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند به کاهش علائم پیری و جوانسازی صورت کمک زیادی بکند فیلر می باشد. همچنین امروزه پزشکان از فیلر برای تغییر شکل بعضی از قسمت های صورت استفاده می کنند که از بین بردن خط خنده نیز یکی از آنها می باشد.

برای تزریق فیلر خط خنده پزشکان باید از سرنگ های بسیار نازک و باریکی استفاده کنند. تزریق فیلر به هیچ وجه کار سختی نیست و افرادی که می خواهند فیلر تزریق کنند نیاز نیست بیهوش شوند. اما با این حال سپردن چنین کاری به یک پزشک متخصص کار درستی است.

ژل خط خنده

بر خلاف فیلر ژل ماده ای کاملا مصنوعی می باشد که در بیشتر مواقع از آن برای پرکردن خطوط عمیق پوست استفاده می شود. معمولا نتایج تزریق ژل خیلی زود نمایان می شوند. همچنین بهتر است بدانید ژل همیشه بهتر از سایر موارد تزریفی می تواند خطوط عمیق پوست را محو کند. همین امر موجب شده است انتخاب بسیاری از پزشکان برای از بین بردن خطوط خنده تزریق ژل باشد. چون خطوط خنده خطوطی عمیق هستند که می توان آن ها را به واسطه ژل به راحتی از بین برد.

مهم ترین مزایای تزریق ژل خط خنده و فیلر کدام اند؟

بهتر است بدانید هم فیلر و هم ژل یک سری مزایای مشترک دارند که آشنایی با آنها خالی از لطف نیست. به همین منظور ما آنها را دراینجا برای شما بیان کرده ایم.

غیر تهاجمی

هر دوی این روش ها که برای از بین بردن چین و چروک به کار می روند کاملا غیر تهاجمی می باشند و بعد از تزریق ژل خط خنده نیاز نیست بیمار استراحت کند و یا کار خود را تعطیل کند. به همین خاطر افرادی که این کار را انجام می دهند می توانند بلافاصله بعد از تزریق به فعالیت های روزمره خود برسند.

پوست صاف و نرم

داشتن پوست صاف و نرم آرزوی بسیاری از افراد می باشد. همین امر موجب شده است امروزه بسیاری از افراد به تزریق ژل خط خنده و فیلر روی بی آورند. چون هم ژل و هم فیلر می توانند با از بین بردن خطوط باعث صاف شدن پوست شوند. برای پوست هایی که دارای خطوطی عمیق هستند استفاده از ژل بهتر است چون ژل همیشه عملکرد بهتری نسبت به فیلر برای از بین بردن چروک های عمیق دارد.

تحریک تولید کلاژن

کلاژن همیشه نقش مهمی در جوانسازی پوست دارد. به همین خاطر پزشکان در بسیاری از مواقع به دنبال راهی هستند تا فرایند تولید کلاژن را افزایش دهند. تزریق ژل خط خنده و فیلر دو روشی هستند که می توانند به خوبی تولید کلاژن را در پوست افزایش دهند.

کمترین عوارض و حساسیت

بسیاری از روش ها وجود دارند که برای از بین بردن خط خنده از آنها استفاده می شود. اما می توان گفت در بین آنها تزریق ژل و فیلر تنها روش هایی می باشند که میزان عوارض آنها بسیار کم است. همین امر موجب محبوبیت اینگونه از روش ها شده است.

قیمت هر واحد فیلر

قیمت هر واحد از فیلر در تمام کلینیک ها یکی نیست چون هر کلینیک و هر پزشک برای بیمار خود نوعی خاص از فیلر را تزریق می کند که هر کدام از آنها دارای قیمت و مشخصات خاصی هستند. اما به طور کلی معمولا قیمت هر واحد بین ۲/۵ میلیون تا ۵ میلیون تومان می باشد. در مجموع چنین تزریقی قیمت زیادی ندارد.برای اطلاع از قیمت فیلر خط خنده با کلینیک زیبایی جلفا تماس بگیرید.

هزینه فیلر خط خنده

خیلی از افراد تصور می کنند که قیمت فیلر خط خنده بسیار زیاد است. همین امر موجب می شود تصمیم بسیاری از افراد برای انجام چنین کاری تغییر کند. اگر شما نیز جز این افراد هستید بهتر است بدانید به هیچ وجه انجام این کار نیاز به هزینه زیادی ندارد. اما به طور کلی هزینه فیلر خط خنده به عواملی مانند: نوع فیلر، پزشک معالج ومحل کلینیک انتخابی شما بستگی دارد. به همین خاطر بهتر است برای دریافت  پاسخ این سوال به دنبال یک جواب واحد نباشید. چون تا زمانی که به  یک کلینیک مراجعه نکنید و آنها با بررسی وضعیت خط خنده شما قیمت را تعیین نکرده اند نمی توانید از هزینه واقعی که برای این کار باید پرداخت کنید اطلاع پیدا کنید.

مهم ترین معایب تزریق ژل و فیلر کدام اند؟

ژل و فیلر همانگونه مزایای مشترک زیادی دارند دارای برخی معایب مشترک نیز می باشند. ما در اینجا این معایب را به شما معرفی کرده ایم.

موقتی بودن نتایج

افراد هنگامی که برای از بین بردن چین و چروک های پوست خود از ژل و فیلر استفاده می کنند. دوست دارند نتایح این گونه از تزریق ها تا مدت زمان بسیار زیادی ماندگار بماند. اما بهتر است بدانید به هیچ وجه چنین چیزی در مورد ژل و فیلر صدق نمی کند. چون هر دوی این مواد بعداز مدتی به صورت خودکار جذب پوست می شوند. اما همیشه فیلرها چون مواد طبیعی هستند ماندگاری بیشتری نصبت به ژل دارند.

احتمال واکنش های ناخواسته

گاهی اوقات افراد نصبت به ژل و فیلر حساسیت دارند و بعد از تزریق آنها حتما با عوارضی مانند: خارش، تورم و التهاب روبه رو می شوند. این گونه از عوارض در بعضی از افراد شدید تر و در برخی دیگر کمتر دیده می شوند.

عوارض جانبی

همه تزریقات دارای عوارضی مانند درد، خونریزی، تغییر رنگ پوست و احساس ناراحتی در ناحیه تزریق می باشند. در رابطه با تزریق ژل و فیلر نیز اینگونه از عوارض وجود دارند. اما همیشه چون فیلر یک ماده طبیعی است دارای عوارض کمتری نصبت به ژل است.

نیاز به مهارت و تخصص

تزریق ژل و فیلر به منظور از بین بردن خط خنده نیاز به مهارت خاصی دارد. به همین خاطر این نوع از تزریق حتما باید توسط یک پزشک متخصص انجام شود و افرادی که دارای تخصص نیستند نمی توانند به هیچ وجه چنین تزریقی را به خوبی انجام دهند.

معرفی انواع فیلر

معرفی انواع فیلر

فیلر ها دارای انواع مختلفی هستند. معمولا این نوع از مواد تزریقی براساس معیار های مختلفی تقسیم بندی می شوند. ما در اینجا فیلرهایی که براساس مواد تشکیل دهنده مختلف ساخته شده اند را به شما معرفی کرده ایم.

فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک

می توان گفت یکی از معروف ترین انواع فیلر، فیلر های حاوی اسید هیالورونیک می باشند. بهتر است بدانید اسید هیالورونیک نوعی ماده می باشد که معمولا به صورت طبیعی در پوست افراد وجود دارد. این ماده می تواند در حجیم کردن پوست و آبرسانی به آن نقش بسیار مهمی داشته باشد . همچنین چنین ماده ای باعث تغذیه پوست نیز می شود.

این ماده که یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده فیلر هیالورونیک اسید است را می توان به راحتی به داخل پوست تزریق کرد. چون چنین ماده ای می تواند تا حد زیادی چین و چروک های پوست را کاهش دهد. چنین فیلری کاملا شفاف می باشد و در داخل سرنگ های آماده قرار دارد. این نوع از فیلر خود نیز دارای انواع مختلفی است . چون فیلر هیالورونیک اسیدی که برای لب استفاده می شود با فیلر هیالورونیک اسیدی که برای گونه به کار برده می شود تفاوت های زیادی دارد.

فیلرهای حاوی هیدروکسی

یکی دیگر از انواع فیلر تزریقی فیلر حاوی هیدروکسی می باشد . این مدل از فیلر در دسته فیلر های محرک قرار دارد. فیلر های محرک نوعی فیلر می باشند که می توانند کلاژن سازی پوست را تحریک کنند. چنین ماده ای از دو بخش ساخته شده است که قسمت اول آن در سه ماه اول جذب پوست می شود.

این نوع از فیلر می تواند چنین و چروک های بسیار عمیق را نیز از بین ببرد. به همین خاطر معمولا از چنین ماده ای برای صاف کردن صورت هایی استفاده میشود که دارای چروک های بسیار عمیقی هستند. البته یک نکته مهم در رابطه با چنین فیلری وجود دارد و آن نیز این است که از این فیلر نباید در اطراف چشم ها و لب ها استفاده کرد.

فیلرهای حاوی پلی متیل

بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن فیلر های دائمی هستند. اگر شما نیز جز این افراد هستید بهتر است بدانید فیلر های حاوی پلی متیل نوعی فیلر دائمی هستند. به همین خاطر در بسیاری از مواقع پزشکان از آنها برای از بین بردن خطوط خنده و برجسته کردن گونه ها استفاده می کنند.

تزریق فیلر خط خنده چقدر دوام دارد؟

همه افراد هنگامی که برای تزریق  فیلر خط خنده به پزشک مراجعه می کنند این سوال که فیلر خط خنده چقدر دوام دارد را مطرح می کنند. چون جواب چنین سوالی برای بسیاری از افراد از اهمیت بسیار بالایی برخودار است.

اگر شما نیز قصد انجام چنین کاری را دارید و دوست دارید قبل از مراجعه به پزشک به پاسخ چنین پرسشی دست یابید بهتر است بدانید. معمولا فیلر ها دارای ماندگاری زیادی نیستند و به خاطر جریان گردش خون جذب بدن می شوند. به طور کلی ماندگاری فیلر خط خنده تنها بین ۶ تا ۱۸ماه ماندگاری دارد. به همین منظور انتظار نداشته باشید با یه بار تزریق تا آخر عمر خط خنده شما از بین برود.

کدام فیلر را می توان به عنوان بهترین فیلر خط خنده دانست؟

بهتر است بدانید فیلر هایی که برای از بین بردن خط خنده تزریق می شوند انواع بسیار مختلفی دارند. اما توجه داشته باشید که تنها فیلری را می توان به عنوان بهترین فیلر خط خنده شناخت که بیشترین سازگاری را با بدن انسان ها داشته باشد.

به همین خاطر بسیاری از پزشکان در جواب چنین سوالی فیلر حاوی اسید هیالورونیک را معرفی می کنند چون چنین ماده ای همانگونه که در بالا اشاره کردیم در بدن انسان به طور طبیعی وجود دارد و این فیلری می تواند بیشترین سازش را با بدن انسان ها داشته باشد. همین امر موجب میشود میزان عوارض آن بسیار کم باشد. همچنین بهترین فیلر برای هر پوستی با پوست دیگر تفاوت دارد به همین خاطر نمی توان در جواب چنین سوالی یک جواب واحد بیان کرد.

مزایای تزریق فیلر خط خنده کدام اند؟

مزایای تزریق فیلر خط خنده کدام اند؟

اگر دوست دارید با مزایای بسیار زیاد خط خنده آشنا شوید بهتر است ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید:

  • ● اولین مزیت تزریق فیلر خط خنده این است که چنین تزریقی به صورت سرپایی می باشد و نیاز نیست بعد از آن افراد استراحت کنند و یا بستری شوند.
  • ● افرادی که فیلر خط خنده را تزریق می کنند بعد از مدت زمان کمی میتوانند نتایح آن را مشاهده کنند. همین امر موجب محبوبیت بیش از حد این نوع از تزریق شده است.
  • ● همچنین چون تزریق فیلر خط خنده باعث میشود کلاژن سازی پوست تحریک شود. همیشه چنین تزریقی باعث صافی و نرمی پوست می شود.
  • ● چنین تزریقی عوارض کمی دارد و تنها در بعضی از مواقع میتواند باعث ایجاد حساسیت در بعضی از افراد بشود.

آیا ماساژ خط خنده بعد از تزریق فیلر کار درستی است؟

همه متخصصان زیبایی این عقیده  را ندارند. اما بعضی از آنها بر این عقیده هستند که بهتر است افراد بعد از تزریق فیلر خط خنده حتما این قسمت را ماساژ دهند تا فیلر گلوله نشود و در ناحیه تزریق خون مردگی به وجود نیاید.

اما بعضی دیگر از پزشکان به هیچ وجه چنین کاری را نمی پسندن و عقیده دارند چنین کاری موجب می شود فیلر تزریق شده به قسمت های دیگر انتقال پیدا کند و افراد نتوانند نتیجه دلخواه را به دست آوردند. به همین خاطر همیشه تصمیم گیری در مورد این که چنین کاری درست است یانه برعهده پزشک می باشد. بنابراین بهتر است چنین سوالی را از پزشک معالج خود بپرسید.برای اطلاع از هزینه فیلر صورت با کلینیک زیبایی جلفا تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 | نظرات ()