فواید لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت کندلا
نوشته شده توسط : ادمین

فواید لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت کندلا

روش های زیادی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که یکی از این روش ها لیزر موهای زائد می باشد. در اصل این روش به گونه ای طراحی شده است که انرژی نوری که به ساقه مو نفوذ می کند را تحت تاثیر اشعه لیزر به گرما تبدیل می کند و تحت تأثیر این گرما، فولیکول مو از بین می رود.

پس از تخریب فولیکول های مو، رشد بیشتر مو غیرممکن می شود. اما این روش یک اشکال دارد. پرتو لیزر فقط موهای حاوی ملانین را تشخیص می دهد و موهای خاکستری و روشن را نمی توان با کمک لیزر از بین برد. اثربخشی لیزر موهای زائد تا حد زیادی به دستگاهی که این روش با آن انجام می شود بستگی دارد.

یک نوع لیزر که امروزه دارای محبوبیت بسیار زیادی می باشد و بسیار پیشرفته است الکساندرایت کندلا می باشد. لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت کندلا را می توان بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد دانست. چون این دستگاه جز پیشرفته ترین دستگاه های لیزر مو است و می تواند به بهترین نحو ممکن موهای بدن را لیزر کند.

لیزر الکساندرایت کندلا چیست؟

لیزر الکساندرایت کندلا چیست؟

لیزر الکساندرایت کندلا یکی از پرطرفدارترین انواع لیزر است زیرا خروجی بسیار بالایی دارد و می توان از آن در انواع روش های پزشکی استفاده کرد. این لیزر از کریستالی به نام الکساندریت برای انتشار نور استفاده می کند.

لیزر الکساندرایت کندلا با سایر انواع لیزرها تفاوت دارد زیرا از جریان الکتریکی برای تولید نور استفاده می کند. جریان، کریستال الکساندریت را تحریک می کند تا سپس نور ساطع کند. لیزر الکساندرایت اغلب در چشم پزشکی و پوست استفاده می شود.

لیزر موهای زائد یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی در بازار است. زیرا یک گزینه مناسب برای همه افرادی که به دنبال خلاص شدن از شر موهای زائد هستند می باشد. با این حال، همه لیزرها عملکردی یکسان ندارند. انتخاب لیزر الکساندرایت مناسب می تواند تفاوت بزرگی در نتایج لیزر موهای زائد  شما ایجاد کند. چون برای حذف موهای زائد الکساندرایت از هر نوع لیزر دیگری موثرتر است. زیرا این روشی بسیار ایمن می باشد و می توان از آن برای لیزر تمام نقاط بدن استفاده کرد.برای لیزر موهای زائد تهران می توانید به کلینیک زیبایی جلفا مراجعه کنید.

درمان جوش با لیزر الکساندرایت

لیزر الکساندرایت کندلا رگ های خونی ریز را در لایه بیرونی پوست که اغلب جوش ها در آن ایجاد می شوند هدف قرار می دهد. این نوع لیزر روی نواحی حساس و مشکل دار صورت مانند آکنه کیستیک، جوش های سرسیاه، سرسفید و جوش های بزرگ (جوش هایی که بزرگتر از 3 میلی متر شده اند) بهترین عملکرد را دارد.

یکی از مزایای این نوع لیزر این است که می تواند به کاهش احتمال زخم بعد از عمل کمک کند. همچنین بهتر است بدانید پس از انجام لیزر الکساندرایت هیچ قرمزی یا تورم در اطراف ناحیه تحت درمان وجود نخواهد داشت. اما با این وجود برخی از بیماران پس از لیزر متوجه قرمزی خفیف می شوند که جای نگرانی نیست زیرا این قرمزی به صورت خودکار بعد از مدتی از بین میرود.

فواید لیزر الکساندرایت کندلا چیست؟

دستگاه الکساندرایت کندلا در زمینه از بین بردن موهای زائد با استفاده از فناوری لیزر به موفقیت بزرگی دست یافته است. این دستگاه به دلیل کارایی بالا و سطح کیفیت برتری که ارائه می کند، در صدر لیست دستگاه های حذف موهای زائد مورد علاقه کلینیک های زیبایی و پوست در سراسر جهان قرار دارد. که همین موضوع  آن را به یک دستگاه متمایز در بین دستگاه های لیزر موهای زائد تبدیل کرده است. اگر شما هم جزو کسانی هستید که دوست دارید با مزایای لیزر الکساندرایت کندلا آشنا شوید ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید

ایمنی بالا

لیزر الکساندرایت یک روش درمانی ایمن و موثر است که با درصد موفقیت 40 تا 80 درصد در مدت 6 ماه و پس از تعداد جلسات درمانی مشخص حذف موهای زائد را هدف قرار می دهد.

بیمارانی که تحت این روش قرار می گیرند و افرادی که موهای زائد را با این روش از بین می برند از عوارض جانبی آزاردهنده مانند خارش و خشکی پوست رنج نمی برند.

اثر بخشی بالا

دستگاه الکساندرایت کندلا به لطف اثربخشی فوق العاده خود، فولیکول های موهای زائد را از بین می برد و رشد آنها را بدون تأثیر بر پوست اطراف متوقف می کند.

همچنین به لطف فناوری خنک کننده نیتروژنی که دارد باعث سوختگی پوست افراد نیز نمی شود. دستگاه الکساندرایت کندلا از نظر طول و انواع امواج لیزر مورد تایید سازمان غذا و داروی جهانی است.

درمان رنگدانه های پوست

لیزر الکساندرایت کندلا به دلیل تاثیر بر غلظت رنگدانه ملانین موجود در پوست با جلسات مکرر در روشن شدن پوست و از بین بردن رنگدانه و لکه های تیره پوست نقش موثری دارد.

کاهش اثرات نور خورشید

لیزر الکساندرایت کندلا به از بین بردن اثرات منفی و مضری که نور خورشید ممکن است بر روی پوست بگذارد کمک می کند. زیرا برای جوان سازی آن و بازگرداندن طراوت پوست عمل می کند.

سفت کردن چین و چروک

لیزر الکساندرایت کندلا برای از بین بردن چین و چروک، افتادگی پوست و خطوط ریز سطح آن استفاده می شود. و همچنین در برخی از نقاطی که نیاز به سفت شدن پوست دارند باعث سفت شدن بدن می شود.

درمان آکنه

دستگاه الکساندرایت کندلا در رفع مشکل آکنه و جوش هایی که در سطح پوست ظاهر می شوند. با اثربخشی قابل توجهی نقش دارد و همچنین به کاهش اثرات جوش  کمک می کند.

از بین بردن لک های مادرزادی

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا با پشتیبانی فناوری کمک زیادی به از بین بردن کک و مک و لک های پوستی و همچنین درمان لخته های خون و کبودی ها علاوه بر سلولیت قرمز و سفید با جلسات و مکرر می کند.

خنک کننده پویای پوست

بر خلاف بسیاری از انواع دیگر لیزر موهای زائد، دستگاه حذف موهای زائد الکساندرایت کندلا به دلیل پمپاژ نیتروژن مایع به ناحیه مورد نظر پوست، توانایی خنک سازی سریع پوست را دارد. نیتروژن لایه های سطحی پوست را خنک می کند تا از پوست در برابر خطرات گرمای پرتوهای لیزر محافظت کند.

مناسب بودن برای انواع پوست

لیزر الکساندرایت کندلا یکی از دستگاه هایی است که با انواع پوست و همچنین رنگ های مختلف پوست سازگاری دارد که باعث می شود قشر وسیعی از بیماران از مزایا و کاربردهای آن بهره مند شوند.

درد ایجاد نمی کند

لیزر الکساندرایت کندلا برای رفع موهای زائد با درصد کم درد ناشی از اشعه در طول جلسات نسبت به سایر روش های رفع موهای زائد استفاده می شود که جز در موارد نادر نیازی به بی حسی موضعی بیمار نیست.

لیزر کندلا چگونه باعث از بین بردن موهای زائد می شود؟

این دستگاه که برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شود. از نور لیزر برای خلاص شدن از شر موهای زائد استفاده می کند. و با عبور اشعه لیزر از روی فولیکول های مو باعث تضعیف رشد آنها می شود. دستگاه الکساندرایت کندلا برای افرادی که پوست روشن و رنگ موهای تیره دارند نتایج بهتری به همراه دارد.

همچنین بهتر است بدانید تعداد جلسات دستگاه لیزر کندلا با توجه به ضخامت و تراکم مو و ناحیه ای که قرار است مو از آن برداشته شود تعیین می شود. موها و رنگ پوست نیز بر تعداد جلسات مورد نیاز تاثیر دارند. زیرا پوست روشن در مقایسه با پوست تیره، جلسات کمتری نیاز دارد. اما به طور کلی تعداد جلسات بین 6 تا 8 جلسه است.

لیزر الکساندرایت کندلا برای درمان لکه های تیره

بهتر است بدانید یکی از مهم ترین مواردی که باعث به وجود آمدن لکه های تیره بر روی پوست می شود میزان زیاد ملانین در پوست می باشد. این نوع از لیزر به طور مستقیم بر روی ملانین های موجود در پوست اثر می گذارد. و به مرور زمان و با چند جلسه باعث کمرنگ شدن و از بین رفتن چنین لکه هایی می شود. بنابراین می توان گفت انتخاب چنین لیزری بهترین و مناسب ترین مورد برای از بین بردن این لکه ها است.کلینیک زیبایی جلفا یکی از بهترین مراکز لیزر الکساندرایت کندلا در تهران می باشد.

دستگاه لیزر کندلا ساخت کدام کشور است؟

دستگاه لیزر کندلا یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد است که در بسیاری از کلینیک های زیبایی استفاده می شود. این دستگاه توسط شرکت آمریکایی Candela که یکی از شرکت های مطرح جهانی در زمینه طراحی و ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد تولید شده است. این دستگاه  حاصل سال ها مطالعه و تحقیق دانشمندان شرکت کندلا است که به دنبال تولید دستگاه رفع موهای زائد بوده اند. همچنین دارای اثربخشی و ویژگی هایی است که در سایر دستگاه های موجود یافت نمی شود.

آیا جلسات لیزر الکساندرایت کندلا دردناک است؟

آیا جلسات لیزر الکساندرایت کندلا دردناک است؟

لیزر موهای زائد الکساندرایت کندلا در طول موج 775 نانومتر انجام می شود که جذب ملانین در این طول بسیار خوب است و به همین دلیل می توان نتایج خوبی را در لیزر موها به دست آورد.

وقتی انرژی لیزر به ریشه ها می رسد، ساختار ملانین را از بین می برد و در نتیجه مو توانایی رشد خود را از دست می دهد. این روشی است که برای افرادی که پوست آنها خیلی تیره نیست و موهای تیره دارند استفاده می شود.

به لطف سیستم خنک کننده ای که در روش لیزر الکساندرایت کندلا استفاده می شود، احساس درد در هنگام لیزر موهای زائد بسیار کم است و احتمال برجای گذاشتن اثر آنقدر کم است که می توان گفت وجود ندارد.

به همین خاطر می توان گفت که جلسات لیزر الکساندرایت کندلا به هیچ وجه دردناک نیستند و اگر تا کنون تنها به خاطر درد چنین جلساتی برای لیزر مراجعه نکرده اید انتخاب این نوع از لیزر می تواند مناسب ترین مورد برای شما باشد. چون روشی کاملا بدون درد محسوب میشود.

آیا لیزر الکساندرایت کندلا برای همه انواع پوست مناسب است؟

لیزر الکساندرایت کندلا رایج ترین تکنولوژی لیزر است. در بیشتر مواقع از آن در کلینیک های پزشکی استفاده می شود، زیرا برای انواع پوست مناسب است و در یک جلسه نواحی وسیعی از پوست را پوشش می دهد. لیزر موهای زائد با کندلا را می توانید در بیمارستان های رفع موهای زائد، مراکز رفع موهای زائد و یا کلینیک های مجهز به جدیدترین دستگاه های لیزر کندلا مدرن و موثر انجام دهید.

این نوع از دستگاه ها چون دارای مزایای زیادی هستند و کمک بسیاری برای به دست  آوردن نتیجه بهتر می کنند و امروزه توسط همه مراکز پیشرفته لیزر موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین دیگر افرادی که قصد لیزر موهای خود را دارند نیاز نیست بابت رنگ پوست خود نگران باشند. چون چنین دستگاه هایی به گونه ای طراحی شده اند که برای انواع پوست مناسب می باشند.برای اطلاع از قیمت لیزر موهای زائد با مجتمع پزشکی جلفا تماس بگیرید.

توصیه های لازم قبل از انجام لیزر موهای زائد

توصیه های لازم قبل از انجام لیزر موهای زائد

قبل از شروع جلسات لیزر باید به یک سری از نکات توجه کنید که ما آنها را در اینجا برای شما بیان کرده ایم.

مطمئن شوید که لیزر موهای زائد برای شرایط شما مناسب می باشد

لیزر موهای زائد  برای از بین بردن موهای زائد در زنان مبتلا به اختلال تخمدان پلی کیستیک یا اختلالات هورمونی روش مفیدی نیست، بنابراین در صورت داشتن هرگونه مشکل یا بیماری و یا مصرف هر نوع دارویی  قبل از لیزر موهای زائد باید با پزشک معالج خود مشورت کنید.

با پزشک خود مشورت کنید

مشورت با پزشک به تعیین میزان بهره مندی بیمار از لیزر کمک می کند. پزشک متخصص سابقه پزشکی شما را بررسی می کند که شامل:  استفاده از داروها، سابقه هرگونه اختلال پوستی یا اسکار و روش های قبلی حذف موهای زائد می باشد. با استفاده از همین بررسی پزشک می تواند بهترین و موثرترین ترین روش را برای لیزر موهای زائد شما پیدا کند.

قبل از لیزر موهای زائد از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید

قبل از لیزر موهای زائد باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید برای مدت طولانی که منجر به تغییر رنگ پوست می شود خودداری کنید:

از برداشتن مو از ریشه خودداری کنید

به مدت شش ماه قبل از درمان، موهای زائد را با استفاده از روش های حذف موهای زائد مانند کندن و اپیلاسیون از ریشه پاک نکنید. برداشتن مو از ریشه منجر به ناپدید شدن فولیکول هایی می شود که توسط پرتوهای لیزر هدف قرار می گیرند.

24 ساعت قبل از جلسه از مصرف کافئین خودداری کنید

زیرا این امر منجر به افزایش حساسیت و احساس درد در طول جلسه می شود. همچنین استراحت قبل از لیزر موهای زائد توصیه میشود.

پوست خود را تمیز کنید

همچنین باید قبل از لیزر موهای زائد از استفاده از لوسیون های مرطوب کننده خودداری کنید. قبل از لیزر موهای زائد ناحیه رفع موهای زائد را که به لوازم آرایشی یا کرم ها  آغشته است را به خوبی بشویید.

قبل از لیزر موهای زائد از تزریقات آرایشی دوری کنید

تزریق هایی که در اینجا باید از آنها اجتناب شود شامل: تزریق فیلر و بوتاکس یا لایه برداری می شوند.

مرکز لیزر در میرداماد





:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: