بهترین مرکز لیزر میرداماد با دستگاه کندلا【رضایت ۱۰۰%】
نوشته شده توسط : ادمین

بهترین مرکز لیزر میرداماد با دستگاه کندلا【رضایت ۱۰۰%】

همه افراد دوست دارند بدنی صاف و بدون مو داشته باشند. اما متاسفانه چون رشد مو بر روی بدن انسان یک امر طبیعی می باشد بسیاری از افراد نمی توانند به صورت دائم بدنی بدون مو داشته باشند.

به همین منظور بسیاری از افراد هر بار که به حمام می روند از ژیلت و یا تیغ برای از بین بردن اینگونه از مو ها استفاده می کنند. توجه داشته باشید که در بیشتر مواقع استفاده مدوام از ژیلت و تیغ در فواصل زمانی کم باعث زخم شدن پوست می شود.

و بعد از مدتی باعث می شود که ریشه مو های موجود برروی بدن بسیار کلفت شود که چنین چیزی به شدت باعث زشت دیده شدن پوست بدن افراد می شود.

بسیاری از افراد امروزه به لیزر موهای زائد بدن خود روی آورده اند. زیرا با استفاده از این روش به راحتی میتوان به صورت مداوم بدنی بدون مو و زیبا داشت. مراکز بسیار زیادی وجود دارند که چنین کاری را انجام می دهند. به همین خاطر خیلی از افراد دوست دارند با ویژگی های بهترین مرکز لیزر میرداماد آشنا شوند.مجتمع پزشکی جلفا یکی از بهترین مراکز لیرز در میرداماد است.

بهترین مرکز لیزر میرداماد

بهترین مرکز لیزر در میرداماد

میرداماد یکی مکان هایی می باشد که در آن مراکز لیزر بسیار زیادی واقع شده اند به همین خاطر پیدا کردن بهترین مرکز لیزر در میرداماد به کاری سخت تبدیل شده است . بهتر است بدانید چنین مراکزی ویژگی های بسیار زیادی دارند. اگر دوست دارید با این ویژگی ها آشنا شوید ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

ارتباط دائمی و آنلاین مرکز لیزر کندلا میرداماد

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که بهترین مرکز لیزر میرداماد باید داشته باشد ارتباط دائمی و آنلاین آن با مشتریان می باشد. به همین خاطر مراکزی که دوست دارند به عنوان بهترین در این زمینه شناخته شوند راه های ارتباطی خود را با مشتریان آسان می کنند.

یعنی این که در دنیای مجازی از طریق شبکه های مجازی بسیار زیادی مانند: وب سایتها، اینستاگرام، تلگرام، ایتا، روبیکا، واتساپ و سروش با مشتریان در ارتباط می باشند و هرگاه از طریق این موارد فردی از آنها سوال می پرسد به آن پاسخ می دهند. زیرا ارتباط مستمر با مشتریان باعث می شود میزان رضایت افراد از این مراکز بیشتر شود و روزانه تعداد افراد بسیار زیادی به آنها مراجعه کند.

پاسخگویی سریع

هنگامی که افراد با مراکز لیزر ارتباط برقرار می کنند دوست دارند خیلی سریع به آنها پاسخ داده شود. به همین خاطر هر مرکز لیزری میرداماد به دنبال این است که به عنوان بهترین شناخته شود. باید حتما کادری مجرب، خوش اخلاق و باتجربه برای خود جمع آوری کند تا آنان در هر ساعت از روز پاسخگوی مشتریان باشند.

داشتن دستگاه های لیزر بسیار پیشرفته

معمولا مراکز لیزری که در میرداماد مشغول به کار می باشند و به عنوان بهترین شناخته می شوند از بهترین و بروزترین دستگاه های لیزر استفاده می کنند. زیرا استفاده از بروزترین دستگاه های لیزر باعث می شود نتیجه کار بهتر باشد و مشتریان بسیار از کار مرکز لیزر رضایت داشته باشند.

تخفیف برای جلسات لیزر

هر مرکز لیزری که در میرداماد به دنبال این است که به عنوان بهترین شناخته شود. باید برای جذب مشتریان بیشتر در مبلغ پرداختی که بابت هر جلسه لیزر از مشتریان خود دریافت می کند تخفیف قائل شود. زیرا ممکن است بسیاری از افراد توان پرداخت این مبلغ را نداشته باشند. اما اگر تخفیف داده شود افراد زیادی توان پرداخت آن را پیدا میکنند و همین امر موجب افزایش میزان مراجعه کنندگان به چنین مراکزی می شود.

درصد رضایت مراجعین

بسیاری از افراد قبل از مراجعه به مراکز لیزر برای اطمینان بیشتر معمولا ابتدا از مراجعان قبلی تحقیق می کنند تا از میزان رضایت آنان آگاهی پیدا کنند. به همین خاطر همه مراکز لیزر باید به دنبال این باشند که رضایت مشتریان خود را به دست آورند. زیرا هر چقدر درصد رضایت مراجعان بیشتر باشد در تحقیقات در مورد مرکز شما نکات مثبت بیشتری بیان می کنند . که همین امر موجب می شود اعتبار مرکز شما بالا برود و افراد بسیار زیادی به آن اعتماد کنند.

داشتن اپراتور های ماهر

داشتن اپراتور های ماهر

هر مرکز لیزری که دوست دارد به عنوان بهترین در میرداماد شناخته شود. باید حتما اپراتور های باتجربه و ماهر بسیار زیادی هم برای آقایان و هم برای بانوان استخدام کند. زیرا افراد تنها به مرکزی مراجعه می کنند که هم برای آقایان و هم برای خانم ها به صورت مجزا اپراتور وجود داشته باشد . چون بسیاری از افراد به هیچ وجه حاضر نمی شوند کار لیزر خود را به افراد نامحرم بسپارند .

همچنین مهارت اپراتور های هر مرکزی نیز تاثیر بسیار زیادی بر افزایش میزان مراجعه کنندگان دارد . زیرا اگر اپراتور هر مرکزی مهارت بالایی داشته باشد افرادی که به آن مراجعه می کنند می توانند نتیجه بهتری از لیزر خود به دست آورند.

پزشکان با تجربه

هر کلینیک و مرکز لیزری که در میرداماد می خواهد اسم آن جز بهترین ها قرار بگیرد باید حتما متخصصان باتجربه و ماهر بسیار زیادی که رشته تحصیلی آنها مربوط به لیزر موهای زائد می باشد را داشته باشد. زیرا وجود متخصص های باتجربه به چنین مراکزی اعتبار می بخشد.

محیط آرام و پاکیزه

توجه داشته باشید که همیشه رعایت بهداشت در محیط های آرایشی بهداشتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است . به همین خاطر یکی از لازمه های بهترین شدن در مرکز لیزر میرداماد داشتن محیطی منظم و استریل شده می باشد. در واقع مراکزی که چنین ویژگی ندارند به هیچ وجه نمی توانند به عنوان بهترین شناخته شوند.

قیمت مناسب

بسیاری از افراد امروزه به خاطر شرایط اقتصادی توان مالی زیادی ندارند. به همین خاطر اگر یک مرکز لیزر دارای قیمت مناسبی نباشد و قیمت آن بسیار بالا باشد به هیچ وجه افراد به آن برای انجام کار لیزر خود مراجعه نمی کنند. به همین منظور هر مرکزی که می خواهد به عنوان بهترین شناخته شود باید علاوه بر داشتن کیفیت بالا دارای قیمت بسیار مناسبی نیز باشد.

رفتار خوب پرسنل

یکی دیگر از ویژگی هایی که داشتن آن لازمه بهترین شدن است داشتن پرسنل ماهر و خوش اخلاق می باشد. در واقع اگر کارکنان یک مرکز لیزر از اخلاق خوبی برخوردار نباشند و رفتار مناسبی با مراجعان نداشته باشند حتما تعداد مراجعه کنندگان آن مرکز به طور چشمگیری کاهش می یابد.

مرکز لیزر میرداماد شریعتی

در میرداماد معمولا مراکز لیزر بسیار زیادی وجود دارند. زیرا تعداد افرادی که به میرداماد برای لیزر کردن بدن خود مراجعه می کنند به شدت زیاد می باشد. داشتن مرکز لیزر در میرداماد میتواند بسیار سود آور باشد. به همین خاطر بسیاری از افرادی که میخواهند مرکز لیزر افتتاح کنند این کار را در میرداماد انجام میدهند.

مراقبت های بعد از لیزر

داشتن اپراتور های ماهر

بعد از لیزر کردن موهای بدن باید به یک سری از نکات توجه کنید به همین خاطر ما آنها را در اینها برای شما بیان کرده ایم.

از کمپرس آب سرد استفاده کنید

استفاده از کمپرس آب سرد یا کمپرس یخ در ناحیه تحت درمان به مدت چند دقیقه به کاهش تورم و درد موقت بعد از جلسه لیزر کمک می کند.

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید: بعد از جلسات لیزر پوست حساس تر و شکننده تر می شود و قرار گرفتن مستقیم در معرض نور خورشید باعث خشکی و تحریک پوست می شود، بنابراین حداقل یک هفته کامل بعد از هر جلسه از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب شود، همچنین استفاده از ضد آفتاب توصیه می شود.

از استفاده از محصولات زیبایی خودداری کنید

همانطور که می دانید بعد از لیزر لایه پوستی حساس تر می شود و مستعد تشدید ضایعات پوستی مانند جوش و زخم بعد از لیزر می شود. همچنین اکثر محصولات خود مراقبتی حاوی عطر و مواد شیمیایی هستند که ممکن است بعد از لیزر باعث آسیب به لایه پوست شوند. به همین خاطر توصیه می شود حداقل تا۷۲ساعت بعد از لیزر از استفاده از مواد آرایشی زیبایی اجتناب کنید.

پوست ناحیه لیزر شده را به آرامی تمیز کنید

تمیز نگه داشتن پوست پس از رفع موهای زائد ضروری است، اما باید لوسیونی متناسب با حساسیت پوست پس از لیزر انتخاب کنید، پوست را به آرامی بشویید و تمیز کنید، پوست را با حوله نرم خشک کنید و از مالش آن خودداری کنید.

خاراندن پوست به مدت 5 روز برای جلوگیری از تحریک و خشکی لایه پوست توصیه نمی شود. همچنین باید به مدت 7 روز از قرار گرفتن در معرض آب داغ و حمام بخار و 48 ساعت پس از جلسه از شنا در استخرهای حاوی کلر خودداری کنید.

از ژل آلوئه ورا استفاده کنید

مرکز لیزر میرداماد

ژل آلوئه ورا به از بین بردن درد، تورم و قرمزی بعد از لیزر موهای زائد کمک می کند. می توانید ژل آلوئه ورا را مستقیماً روی ناحیه ای که مو از آن برداشته شده است بمالید و چند دقیقه صبر کنید تا پوست شما آن را جذب کند. زمانی که آلوئه ورا خشک شود. باقی مانده را با یک پارچه نرم و مرطوب پاک کنید.

از مسکن های بدون نسخه فقط طبق دستور استفاده کنید

در روز اول پس از لیزر درمانی از داروهای مسکن فقط طبق دستور پزشک استفاده کنید. باید از مصرف آسپرین خودداری کنید زیرا باعث افزایش سیالیت خون و افزایش زمان بهبودی می شود. اگر درد بعد از 24 ساعت مصرف دارو ادامه پیدا کرد با پزشک خود تماس بگیرید.

آیا می توانیم بعد از لیزر دوش بگیریم؟

دوش گرفتن بلافاصله پس از لیزر موهای زائد ترجیح داده نمی شود. زیرا پوست پس از لیزر حساس و تحریک می شود، بنابراین بهتر است از قرار دادن پوست خود در معرض حرارت و برخی مواد شیمیایی موجود در شامپوها و صابون های قوی خودداری شود. از آنجایی که پوست بعد از لیزر حساس می شود.

مهم است که اطمینان حاصل شود که حداقل یک روز در معرض عطرها و محصولات مراقبت از پوست قرار نگیرد. پوست به طور طبیعی و به سرعت در طی یک یا دو روز آرام می شود، اما برخی از اقدامات اشتباه می تواند منجر به افزایش سوزش و ایجاد مشکلاتی برای پوست شما شود.

چه زمانی بعد از لیزر دوش بگیریم؟

زمان ایده آل برای دوش گرفتن بعد از لیزر موهای زائد 24 ساعت است، اما اگر مجبور به استحمام هستید، توصیه می شود 6 تا 8 ساعت صبر کنید. توصیه می شود از آب سرد استفاده کنید و پوست خود را لایه برداری نکنید یا از محصولات مراقبت از پوست قوی در مناطقی که از لیزر استفاده کرده اید استفاده نکنید.

مهم ترین نکاتی که توصیه می شود در حمام بعد از لیزر آنها را رعایت کنید؟

  • برای جلوگیری از زبری و اصطکاک با پوست، لباس های نخی گشاد و نرم بپوشید.
  • از ورزش، شنا، سونا و جکوزی خودداری کنید.
  • از دست زدن به نواحی که با استفاده از دستگاه لیزر بدن موهای زائد را برداشته اید، خودداری کنید.
  • آب را در دمای ولرم نگه دارید.
  • ناحیه تحت درمان را با یک حوله نرم به آرامی خشک کنید.
  • از زدن عطر به نواحی تحت درمان خودداری کنید.
  • هنگام بیرون رفتن و قرار گرفتن در معرض نور خورشید، استفاده از کرم ضد آفتاب با فاکتور حفاظتی SPF +50 ترجیح داده می شود.

نکات مراقبت از پوست بین درمان های هفتگی

  • از قرار دادن نواحی درمان به خصوص صورت در معرض نور خورشید خودداری کنید. از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و نواحی لیزر شده را به خوبی بپوشانید.
  • اگر مو در بین دوره های درمان رشد کرد، می توان از کرم های موبر یا تیغ استفاده کرد. برای جلوگیری از تحریک پوست، از دستگاه به جز در زمان های مناسب استفاده نکنید.
  • 5 روز بعد از جلسه با استفاده از یک اسکراب مناسب پوست را لایه برداری کنید تا از شر پوست مرده و خشکی که می تواند باعث قرمزی شود خلاص شوید.
  • ترجیحاً ۷ روز قبل از جلسه بعدی از سفید کردن یا برنزه کردن نواحی تحت درمان اجتناب شود.
  • شما باید در مورد داروهایی که مصرف می کنید به پزشک خود اطلاع دهید زیرا می توانند بر روند حذف موهای زائد تأثیر زیادی بگذارند.

آیا بعد از لیزر باید از مرطوب کننده استفاده کنیم؟

بله، اغلب ترجیح داده می شود که بعد از لیزر از مرطوب کننده استفاده شود، زیرا لیزر ممکن است به خشکی پوست در نتیجه تاثیر لیزر بر روی سلول های پوست منجر شود.

بنابراین استفاده از مرطوب کننده به مرطوب شدن پوست و حفظ رطوبت آن کمک می کند. ترجیحاً مرطوب کننده ای که استفاده می کنید بهتر است سبک باشد و که حاوی مواد شیمیایی قوی نباشد.

مخصوصاً اگر پوست بعد از لیزر حساس است، لازم است با متخصص پوست یا متخصصی که جلسه را انجام داده است، برای دریافت دستورالعمل در مورد نوع و استفاده از آن مشورت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: