تزریق بوتاکس زیر بغل زیر نظر پزشک،هزینه تزریق بوتاکس زیر بغل
نوشته شده توسط : ادمین

تزریق بوتاکس زیر بغل زیر نظر پزشک،هزینه تزریق بوتاکس زیر بغل

بوی خوب یکی از نشانه های پاکیزگی می باشد. به همین خاطر حتی اگر فردی بسیار تمیز نیز باشد. ولی بوی خوبی از ناحیه او به مشام نرسد. هیچکس او را تمیز نمی داند و افراد هنگامی که در کنار او قرار می گیرند. ممکن است به خاطر بوی بد او دوری را انتخاب کنند.

همین امر موجب شده است همه افرادی که بوی عرق آن ها بسیار شدید است به دنبال راهی باشند. تا بتوانند به صورت دائمی این مشکل را برطرف کنند. بعضی از افراد از روش های موقتی و مضری مانند مام و یا عطر استفاده می کنند.

اما همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم اینگونه از روش ها کاملا موقتی می باشند و افراد به دنبال راه های دائمی هستند. می توان گفت تنها راهی که امروزه به طور کلی می تواند این مشکل را برای یک مدت طولانی حداقل چهار تا پنج ماه برطرف کند تزریق بوتاکس زیر بغل می باشد. چون با تزریق بوتاکس به زیر بغل می توان فعالیت غده های عرق ساز زیر بغل را کاهش داد.برای تزریق بوتاکس زیر بغل می توانید به کلینیک زیبایی جلفا مراجعه کنید.

هزینه بوتاکس زیر بغل

هزینه بوتاکس زیر بغل

متاسفانه بسیاری از افراد فکر می کنند که هرچیزی که مربوط به زیبایی و بوتاکس می باشد هزینه زیادی دارد. اما بهتر است بدانید هزینه بوتاکس زیر بغل به هیچ وجه زیاد نمی باشد. معمولا قیمت انجام این کار براساس موارد زیادی اندازه گیری میشود که بهتر است با آنها آشنا شوید.

برند بوتاکس

بوتاکسی که به زیر بغل تزریق می شود در انواع برند ها تولید می شود. هر برند از این نوع بوتاکس دارای کیفیت و قیمت خاصی است. به همین خاطر نوع بوتاکسی که شما برای تزریق به زیر بغل خود انتخاب می کنید می تواند تاثیر بسیار زیادی بر قیمت نهایی این کار داشته باشد.

میزان بوتاکس مصرفی

غدد عرق هر فردی با میزان خاصی از بوتاکس کنترل می شود. به همین خاطر به صلاح دید پزشک به بدن افراد مقدارهای مختلفی بوتاکس برای این کار تزریق می شود. هرچقدر میزان بوتاکسی که به بدن شما تزریق می شود بیشتر باشد باید هزینه بالاتری پرداخت کنید.

وسعت ناحیه تزریق

همانگونه که می دانید ابعاد بدن افراد یک اندازه نیست. به همین خاطر ممکن است بعضی از افراد برای کاهش میزان عرق بدن خود نیاز داشته باشند منطقه وسیع تری از بدن خود را بوتاکس کنند. هرچقدر منطقه ای که شما آن را بوتاکس می کنید وسیع تر باشد پزشک باید وقت بیشتری صرف این کار کند . به همین منظور دراین صورت باید مزد بیشتری به پزشک پرداخت کنید.

میزان دستمزد پزشک

یکی از مثال های معروف ایرانیان این است که هیچ ارزان و گرانی بی علت و حکمت نیست. به همین خاطر هنگام انتخاب پزشک به هیچ وجه پزشکی را که مهارت و تخصص بالایی ندارد به خاطر دستمزد پایین انتخاب نکنید. چون درصورتیکه پزشک انتخابی شما تخصص نداشته باشد به هیچ وجه نمی توانید به نتیجه دلخواه خود دست یابید. معمولا پزشکان باتجربه و متخصص همیشه دستمزد بالاتری دارند. به همین منظور در بیشتر مواقع دستمزد پزشک نیز برقیمت نهایی این کار تاثیر دارد.

نحوه تزریق بوتاکس زیر بغل

نحوه تزریق بوتاکس زیر بغل

خیلی از افراد فکر می کنند تزریق بوتاکس به زیر بغل یک کار وقت گیر و سخت است. به همین خاطر ممکن است بسیاری از افراد بترسند و این کار را انجام ندهند. اما بهتر است بدانید این نوع از تزریق هیچ گونه سختی ندارد و تنها با یک جلسه مراجعه به پزشک انجام می شود. در این روش از درمان معمولا پزشک ابتدا تمام نقاطی را که برای تزریق مناسب می باشند شناسایی می کند.

بعد از این کار پزشک برای این که بیمار او درد کمی را حس کند هم از بی حس کننده و هم از یخ استفاده می کند. در آخرین مرحله به صورت ریز به ریز پزشک دارو را به زیر پوست بغل تزریق می کند. البته بهتر است بدانید اگر ناحیه ای که دارو به آن تزریق می کنید وسیع باشد شاید نیاز داشته باشید چند بار تزریق را انجام دهید تا به نتیجه برسید.

فواید تزریق بوتاکس زیر بغل

تزریق بوتاکس به زیر بغل یکی از پرطرفدار ترین مدل های تزریق بوتاکس می باشد که فواید بسیاری دارد. اگر دوست دارید با فواید و مزایای این روش آشنایی پیدا کنید ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید.

کاهش میزان تعریق بدن

یکی از روش های بسیار ایمن درمان تعریق بدن تزریق بوتاکس به زیر بغل می باشد. زیرا هنگامی که بوتاکس به زیر بغل تزریق میشود فعالیت غدد های عرق زیر بغل به خوبی کنترل میشوند و دیگر افراد بوی بد عرق خود را حس نمی کنند.

کم تهاجمی بودن

تزریق بوتاکس به زیر بغل را میتوان کم تهاجمی ترین روش درمان بوی عرق دانست. به همین خاطر افراد زیادی خواهان این کار می باشند.

درد کم

بسیاری از افراد به اشتباه فکر می کنند که تزریق بوتاکس به زیر بغل یک روش با درد زیاد است. به همین خاطر خیلی از افراد این کار را انجام نمی دهند. اما بهتر است بدانید به هیچ وجه چنین چیزی درست نمی باشد چون تزریق بوتاکس به زیر بغل درد بسیار کمی دارد.

افزایش اعتماد به نفس

افراد هنگامی که بوی عرق می دهند برای این که بوی بدن آنها دیگران را آزار ندهد از جمع ها دوری می کنند. به همین خاطر اگر این مشکل ادامه داشته باشد به طور کامل اعتماد به نفس افراد را از بین می برد. اما چون تزریق بوتاکس چنین بویی را از بین می برد می تواند تا حد زیادی اعتماد به نفس افراد را بازگرداند.

عدم نیاز به استفاده زیاد از محصولات بهداشتی

هنگامی که افراد از محصولات بهداشتی مانند مام و اسپری برای از بین بدن بوی بد عرق به صورت مکرر استفاده می کنند. ممکن است در آینده به بیماری های زیبای دچار شوند. اما با تزریق بوتاکس این مشکل به طور کلی برطرف می شود.

ماندگاری بوتاکس زیر بغل

ماندگاری بوتاکس زیر بغل

ماندگاری بوتاکس زیر بغل همیشه برای افرادی که این کار را انجام می دهند از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر شما نیز جز این افراد هستید. بهتراست بدانید ماندگاری این کار به عوامل مختلفی بستگی دارد که ما در اینجا آنها را برای شما بیان کرده ایم.

متابولیسم بدن

هر چقدر میزان سوخت و ساز بدن بیشتر باشد میزان جذب بوتاکس بیشتر خواهد بود. به همین خاطر افرادی که فعالیت بدنی بالایی دارند چون میزان سوخت و ساز بدن آنها زیاد می باشد بوتاکسی که به بدن آنان تزریق می شود خیلی زود تر از سایر افراد تاثیر خود را از دست می دهد.

تکرار تزریق بوتاکس

بعضی از افراد هستند که در مدت زمان های معینی اقدام به تزریق بوتاکس می کنند. اینگونه از افراد ماندگاری بوتاکس در بدن آنها بیشتر است. چون هنگامی که چنین تزریقی تکرار می شود ماهیچه های زیر بغل بیشتر فلج می شوند و خود به خود میزان تعریق آنها کاهش می یابد.

کیفیت بوتاکس

هر چقدر میزان کیفیت بوتاکس تزریقی شما بیشتر باشد مدت زمانی که می تواند در بدن افراد ماندگار بماند بیشتر است. اما معمولا ماندگاری بوتاکس تزریقی زیر بغل بین ۴تا۱۲ماه می باشد.

مراقبت های بعد از بوتاکس زیر بغل

اگر می خواهید بوتاکسی که به زیر بغل خود تزریق میکنید ماندگاری بیشتری داشته باشد و عوارض آن کم شود باید به خوبی مراقبت های بعد از تزریق را رعایت کنید. ما در اینجا بعضی این مراقبت ها را به شما معرفی کرده ایم.

شستشوی و استحمام

هنگامی که به زیر بغل خود بوتاکس تزریق می کنید اگر دوست دارید اثر پذیری بالایی داشته باشد بهتر است حداقل تا یک هفته از رفتن به حمام اجتناب کنید. حتی اگر عادت دارید روزانه به حمام بروید از آب گرم استفاده نکنید.

میزان فعالیت

بهتر است بدانید فعالیت های سنگین بدنی و ورزش همیشه می تواند میزان گردش خون بدن را به طور ویژه ای افزایش دهد. هنگامی که میزان گردش خون شما زیاد می شود بوتاکس نمی تواند به خوبی عمل کند. به همین خاطر پزشکان توصیه می کنند حداقل تا یک هفته فعالیت بدنی زیادی نداشته باشید.

دست زدن به ناحیه تزریق

بسیاری از افراد متاسفانه بعد از تزریق بوتاکس به ناحیه ی تزریق دست می زنند. بهتر است بدانید این کار به هیچ وجه درست نیست. چون زمانی که افراد به ناحیه تزریق بعد از انجام این کار دست می زنند احتمال جابجایی مواد بوتاکس در بدن آنها زیاد است. بنابراین اگر چنین کاری را انجام داده اید به هیچ وجه به این ناحی دست نزنید.

استفاده از مواد بهداشتی

اگر قصد دارید به زیر بغل خود بوتاکس تزریق کنید. باید از مواد شوینده مناسب استفاده کنید. زیرا استفاده از مواد شوینده ملایم و متانسب با پوستتان موجب می شود ماندگاری آن در بدن شما افزایش یابد.

بوتاکس زیر بغل در تهران

 

تعریق بیش از اندازه بسیار ناخوشایند است و موجب می‌شود که افراد به دنبال درمان آن بروند. برای برخی افراد این اتفاق حتی در هوای سرد و بدون داشتن فعالیت بدنی هم پیش می‌آید. بوتاکس زیر بغل در تهران در کلینیک‌ ها و مطب پزشکان متخصص و معتبر انجام می‌شود. البته ممکن است متقاضیانی از شهرستان‌ ها هم باشند که برای انجام این عمل به تهران می‌آیند.   

میزان تزریق بوتاکس زیر بغل

همانگونه که میدانید اگر میزان تزریق بوتاکس زیر بغل بیش از حد باشد ممکن است بیمار با مشکلات بسیار زیادی مواجه شود. به همین خاطر باید میزان تزریق بوتاکس زیر بغل شما را پزشک متخصص معین کند. زیرا تنها پزشکان متخصص می توانند به خوبی برای هر بیمار با توجه به نوع بدن افراد اندازه دقیق بوتاکس تزریقی را معین کنند که برای بیمار مشکل به وجود نیاید.

مراحل تزریق بوتاکس زیر بغل چگونه است؟

تزریق بوتاکس به زیر بغل باید توسط پزشک متخصص انجام شود. چون یک سری از مراحل خاص را دارد که باید به خوبی رعایت شوند. ما در اینجا این مراحل را برای شما بیان کرده ایم.

انتخاب پزشک

انتخاب یک پزشک خوب برای تزریق بوتاکس به زیر بغل ضروری می باشد. به همین خاطر قبل از تزریق باید یک پزشک خوب برای انجام این کار انتخاب کنید.

انتخاب نقاط مناسب برای تزریق

در بدن هر فردی یک سری از نقاط مناسب برای تزریق وجود دارند که پزشک باید به خوبی آنها را شناسایی کند. به همین خاطر انتخاب این نقاط نیز یکی از مراحل اصلی تزریق به حساب می آید.

تزریق بی حسی

همانگونه که میدانید تزریق هر ماده ای به بدن معمولا با درد همراه است. به همین خاطر پزشکان برای اینکه بیماران آنها درد زیادی را تحمل نکنند. قبل از تزریق با استفاده از یخ و داروهای بی حسی ناحیه تزریق را بی حس میکنند.

تزریق بوتاکس

آخرین مرحله تزریق نیز تزریق بوتاکس به بدن می باشد. البته معمولا پزشکان قبل از این مرحله به خوبی ناحیه تزریق را ضد عفونی می کنند.

تزریق بوتاکس زیر بغل چگونه باعث کاهش تعریق می شود؟

بوتاکس کاربرد های درمانی بسیار زیادی دارد. اما می توان گفت یکی از جذاب ترین و بهترین کاربرد های آن کنترل تعریق بیش از حد بدن می باشد. در ظاهر تعریق بیش از حد بدن یک مشکل به حساب نمی آید و نیاز نیست افراد نگران این موضوع باشند. اما بهتر است بدانید بیشتر افرادی که چنین مشکلی را دارند واقعا اذیت می شوند. چون در بیشتر مواقع باعث خجالت آنها می شود.

اگر شما نیز این مشکل را دارید میتوانید با مراجعه به یک پزشک متخصص و تزریق بوتاکس به زیر بغل این مشکل را برطرف کنید. چون بوتاکس باعث می شود تا حد زیادی میزان تعریق بدن افراد کاهش یابد.

عوارض تزریق بوتاکس زیر بغل چیست؟

اگر بتوانید برای تزریق بوتاکس به بدن خود یک پزشک متخصص پیدا کنید و از مواد درجه یک نیز استفاده کنید. در ابتدای تزریق با عوارض زیادی روبه رو نخواهید شد. اما اگر تزریق شما غیر اصولی باشد. حتما با عوارض زیادی مواجه خواهید شد که ما در ادامه آنها را برای شما بیان کرده ایم.

عفونت

یکی از رایج ترین عوارض تزریق بوتاکس غیر اصولی زیر بغل عفونت می باشد. این عارضه معمولا به خاطر استفاده از وسایلی می باشد که ضد عفونی نشده اند.

تورم و کبودی

در رابطه با تزریق بوتاکس زیر بغل معمولا تعداد کمی از افراد تورم و کبودی را تجربه می کنند. مهم ترین علت این اتفاق این است که هنگام تزریق تعدادی از مویرگ های پوست پاره می شوند و تا زمانی که ترمیم نشوند کبودی و تورم از بین نخواهد رفت.

واکنش های آلرژیک

معمولا تزریق بوتاکس خطرناک نیست. اما اگر بیمار به بوتاکس حساسیت داشته باشد ممکن است برای او انجام این کار خطرناک باشد. به همین خاطر قبل از تزریق بهتر است حتما پزشک از شما تست حساسیت بگیرد.

قرمزی و خارش

همانگونه که میدانید پوست زیر بغل پوست حساسی است. به همین خاطر یکی از عوارض شایع تزریق بوتاکس به زیر بغل قرمزی و خارش می باشد.

آنافیلاکسی

آنافیلاکسی یکی از شدید ترین واکنش های بدن به چیزی است که به آن حساسیت دارید. طی این اتفاق معمولا بدن یک نوع ماده شیمیایی از خود تولید می کند. که به شدت باعث افت فشار خون و مسدود شدن راه های تنفسی شما می شود.

 

بهترین مارک بوتاکس زیر بغل

 

انواع مختلفی از بوتاکس در برند های متنوع در بازار موجود اند که با توجه به محل تزریق می‌توان از انواع آن استفاده کرد. ولی برای تزریق بوتاکس زیر بغل بهترین برند، دیسپورت انگلیسی است. چون این برند نسبت به بوتاکس های چینی عوارض آن کمتر است و بعلاوه ماندگاری بیشتری هم دارد.


بوتاکس زیر بغل میرداماد





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: