بهترین برند فیلر زیر چشم،ماندگاری فیلر زیر چشم
نوشته شده توسط : ادمین

می توان گفت نازک ترین و حساس ترین قسمت پوست بدن در زیر چشم قرار دارد. حساسیت زیاد این قسمت از پوست باعث شده است که خیلی زود دچار چین و چروک شود. به همین خاطر معمولا با گذشت زمان اولین چین و چروک ها در زیر چشم نمایان می شوند.

هر گاه در اطراف چشم افراد چین و چروک هایی ظاهر می شود چهره آنها دیگر جوان دیده نمی شود. بلکه چهره شان حالتی شکسته و پیر به خود می گیرد که این امر برای هیچ فردی احساس خوشایندی را به همراه ندارد.

به همین خاطر امروزه افراد زیادی به دنبال راهی هستند تا این گونه از چروک ها را از روی صورت خود محو کنند. می توان گفت بهترین راه برای از بین بردن این موارد تزریق فیلر زیر چشم می باشد.

زیرا با استفاده از این کار هم گودی، هم تیرگی و هم چین و چروک های اطراف چشم از بین می روند. بسیاری از افراد این سوال را که بهترین فیلر زیر چشمکدام است را مطرح می کنند. اگر شما نیز جز آنها می باشید بهتر است بدانید چون در این زمینه تنوع زیاد است نمی توان یک مورد را نام برد.

بهترین فیلر زیر چشم کدامند؟

فیلر هایی که برای زیر چشم توسط پزشکان زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند دارای انواع مختلفی هستند. چون بسیاری از افراد با اینگونه از مواد آشنایی ندارند دوست دارند با بهترین نوع آنها آشنا شوند. اگر شما نیز دوست دارید بهترین نوع فیلری که برای زیر چشم مورد استفاده قرار می گیرد را بشناسید بهتر است ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید. زیرا ما در اینجا بعضی از بهترین فیلر گها را به شما معرفی کرده ایم.

فیلر رستیلن

فیلر رستیلن

در بین فیلر هایی که برای زیر چشم مورد استفاده قرار می گیرند میتوان گفت بهترین نوع مدل رستیلن می باشد. این مدل از فیلر جز جدیدترین فیلر ها به حساب نمی آید اما به خاطر کیفیت بالایی که دارد هنوزم جز پرفروش ترین فیلر های موجود در جهان به حساب می آید.

زیرا این مدل از فیلر دارای تعادل مناسبی است و می تواند سفتی و انسجام خود را حداقل تا یک سال حفظ کند. همچنین بعد از تزریق تورم زیادی را به وجود نمی آورد. رستلین به گونه ای ساخته شده است که هم برای تزریق های عمیق و هم برای تزریق های کم عمق بهترین عملکرد را دارد. چنین فیلر هایی می توانند به بهترین شیوه ممکن صورت شما را به حالت اولیه خود بازگردانند و حالتی کاملا طبیعی به آن ببخشند.

ژل بلوترو بالانس

ژل بلوترو بالانس

چنین فیلری برای تزریق زیر چشم از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. زیرا ساخت آن به گونه ای است که بسیار سفت و سخت نیست و به هیچ وجه هیچ گونه برآمدگی نیز در زیر پوست به وجود نمی آورد.

همچنین ژل بلوترو بالانس اصلا باعث تغییر رنگ پوست زیر چشم نمی شوند. اما بهتر است بدانید چنین فیلری برای تزریق های عمیق مناسب نیست. چون نمی تواند لیفت زیادی را فراهم کند. این نوع از فیلر نیز برای تزریق به زیر چشم یک انتخاب عالی و بسیار خوب به حساب می آید و بسیاری از پزشکان از آن برای حل مشکلات بیماران خود استفاده می کنند.

فیلر ژوویدرم

فیلر ژوویدرم

همانگونه که می دانید در عرصه فیلر همیشه یکی از برندهای ماندگار و بزرگ ژوویدرم بوده و هست. این برند روزانه فیلر های جدیدی را تولید می کند که هر کدام تمام کننده موارد قبلی بوده اند. یعنی می توان گفت که فیلر های زیر مجموعه این برند ها همیشه جز بهترین ها می باشند.

امروزه جدیدترین فیلر هایی که در خانواده ژوویدرم تولید شده اند ولبلا و ولور می باشند. این دو نوع فیلر را می توان گفت از همه فیلر هایی که قبلا این شرکت تولید کرده است بهتر می باشند. زیرا نسبت به مدلهای قبلی تورم بسیار کمی برای بیمار ایجاد می کنند.

همچنین برای تزریق های کم عمق بهترین انتخاب می باشد و این در حالی است که ولور مناسب ترین انتخاب برای تزریق های عمیق به حساب می آید. اما چنین فیلر هایی با این که بیشترین مزایا را دارند معایبی را نیز دارند که از جمله آنها می توان به برآمدگی و التهاب بعد از چهار ماه اشاره کرد چنین عوارضی نادر هستند اما تاکنون در تزریق های ولبلا دیده شده اند. بنابراین به آنها نیز نمی توان بالا ترین امتیاز را داد اما در واقع جز بهترین ها هستند.

تزریق ژل رستیلن

تزریق ژل رستیلن

چنین فیلر هایی نیز زیر مجموعه رستیلن می باشند. این دو نوع فیلر نوع بسیار متفاوتی از پیوند عرضی را با فیلر رستیلن معمولی ایجاد کرده اند. که همین مورد باعث شده است آنها حالتی انعطاف پذیر تر نسبت به رستیلن معمولی داشته باشند. همچنین این مدل از فیلر ها چون به خوبی طراحی و ساخته شده اند علاوه بر زیر چشم می توان آنها را در قسمت های پرتحرک صورت مانند اطراف دهان نیز استفاده کرد و از نتیجه آنها لذت برد.

فیلر رستیلن سیلک

این مدل از فیلر نیز مانند دو نوع فیلری که در بالا معرفی کردیم زیر مجموعه برند رستلین می باشد. فیلر رستیلن سیلک را میتوان نرم ترین و رقیق ترین فیلری دانست که تا کنون شرکت رستیلن تولید کرده است. اما نمیتوان گفت بهترین انتخاب برای تزریق به زیر چشم می باشد. چون بعد از تزریق تورم زیادی را بر روی پوست بیمار به وجود می آورد که همین ویژگی آن باعث شده است پزشکان زیبایی از استفاده آن در زیر چشم پرهیز کنند.

ژل ژوویدرم اولترا پلاس

تزریق ژل رستیلن

افرادی که در گذشته از فیلر ژوویدرم اولترا استفاده کرده بودند از این فیلر ناراضی بودند. زیرا تورم زیادی را به همراه داشت و بسیار گسترش پیدا می کرد  که همین امر باعث می شود درمان با آن با دقت کمی انجام شود.

زیرا محصول در جایی که باید تزریق صورت می گرفت قرار نمی گرفت و مشکلات بسیار زیادی را برای افراد به وجود می آورد. به همین خاطر شرکت ژوویدرم مدل اولترا پلاس را تولید کرد. زیرا این مدل از فیلر هیچ کدام از مشکلات اولترا را نداشت و ویژگی های بسیار خوبی را نیز داشت که توانستند در مدت بسیار کمی آن را جز محبوب ترین فیلر ها برای زیر چشم قرار دهند.

ماندگاری فیلر زیر چشم

معمولا بسیاری از افرادی که با تزریق ژل زیر چشم آشنایی ندارند فکر می کنند که تنها با یک بار تزریق فیلر می توانند تا آخر عمر اطراف چشم های خود را نسبت به چین چروک ها بیمه کرد. اما بهتر است بدانید هم فیلر، هم ژل و هم چربی هیچ کدام ماندگاری دائمی ندارند و بعد از مدتی جذب بدن می شوند. اگر دوست دارید با مدت زمان ماندگاری فیلر زیر چشم آشنا شوید بهتر است بدانید این مدت بستگی به موارد گوناگونی دارد که بهتر است برای افزایش این زمان با آنها آشنا شوید.

نوع فیلر

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم انواع مختلفی از فیلر وجود دارد که برای از بین بردن تیرگی، گودی و چین و چروک های زیر چشم از آنها استفاده می کنند. هرکدام از این فیلر ها معمولا ماندگاری خاصی دارند. بنابراین نوع فیلری که به زیر چشم شما تزریق می شود بر مدت زمان ماندگاری آن تاثیر بسیار زیادی دارد.

میزان فعالیت شما

فیلر ها به گونه ای هستند که اگر فعالیت افراد زیاد باشد خیلی زودتر جذب پوست می شوند به عنوان مثال: افرادی که به صورت دائم ورزش می کنند اگر فیلر زیر چشم خود تزریق کنند خیلی زود جذب بدن آنها می شود. چون میزان فعالیت روزانه آنها زیاد است. اما افرادی مانند کارمندان که فعالیت فیزیکی زیادی ندارند اگر ژل زیر چشم خود تزریق کنند مدت ماندگاری آن در بدنشان زیاد خواهد بود.

رعایت اقدامات بعد از ژل زیر چشم

معمولا پزشکان برای ماندگاری و کسب نتیجه بهتر همیشه به بیماران خود یک سری از نکات را گوشزد می کنند تا آنها را بعد از تزریق رعایت کنند. اگر اینگونه از اقدامات به خوبی توسط بیمار رعایت شوند ماندگاری فیلر زیر چشم بسیار افزایش خواهد یافت. بنابراین می توان گفت رعایت این اقدامات به درستی نقش زیادی بر ماندگاری فیلر خواهد داشت.

اهمیت انتخاب بهترین مارک فیلر زیر چشم

برند فیلری که به زیر چشم تزریق میشود اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا اگر فیلر دارای کیفیت کمی باشد بیمار با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهد شد. چون فیلر های نامرغوب دچار برآمدگی می شوند و التهاب بسیار زیادی دارند. که همین موارد باعث می شوند افراد نتوانند از تزریق خود نتیجه مناسبی به دست آورند. در واقع میتوان گفت اگر افراد از فیلر های باکیفیتی استفاده کنند می توانند تا مدت زمان زیادی حالت صورت خود را شاداب و جوان نگه دارند.

فواید تزریق فیلر زیر چشم چیست؟

تزریق فیلر زیر چشم چون فواید زیادی دارد دارای طرفداران زیادی می باشد و افراد زیادی متقاضی این هستند که به زیر چشم خود فیلر تزریق کنند . ما در اینجا بعضی از این فواید را برای شما بیان کرده ایم.

کاهش چین و چروک ها

کاهش چین و چروک

چین و چروک ها چون می توانند باعث پیر نشان داده شدن افراد شوند هنگام بروز در اطراف چشم باعث آزار بسیاری از افراد می شوند. به همین خاطر بسیاری از افراد به دنبال این هستند تا راهی پیدا کنند که این گونه از چین و چروک ها را از بین ببرند. یکی از مواردی که می تواند چنین چین و چروک هایی را به خوبی از بین ببرد تزریق ژل زیر چشم می باشد. زیرا این ماده با پر کردن گودی زیر چشم چین و چروک ها را از بین می برد و حالتی شاداب به صورت افراد می بخشد.

رفع تیرگی زیر چشم

فیلر یکی از مواد تزریقی می باشد که استفاده از آن در زیر چشم باعث می شود تیرگی زیر چشم به طور کلی از بین برود. زیرا این ماده رنگدانه های پوست زیر چشم را تقویت می کند و باعث روشن شدن پوست این ناحیه می شود. که همین امر باعث می شود ظاهر افراد حداقل چند سال جوانتر به چشم بیاید.

پر کردن فرورفتگی زیر چشم ها

هنگامی که زیر چشم افراد گود می شود چهره آنها حالتی بیمار گونه و پژمرده به خود می گیرد. این حالت معمولا بیشتر برای افرادی که پا به میانسالی می گذارند رخ می دهد. زیرا با افزایش سن چربی های زیر چشم تحلیل می روند. برای چنین افرادی بهترین راه استفاده از تزریق ژل زیر چشم می باشد. زیرا این ماده باعث می شود که فرورفتگی و گودی زیر چشم به طور کلی از بین برود و آنان ظاهری بسیار خوب به دست آورند.

طولانی مدت بودن نتایج

یکی از مهمترین مزایای تزریق فیلر زیر چشم طولانی مدت بودن زمان ماندگاری این ماده نسبت به ژل و چربی می باشد. درست است که این ماده به طور طبیعی بعد از مدتی جذب بدن می شود اما معمولا فیلر ها تا یک سال می توانند ماندگار بمانند.

جوانی پوست

پوست زیر چشم تنها زمانی حالتی جوان و شاداب به خود می گیرد که فیلر به آن تزریق شود. زیرا فیلر باعث ترمیم و بهبود ساختار پوست می شود. که همین امر باعث جوانی آن می شود.

عمدتا در فیلرهای زیر چشم از چه مواد اولیه ای استفاده می شود؟

مواد زیادی در ساخت ژل زیر چشم به کار می روند که بهتر است با آنها آشنا شوید. به همین منظور ما در اینجا بعضی از این مواد را به شما معرفی کرده ایم.

اسید هیالورونیک

اسید هیالورونیک یکی از موادی است که بدن به طور طبیعی آن را تولید می کند. برای ساخت فیلر های زیر چشم معمولا از یک نوع ژل مصنوعی که شبیه به هیالورونیک اسیدی است که توسط بدن تولید می شود استفاده می شود.

زیرا خاصیت هیالورونیک اسید این است که میتواند تولید کلاژن را در پوست تقویت کند. این ماده کاملا شفاف می باشد و می تواند به راحتی صاف شود. که همین امر باعث می شود چنین ماده ای به راحتی در زیر چشم جمع نشود. به همین خاطر معمولا هیالورونیک اسید همیشه یکی از ماده های اصلی است که در ساخت فیلر های زیر چشم از آن استفاده میکنند.

پلی ال-لاکتیک اسید

پلی-ال-لاکتیک اسید نیز یکی دیگر از موادی می باشد که از آن در ساخت ژل زیر چشم استفاده می کنند . این ماده کاملا زیست سازگار و مصنوعی است. پلی ال-لاکتیک اسید یکی از ماده هایی است که می تواند به طور بسیار زیادی تولید کلاژن در پوست را افزایش دهد.

هیدروکسی اپاتیت کلسیم

این ماده نیز کاملا با پوست افراد سازگار می باشد. چنین ماده ای معمولا از ترکیب فسفات و کلسیم ساخته می شود. که همین امر موجب می شود به طور فزاینده ای باعث افزایش تولید میزان کلاژن در پوست شود. همچنین چنین ماده ای می تواند بافت همبند را نیز حفظ کند. البته بهتر است بدانید هیدروکسی اپاتیت کلسیم می تواند نواحی تزریق را حجیم کند.

برای اطلاع از قیمت فیلر زیر چشم با کلینیک زیبایی جلفا تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: