نوشته شده توسط : ادمین

تزریق ژل برای چاقی صورت،هزینه تزریق ژل به صورت

چاقی در همه نقاط بدن بجز صورت باعث می شود افراد زشت نشان داده شوند. اما بهتر است بدانید معمولا صورت های چاق و پر همیشه زیباتر از صورت های لاغر و استخوانی دیده میشوند.

همین امر موجب شده است بسیاری از افراد برای این که زیبا دیده شوند به دنبال راهی باشند تا صورت خود را چاق کنند. چون زمانی که صورت افراد چاق می شود دماغ کوچکتر نشان داده می شود و گودی زیر چشم ها نیز از بین می رود.

یکی از راه هایی که امروزه باعث چاقی زود هنگام صورت افراد می شود بدون این که بدن آنها چاق شود تزریق ژل می باشد. با استفاده از این روش می توان هر ناحیه از صورت را که نیاز به چاقی دارد را چاق کرد. همچنین چون تزریق ژل باعث از بین رفتن چین و چروک های صورت می شود می توان با استفاده از این کار هم صورت افراد را چاق کرد و هم آنها را جوانتر نشان داد.

هزینه تزریق ژل برای چاقی صورت

همانگونه که می دانید تزریق فیلرامروزه به نقاط مختلفی از بدن صورت میگیرد که هر کدام دارای قیمت خاصی هستند. اما بعضی از افراد فکر می کنند چون صورت افراد دارای ناحیه وسیع تری نسبت به لبها و گونه ها می باشد برای تزریق ژل به آن مجبور هستند هزینه زیادی پرداخت کنند.

به همین خاطر حتی اگر علاقه زیادی به این کار نیز داشته باشند از انجام آن اجتناب می کنند. اما بهتر است بدانید تزریق فیلر برای چاقی صورت به هیچ وجه هزینه زیادی ندارد و قیمت آن بستگی به عوامل مختلفی دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

میزان ژل مورد نیاز

معمولا صورت همه افراد دارای یک ساختار نمی باشد به همین خاطر پزشکان مجبور هستند برای پر کردن صورت افراد مختلف از میزان های متفاوتی ژل استفاده کنند به عنوان مثال: افرادی که صورت آنها استخوانی و کشیده است برای این که صورت خود را چاق کننده نیاز دارند تا مقدار زیادی ژل به صورتشان تزریق شود.

اما گاهی اوقات بعضی از افراد هستند که صورت آنها زیاد لاغر نیست و تنها دوست دارند صورتی پر و چاق داشته باشند به همین خاطر اقدام به تزریق ژل می کنند. اینگونه از افراد برای رسیدن به فرم صورت دلخواه خود نیاز به مقدار زیادی ژل ندارند.

بهتر است بدانید هر چقدر میزان ژل تزریقی به بدن شما بیشتر باشد باید هزینه بالاتری پرداخت کنید. به همین خاطر یکی از مهم ترین عواملی که همیشه بر قیمت نهایی این کار تاثیر می گذارد میزان ژل تزریقی به صورت است.

میزان چروک های پوست

گاهی اوقات صورت افراد به دلیل افزایش سن چربی خود را از دست میدهد در اینگونه از مواقع صورت آنها علاوه بر لاغری دچار چین و چروک هایی نیز می شود.

اینگونه از افراد هنگامی که می خواهند اقدام به تزریق ژل برای چاقی صورت خود بکنند پزشک آنها مجبور می شود. برای این که صورتی چاق و صاف را برای آنان به وجود آورد از میزان بیشتری ژل استفاده کند و وقت زیادی را نیز برای انجام چنین کاری صرف کند.

همین امر موجب می شود پزشکان از اینگونه از افراد هزینه بیشتری بابت انجام کار مورد نظر بگیرند. بنابراین اگر صورتی لاغر و چروک دارید و می خواهید از تزریق ژل به جوانی برسید باید هزینه بالاتری پرداخت کنید.

کلینیک انتخابی شما

معمولا در هر شهری همیشه یک منطقه وجود دارد که قیمت اجاره و خرید ملک در آنجا بسیار زیاد باشد. به همین خاطر کلینیک های زیبایی که در اینگونه از مناطق قراردارند همیشه دارای قیمت زیادی می باشند.

زیرا صاحب این گونه از کلینیک ها مجبور هستند برای تامین هزینه اجاره از مشتریان خود مبلغ بیشتری بابت دستمزد کار هایی که انجام می دهند دریافت کنند . همین امر موجب شده است همیشه قیمت کلینیک های شمال شهر از سایر قسمت ها بیشتر باشد.

اگر به دنبال انجام چنین کاری هستید و قیمت آن برایتان مهم است حتما به کلینیک انتخابی خود توجه کنید. زیرا یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت چنین کاری کلینیک انتخابی شما است.

روش های چاقی صورت

روش های چاقی صورت

چاقی صورت باعث می شود افراد همیشه صورتی شاداب و جوان داشته باشند. به همین خاطر بر خلاف سایر نقاط بدن  چاقی این ناحیه دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد . امروزه از روش های زیادی برای چاقی صورت استفاده میشود که بهتر است حتما با آنها آشنا شوید.

چاقی صورت به واسطه تزریق فیلر

فیلر نیز یکی دیگر از موادی می باشد که امروزه متخصصان زیبایی برای زیبا سازی ناحیه های مختلفی از بدن از آن استفاده میکنند . این ماده هیچ آسیبی به بدن افراد وارد نمی کند به همین خاطر بسیاری از پزشکان از آن برای چاقی صورت افراد استفاده می کنند.

تزریق فیلر به صورت می تواند باعث شود صورت به خوبی حجیم شود. همچنین بهتر است بدانید تزریق این ماده به صورت باعث می شود صورت به صورت طبیعی چاق شود و زیبایی آن دوچندان شود. بنابراین اگر میخواهید به صورتی پر دست یابید استفاده از فیلر یکی از روش های آن می باشد.

چاقی به واسطه تزریق چربی

از بین موادی که به صورت افراد تزریق می شوند تا آنها را چاق کنند . میتوان گفت چربی مناسب و سالم ترین ماده می باشد. زیرا برای انجام چنین کاری معمولا پزشکان چربی ناحیه های دیگری از بدن را خارج و به صورت تزریق میکنند.

این کار باعث می شود افراد بتوانند با یک روش بسیار سالم صورتی پر و چاق به دست آورند. انجام چنین کاری هزینه زیادی ندارد. اما باید حتما توسط پزشکان ماهری انجام شود. همچنین بهتر است بدانید هم چربی و هم فیلر بعد از مدتی به صورت خودکار جذب بدن می شوند و افراد مجبور هستند برای به دست آوردن صورتی پر دوباره اقدام به انجام چنین کار هایی بکنند.

چاقی صورت با روش های خانگی

بعضی از افراد هستند که دوست ندارند از طریق روش هایی مانند تزریق ژل، فیلر و چربی به صورتی چاق دست یابند. به همین خاطر اینگونه از افراد اغلب به دنبال روش های خانگی می باشند. روش های خانگی زیادی نیز وجود دارند که تا حدودی می توانند اثربخش باشند. اما بهتر است بدانید چنین روش هایی بسیار دیر عمل می کنند و نمی توانند حجم زیادی را به صورت شما ببخشند. بنابراین اگر میخواهید صورتی چاق و بدنی لاغر داشته باشید روش های بیان شده در بالا بهترین روش می باشند.

تزریق ژل برای چاقی صورت

تزریق ژل برای چاقی صورت یکی از روش های مدرن زیبایی می باشد که امروزه مورد استقبال افراد بسیار زیادی واقع شده است. این روش به افراد کمک می کند که در مدت زمان کمی بتوانند یک صورت چاق را برای خود به وجود آورند.

بسیاری از افراد عقیده دارند که چنین کاری باعث بیماری آنها می شود. اما بهتر است بدانید چون این کار توسط متخصصان زیبایی انجام می شود. ابتدا تمام موادی که به بدن افراد تزریق می شوند توانسته اند نشان سلامت را دریافت کنند و آسیبی به دنبال شما وارد نمی کنند. بنابراین نیاز نیست بابت چنین کاری نگران باشید.

مزایای تزریق ژل برای چاقی

مزایای تزریق ژل برای چاقی

تزریق ژل به صورت برای چاقی آن دارای مزایای بسیار زیادی است . اگر دوست دارید با این مزایا آشنا شوید ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید.

کاهش چین و چروک ها

در بیشتر مواقع لاغری صورت همراه با بروز چین و چروک هایی بر روی پوست ست. در این گونه از مواقع چهره افراد به شدت زیبایی و شادابی خود را از دست میدهد و باعث می شود افراد بسیار بزرگتر از سن خود نشان داده شوند. تزریق ژل به اینگونه از صورت ها باعث میشود چنین مشکلاتی به طور کامل از بین بروند. زیرا با این کار هم چین و چروک های صورت از بین می رود و هم حجم صورت برگردانده میشود.برای اطلاع از هزینه تزریق ژل می توانید با کلینیک زیبایی جلفا تماس بگیرید.

حجیم شدن صورت

بسیاری از افراد آرزوی داشتن صورتی چاق را دارند. زیرا چنین ویژگی برای صورت همیشه یک امتیاز مثبت به حساب می آید. برای حجیم شدن صورت امروزه پزشکان زیبایی معمولا از تزریق ژل استفاده می کنند. زیرا با استفاده از این کار می توان به راحتی شکل بسیار زیبای را به صورت افراد بخشید بدون این که مشکلی برای آنان به وجود آید.

افزایش اعتماد به نفس

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم چاقی یکی از عوامل مهمی است که باعث میشود صورت افراد زیبا دیده شود. به همین خاطر افرادی که صورت آنها استخوانی و لاغر می باشد اغلب اعتماد به نفس خود را از دست میدهند. زیرا تصور می کنند زیبا نیستند. اینگونه از افراد می تواند به راحتی تنها با تزریق ژل به صورت خود آن را چاق کنند و به زیبایی دلخواه خود برسند. که همین امر موجب میشود اعتماد به نفس از دست رفته آنان بازگردد.

معایب تزریق ژل برای چاقی صورت

معمولا تزریق ژل برای چاقی صورت معایب کمی دارد. اما بعضی از مشکلات وجود دارند که در موارد نادر بعد از انجام چنین کاری برای بعضی از افراد به وجود می آیند. بهتر است بدانید این معایب تا زمانی که شما تزریق را در یک کلینیک معتبر و توسط یک پزشک ماهر انجام می دهید بروز نمی کنند. اما اگر این کار را در یک مکان نا معتبر انجام دهید احتمال این که با چنین معایبی روبه رو شوید بسیار زیاد می باشد. ما در اینجا برای آشنایی شما بعضی از آنها را بیان کرده ایم.

عدم تقارن صورت

در صورتی که تزریق ژل به صورت به صورت کاملا متوازن انجام نشود. ممکن است صورت افراد تقارن خود را از دست بدهد و همین امر موجب میشود نه تنها افراد زیبا نشوند بلکه زیبایی خود را نیز از دست بدهند. این گونه از اتفاقات تنها زمانی رخ میدهند که فردی که تزریق را انجام میدهد مهارت بالایی نداشته باشد.

کبودی

یکی دیگر از مهم ترین عوارض تزریق ژل به صورت کبودی می باشد. این عارضه تنها چند روز طول می کشد تا از بین برود و یکی از مواردی است که معمولا بعد از تزریق های اینچنینی به وجود می آید.

آسیب های پوستی: گاهی اوقات بعد از تزریق ژل به صورت آسیب هایی مانند زخم شدن به پوست وارد میشود. این نوع از عارضه تنها زمانی صورت می گیرد که تزریق به خوبی انجام نشود. در اینگونه از مواقع بیمار حتما باید به پزشک مراجعه کند.

عفونت در محل تزریق

چنین اتفاقی زمانی رخ میدهد که پزشک و یا فردی که کار تزریق را انجام میدهد به خوبی پوست محل تزریق را تمیز و استریل نکرده باشد. زیرا در این صورت میکروب های موجود بر روی پوست به واسطه سوزن تزریق به داخل پوست نفوذ می کنند و باعث عفونت در ناحیه تزریق میشنود. بنابراین توجه به تمیزی پوست قبل از انجام تزریق از اهمیت بالایی برخوردار است.

قرمزی پوست

بعد از تزریق ژل به صورت پوست صورت با تورم و قرمزی مواجه می شود. چنین عارضه ای کاملا طبیعی می باشد و معمولا بعد از یک الی دو روز به صورت خودکار از بین می رود. بنابراین اگر بعداز تزریق با چنین موردی مواجه شدید نیاز نیست نگران باشید چون امری کاملا طبیعی در رابطه با این نوع از تزریق می باشد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل برای چاقی صورت

مراقبت های بعد از تزریق ژل برای چاقی صورت

تنها در صورتی می توانید یک نتیجه خوب از تزریق ژل برای چاقی صورت به دست آورید که مراقبت های بعد از تزریق را به خوبی بشناسید و آنها را رعایت کنید. برای آشنایی شما ما آنها را در اینجا بیان کردیم تا بتوانید با رعایت شان به نتیجه دلخواه خود برسید.

  • اگر به صورت حرفه ای ورزش می کنید و یا عادت به روزانه ورزش کردن دارید بهتر است حداقل تا ۲۴ساعت از رفتن به باشگاه و ورزش کردن اجتناب کنید. زیرا با ورزش کردن بدن شما تعریق میکند و باعث می شود میزان کبودی و قرمزی پوست صورت تان افزایش یابد.
  • از انجام کار هایی مانند ماساژ دادن صورت خود به صورت جدی خود داری کنید. زیرا انجام چنین کار هایی باعث افزایش سرعت گردش خون در صورت شما می شوند و همین امر موجب میشود میزان تورم صورتتان به صورت چشمگیری افزایش یابد.
  • تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق بهتر است در فضاهایی که شما را در معرض نور مستقیم خورشید قرار می دهند قرار نگیرید. زیرا نور خورشید و گرما برای افرادی که چنین تزریقی را انجام میدهند مشکلاتی را به وجود می آورند.
  • به مدت دو هفته در مکان های گرمی مانند: سونا، جکوزی و حمام های گرم قرار نگیرید. زیرا این کار باعث می شود شما نتوانید نتیجه دلخواه را از این تزریق به دست آورید.
  • همچنین به افراد سیگاری توصیه می شود تا حداقل سه روز بعد از تزریق ژل به صورت سیگار نکشند.


:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

فوق تخصص مغز و اعصاب پزشکی است که در درمان بیماری های سیستم عصبی مانند: مغز، نخاع و اعصاب محیطی تخصص دارد. چنین پزشکی بیماری هایی را که این اندام ها را تحت تاثیر قرار می دهند، تشخیص داده و درمان میکند فوق تخصص مغز و اعصاب جراحی انجام نمی دهد. اما به طور کامل بیماری افراد را تشخیص میدهد و اگر بیماری نیاز به جراحی نداشته باشد به وسیله دارو آن را درمان می کند.

معمولا بیماری های مربوط به مغز و اعصاب به راحتی تشخیص داده نمی شوند به همین خاطر اگر در رابطه با این موارد احساس ناراحتی داشتید به پزشکان عمومی مراجعه نکنید و مستقیم به یک فوق تخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید تا بیماری شما را سریع تشخیص دهد.

چون مهارت پزشک در درمان بیماری ها نقش بسیار مهمی دارد بسیاری از افراد به دنبال این هستند تا برای درمان بیماری های خود به بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب بزرگسالان مراجعه کنند. بهتر است بدانید در رابطه با این امر نمیتوان یک فرد خاص را معرفی کرد چون تعداد زیادی پزشک وجود دارند که در این زمینه مشغول به کار هستند و مهارت بسیار بالایی دارند.

چه زمانی باید به فوق تخصص مغز و اعصاب بزرگسالان مراجعه کرد؟

وقتی نوبت به سلامتی ما می رسد، شناخت مشکلات احتمالی و درمان فوری آنها بسیار مهم می شود. به همین خاطر هنگامی که سیستم مغز و اعصاب بدن ما دچار مشکل می شود باید حتما برای درمان آن به فوق تخصص مغز و اعصاب بزرگسالان مراجعه کنیم. زیرا فوق تخصص مغز و اعصاب یک متخصص پزشکی است که برای تشخیص و درمان طیف وسیعی از اختلالات عصبی آموزش دیده است. در ادامه این مطلب هفت نشانه کلیدی را بررسی می کنیم که نشان می دهند زمان مراجعه به فوق تخصص مغز و اعصاب برای مراقبت های تخصصی فرا رسیده است.

سردردهای مکرر و میگرن

سردرد یا میگرن مداوم و شدید می تواند نشانه مشکلات عصبی زمینه ای باشد. اگر درمان های بدون نسخه تسکین نمی دهند، یا اگر این سردردها زندگی روزمره شما را مختل می کند، بهتر است از فوق تخصص مغز و اعصاب کمک بگیرید. زیرا چنین پزشکانی می توانند علائم شما را ارزیابی کنند، آزمایش های تشخیصی را توصیه کنند و یک برنامه درمانی برای مدیریت موثر ناراحتی شما ایجاد کنند.

سرگیجه غیر قابل توضیح

تجربه سرگیجه مداوم یا احساس چرخش ممکن است با مشکلات عصبی مرتبط باشد. فوق تخصص مغز و اعصاب می تواند علت علائم شما را ارزیابی کند معمولا چنین مشکلی میتواند به خاطر مشکلات گوش داخلی تا اختلالات سیستم عصبی مرکزی به وجود بیاید. تخصص چنین پزشکانی می تواند تشخیص دقیق و گزینه های درمانی مناسب را فراهم کند.

تشنج

تشنج که با حرکات ناگهانی و غیرقابل کنترل یا تغییر در رفتار مشخص می شود، اغلب نشانه ای از اختلالات عصبی مانند صرع است. اگر شما یا یکی از نزدیکانتان دچار حملات صرع می شوید، لازم است با یک فوق تخصص مغز و اعصاب مشورت کنید. زیرا اینگونه از پزشکان می توانند آزمایشاتی را برای تشخیص نوع تشنج و ایجاد یک برنامه مدیریتی متناسب با نیازهای شما انجام دهند.

بی حسی یا گزگز

بی حسی، سوزن سوزن شدن یا ضعف مداوم در اندام های شما ممکن است نشان دهنده مشکلات مربوط به اعصاب باشد. فوق تخصص مغز و اعصاب می تواند ارزیابی های جامعی را برای تعیین علت بروز این علائم انجام دهد، که می تواند از فشرده سازی عصب تا شرایطی مانند مولتیپل اسکلروزیس متغیر باشد. جستجوی تخصصی چنین پزشکانی تشخیص دقیق و مدیریت موثر را تضمین می کند.

تغییرات شناختی و از دست دادن حافظه

از دست دادن حافظه یا تغییرات شناختی فراتر از پیری طبیعی ممکن است نشان دهنده شرایط عصبی مانند بیماری آلزایمر یا سایر اختلالات عصبی باشد. یک فوق تخصص مغز و اعصاب می تواند عملکرد شناختی شما را ارزیابی کند، آزمایش های مناسب را توصیه کند، و شما را در رابطه با طریق گزینه های درمانی بالقوه و اصلاح شیوه زندگی راهنمایی کند.

درد مزمن کمر یا گردن

اگر درد مزمن کمر یا گردن با ناراحتی در اندام‌های شما همراه باشد، ممکن است به فشردگی عصب یا مشکلات طناب نخاعی مرتبط باشد. مشاوره با فوق تخصص مغز و اعصاب می تواند به تعیین علت زمینه ای و ارائه راهکارهایی برای تسکین درد و جلوگیری از عوارض بیشتر کمک کند.

لرزش های کنترل نشده یا اختلالات حرکتی

لرزش بی دلیل، حرکات غیرارادی یا اسپاسم ممکن است نشان دهنده اختلالات حرکتی مانند بیماری پارکینسون یا لرزش اساسی باشد. تخصص یک فوق تخصص مغز و اعصاب برای تشخیص و مدیریت موثر این شرایط و بهبود کیفیت زندگی شما ضروری است.

ماهرترین و بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب بزرگسالان در تهران

تهران یکی از پرجمعیت ترین شهر های دنیا می باشد و به خاطر موقعیت جغرافیایی که دارد و چون پایتخت است. معمولا پزشکان بسیار ماهری در آنجا مشغول به کار می باشند. زیرا در تهران هم کلینیک ها و بیمارستان های بسیار مجهزی وجود دارد و هم دانشگاه های بسیار خوبی. همین امر موجب شده است پیدا کردن بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب بزرگسالان در تهران کار سختی باشد. زیرا تعداد پزشکان ماهر در این شهر بسیار زیاد می باشند که در بین آنها پیدا کردن بهترین کار سختی است. اگر شما نیز به دنبال پیدا کردن چنین پزشکی هستید بهتر است به کلینیک های بسیار پیشرفته مراجعه کنید. زیرا در اینگونه از مکان ها میتوانید به راحتی پزشک موردنظرخودرا پیدا کنید.

بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب بزرگسالان چه ویژگی های باید داشته باشد؟

همانگونه که میدانید همه افراد هنگامی که بیمار میشوند دوست دارند برای درمان خود بهترین پزشک را انتخاب کنند. زیرا عقیده دارند اینگونه می‌توانند زودتر و بهتر درمان شوند. بهتر است بدانید این عقیده کاملا درست می باشد و مهارت پزشک همیشه تاثیر بسیار زیادی بر بهبود بهتر بیماری ها دارد‌. در رابطه با بیماری های مغز و اعصاب نیز اگر پزشک مهارت زیادی داشته باشد درصد ریسک درمان کمتر می‌شود و امکان بهبودی آن نیز بسیار افزایش پیدا می کند‌. اگر دوست دارید با ویژگی های بهترین  پزشک فوق تخصص مغزواعصاب بزرگسالان آشنا شوید بهتر است مطلب زیر را به خوبی مطالعه کنید. زیرا ما در اینجا بعضی از بهترین ویژگی های چنین پزشکی را بیان کرده ایم.

مهارت پزشک

همانگونه که میدانید یکی از ویژگی های اصلی که بهترین پزشک فوق تخصص مغز و اعصاب باید داشته مهارت است. یک پزشک ماهر می تواند به بهترین نحو بیمار را معاینه کند و برای تشخیص بهتر بیماری مناسب ترین آزمایشات را تجویز کند. به همین خاطر توجه به مهارت پزشک بسیار مهم می باشد.

دانشگاه محل تحصیل

معمولا همیشه استاد های باتجربه و خوب در دانشگاه های معروف تدریس می کنند‌. همچنین در چنین دانشگاه هایی همیشه بهترین تجهیزات آزمایشگاهی و منابع علمی وجود دارد که دانشجویان می‌توانند از آنها برای افزایش سطح علمی خود استفاده کنند‌.

همه دانشجویانی که در این گونه از دانشگاه ها تحصیل می کنند تنها در صورتی فارغ‌التحصیل می‌شوند که تلاش کنند و مطالب زیادی را فرا گرفته باشند. به همین خاطر در بیشتر اوقات پزشکانی که از دانشگاه های معروف فارغ‌التحصیل می‌شوند دارای مهارت بالایی می باشند و می‌توانند بیماران خود را به بهترین نحو ممکن درمان کنند. بنابراین هنگام انتخاب بهترین پزشک فوق تخصص مغز و اعصاب حتما به دانشگاهی که پزشک مورد نظر شما از آن فارغ‌التحصیل شده است توجه کنید.

سابقه خوب

قبل از این که یک پزشک را به عنوان بهترین فوق تخصصی مغز و اعصاب انتخاب کنید حتما به سابقه طبابت او توجه کنید. از طریق آگاهی از میزان رضایت بیمارانی که قبلا به این پزشک مراجعه کرده اند میتوانید به راحتی سابقه آن را بررسی کنید و در صورتی که سابقه خوبی داشت میتوانید او را به عنوان پزشک معالج خود انتخاب کنید.

چه نوع بیماری‌هایی توسط فوق تخصص مغز و اعصاب بزرگسالان تهران تشخیص داده می‌شود؟

بسیاری از بیماری های مربوط به مغز و اعصاب توسط فوق تخصص مغز و اعصاب بزرگسالان تشخیص داده میشوند. اگر دوست دارید با این بیماری ها آشنا شوید مطلب زیر را به خوبی مطالعه کنید.

بیماری های عمومی

درد کمر و گردن

چنین بیماری هایی همیشه به خاطر صدمات، فعالیت بیش از حد، پوکی استخوان و سایر آسیب شناسی ها، در برابر پس زمینه فشرده سازی نخاع رخ می دهند. اینگونه از بیماری ها معمولا توسط فوق تخصص های مغز و اعصاب تشخیص و درمان میشوند.

درد در سر و صورت

چنین شرایط های پاتولوژیکی اغلب اولیه هستند. این بدان معنی است که اینگونه از بیماری ها با اختلالاتی که آنها را تحریک کرده و خود به خود به وجود می آیند همراه نیستند. از جمله این دردها می توان به میگرن و سردردهای تنشی اشاره کرد. همچنین ناراحتی در پس زمینه ضایعات جمجمه و ستون فقرات، فرآیندهای عفونی و همچنین آسیب های تروماتیک نیز جز این بیماری ها محسوب میشوند. چنین بیماری هایی تنها توسط فوق تخصص مغز و اعصاب درمان میشوند.

سرگیجه

این بیماری می تواند در نتیجه اختلال در جریان خون یا ضایعات دستگاه دهلیزی رخ دهد. این مشکل تنها به خودی خود خطرناک نیست ولی می تواند عواقب خطرناکی داشته باشد. همچنین سرگیجه می تواند منجر به از دست دادن تعادل، افتادن و آسیب شود. به همین خاطر بهتر است برای درمان چنین بیماری حتما به یک فوق تخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید.

ضعف در اندام ها

این را می توان هم در عضلات فردی و هم در هر دو پا و بازو به طور همزمان احساس کرد. ضعف عضلانی می تواند به طور ناگهانی یا تدریجی ایجاد شود و اغلب با علائم دیگری همراه است. این آسیب شناسی معمولاً در اثر فشرده شدن ریشه های نخاعی یا نخاع ایجاد می شود و تنها توسط پزشک فوق تخصص مغز و اعصاب درمان میشود.

بیماری های مغزی

سکته

متخصصان مغز و اعصاب نه تنها عواقب ناشی از اختلال در گردش خون در مغز را از بین می برند، بلکه از بروز سکته نیز جلوگیری می کنند.

صرع

متخصصان مغز و اعصاب و صرع شناسان این بیماری را درمان می کنند. صرع با حملاتی به شکل تشنج های غیر ارادی مشخص می شود که در طی آن بیمار می تواند به خود آسیب برساند.

بیماری آلزایمر

این فرآیند تخریب عصبی، زوال عقل پیری نیز نامیده می شود. معمولاً در بیماران بالای 65 سال رخ می دهد و با اختلال در عملکرد حرکتی، حافظه، هماهنگی، گفتار و غیره همراه است. علائم بیماری آلزایمر نیز شامل بی تفاوتی، اختلال در درک دنیای بیرون و از دست دادن مهارت های ساده روزمره است. امروزه متخصصان مغز و اعصاب راهی برای از بین بردن آسیب شناسی ندارند، اما می توانند سرعت پیشرفت آن را کاهش دهند و بالاترین استاندارد زندگی ممکن را برای بیمار حفظ کنند.

بیماری پارکینسون

متخصصان مغز و اعصاب یک تخصص محدود پارکینولوژیست  در درمان این آسیب شناسی تخصص دارند. پزشکان نمی توانند بیمار را از شر این بیماری خلاص کنند، اما می توانند پیشرفت آن را متوقف کنند. این بیماری به کندی پیشرفت می کند. این یک فرآیند دژنراتیو در ساختارهای مغز است که مسئول توان عضلات، کنترل وضعیت بدن و حرکات مختلف است. علائم اصلی بیماری پارکینسون شامل وضعیت ناپایدار، سفتی عضلانی، محدودیت دامنه حرکتی، اختلالات روانی و اختلالات خودمختار است.

بیماری های مادرزادی

سندرم تورت

این بیماری با تیک های مختلف حرکتی و صوتی مشخص می شود. که تنها پزشکان فوق تخصص مغز و اعصاب میتوانند با توجه به علائم اولیه آن را تشخیص دهند.

لوکودیستروفی ها این آسیب شناسی با تشنج، بدتر شدن بینایی و شنوایی و زوال عقل ظاهر می شود. اولین علائم اختلالات را می توان از قبل در کودکان پیش دبستانی تشخیص داد. که بهتر است بدانید تنها توسط پزشکان ماهر فوق تخصص تشخیص داده میشوند.

سیرنگومیلیا

این بیماری خطرناک است زیرا می تواند باعث ناتوانی در بیماران جوان و میانسال شود. پیشرونده است و بصل النخاع و نخاع را درگیر می کند. چنین بیماری خطرناکی را تنها فوق تخصص های مغز و اعصاب درمان میکنند.

سندرم کروزون

این آسیب شناسی ژنتیکی نادر است و با ادغام استخوان های جمجمه مشخص می شود. نه تنها با اختلالات بینایی و شنوایی، بلکه با نقص های زیبایی بینی قلاب، شکل غیر استاندارد سر و غیره مشخص می شود. بنابراین برای درمان این بیماری باید خیلی سریع به یک فوق تخصص مغز و اعصاب مراجعه کرد.

چه بیماری هایی از سیستم عصبی بزرگسالان قابل درمان هستند؟

بهتر است بدانید بسیاری از بیماری های سیستم عصبی بزرگسالان امروزه درمان میشوند. به همین خاطر اگر فردی به اینگونه از بیماری ها مبتلا شد نیاز نیست نگران شود. زیرا راه های درمانی بسیار زیادی برای آنها وجود دارد.

 

بهترین دکتر فوق تخصص مغز و اعصاب در تهران

 



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

فواید لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت کندلا

روش های زیادی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که یکی از این روش ها لیزر موهای زائد می باشد. در اصل این روش به گونه ای طراحی شده است که انرژی نوری که به ساقه مو نفوذ می کند را تحت تاثیر اشعه لیزر به گرما تبدیل می کند و تحت تأثیر این گرما، فولیکول مو از بین می رود.

پس از تخریب فولیکول های مو، رشد بیشتر مو غیرممکن می شود. اما این روش یک اشکال دارد. پرتو لیزر فقط موهای حاوی ملانین را تشخیص می دهد و موهای خاکستری و روشن را نمی توان با کمک لیزر از بین برد. اثربخشی لیزر موهای زائد تا حد زیادی به دستگاهی که این روش با آن انجام می شود بستگی دارد.

یک نوع لیزر که امروزه دارای محبوبیت بسیار زیادی می باشد و بسیار پیشرفته است الکساندرایت کندلا می باشد. لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت کندلا را می توان بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد دانست. چون این دستگاه جز پیشرفته ترین دستگاه های لیزر مو است و می تواند به بهترین نحو ممکن موهای بدن را لیزر کند.

لیزر الکساندرایت کندلا چیست؟

لیزر الکساندرایت کندلا چیست؟

لیزر الکساندرایت کندلا یکی از پرطرفدارترین انواع لیزر است زیرا خروجی بسیار بالایی دارد و می توان از آن در انواع روش های پزشکی استفاده کرد. این لیزر از کریستالی به نام الکساندریت برای انتشار نور استفاده می کند.

لیزر الکساندرایت کندلا با سایر انواع لیزرها تفاوت دارد زیرا از جریان الکتریکی برای تولید نور استفاده می کند. جریان، کریستال الکساندریت را تحریک می کند تا سپس نور ساطع کند. لیزر الکساندرایت اغلب در چشم پزشکی و پوست استفاده می شود.

لیزر موهای زائد یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی در بازار است. زیرا یک گزینه مناسب برای همه افرادی که به دنبال خلاص شدن از شر موهای زائد هستند می باشد. با این حال، همه لیزرها عملکردی یکسان ندارند. انتخاب لیزر الکساندرایت مناسب می تواند تفاوت بزرگی در نتایج لیزر موهای زائد  شما ایجاد کند. چون برای حذف موهای زائد الکساندرایت از هر نوع لیزر دیگری موثرتر است. زیرا این روشی بسیار ایمن می باشد و می توان از آن برای لیزر تمام نقاط بدن استفاده کرد.برای لیزر موهای زائد تهران می توانید به کلینیک زیبایی جلفا مراجعه کنید.

درمان جوش با لیزر الکساندرایت

لیزر الکساندرایت کندلا رگ های خونی ریز را در لایه بیرونی پوست که اغلب جوش ها در آن ایجاد می شوند هدف قرار می دهد. این نوع لیزر روی نواحی حساس و مشکل دار صورت مانند آکنه کیستیک، جوش های سرسیاه، سرسفید و جوش های بزرگ (جوش هایی که بزرگتر از 3 میلی متر شده اند) بهترین عملکرد را دارد.

یکی از مزایای این نوع لیزر این است که می تواند به کاهش احتمال زخم بعد از عمل کمک کند. همچنین بهتر است بدانید پس از انجام لیزر الکساندرایت هیچ قرمزی یا تورم در اطراف ناحیه تحت درمان وجود نخواهد داشت. اما با این وجود برخی از بیماران پس از لیزر متوجه قرمزی خفیف می شوند که جای نگرانی نیست زیرا این قرمزی به صورت خودکار بعد از مدتی از بین میرود.

فواید لیزر الکساندرایت کندلا چیست؟

دستگاه الکساندرایت کندلا در زمینه از بین بردن موهای زائد با استفاده از فناوری لیزر به موفقیت بزرگی دست یافته است. این دستگاه به دلیل کارایی بالا و سطح کیفیت برتری که ارائه می کند، در صدر لیست دستگاه های حذف موهای زائد مورد علاقه کلینیک های زیبایی و پوست در سراسر جهان قرار دارد. که همین موضوع  آن را به یک دستگاه متمایز در بین دستگاه های لیزر موهای زائد تبدیل کرده است. اگر شما هم جزو کسانی هستید که دوست دارید با مزایای لیزر الکساندرایت کندلا آشنا شوید ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید

ایمنی بالا

لیزر الکساندرایت یک روش درمانی ایمن و موثر است که با درصد موفقیت 40 تا 80 درصد در مدت 6 ماه و پس از تعداد جلسات درمانی مشخص حذف موهای زائد را هدف قرار می دهد.

بیمارانی که تحت این روش قرار می گیرند و افرادی که موهای زائد را با این روش از بین می برند از عوارض جانبی آزاردهنده مانند خارش و خشکی پوست رنج نمی برند.

اثر بخشی بالا

دستگاه الکساندرایت کندلا به لطف اثربخشی فوق العاده خود، فولیکول های موهای زائد را از بین می برد و رشد آنها را بدون تأثیر بر پوست اطراف متوقف می کند.

همچنین به لطف فناوری خنک کننده نیتروژنی که دارد باعث سوختگی پوست افراد نیز نمی شود. دستگاه الکساندرایت کندلا از نظر طول و انواع امواج لیزر مورد تایید سازمان غذا و داروی جهانی است.

درمان رنگدانه های پوست

لیزر الکساندرایت کندلا به دلیل تاثیر بر غلظت رنگدانه ملانین موجود در پوست با جلسات مکرر در روشن شدن پوست و از بین بردن رنگدانه و لکه های تیره پوست نقش موثری دارد.

کاهش اثرات نور خورشید

لیزر الکساندرایت کندلا به از بین بردن اثرات منفی و مضری که نور خورشید ممکن است بر روی پوست بگذارد کمک می کند. زیرا برای جوان سازی آن و بازگرداندن طراوت پوست عمل می کند.

سفت کردن چین و چروک

لیزر الکساندرایت کندلا برای از بین بردن چین و چروک، افتادگی پوست و خطوط ریز سطح آن استفاده می شود. و همچنین در برخی از نقاطی که نیاز به سفت شدن پوست دارند باعث سفت شدن بدن می شود.

درمان آکنه

دستگاه الکساندرایت کندلا در رفع مشکل آکنه و جوش هایی که در سطح پوست ظاهر می شوند. با اثربخشی قابل توجهی نقش دارد و همچنین به کاهش اثرات جوش  کمک می کند.

از بین بردن لک های مادرزادی

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا با پشتیبانی فناوری کمک زیادی به از بین بردن کک و مک و لک های پوستی و همچنین درمان لخته های خون و کبودی ها علاوه بر سلولیت قرمز و سفید با جلسات و مکرر می کند.

خنک کننده پویای پوست

بر خلاف بسیاری از انواع دیگر لیزر موهای زائد، دستگاه حذف موهای زائد الکساندرایت کندلا به دلیل پمپاژ نیتروژن مایع به ناحیه مورد نظر پوست، توانایی خنک سازی سریع پوست را دارد. نیتروژن لایه های سطحی پوست را خنک می کند تا از پوست در برابر خطرات گرمای پرتوهای لیزر محافظت کند.

مناسب بودن برای انواع پوست

لیزر الکساندرایت کندلا یکی از دستگاه هایی است که با انواع پوست و همچنین رنگ های مختلف پوست سازگاری دارد که باعث می شود قشر وسیعی از بیماران از مزایا و کاربردهای آن بهره مند شوند.

درد ایجاد نمی کند

لیزر الکساندرایت کندلا برای رفع موهای زائد با درصد کم درد ناشی از اشعه در طول جلسات نسبت به سایر روش های رفع موهای زائد استفاده می شود که جز در موارد نادر نیازی به بی حسی موضعی بیمار نیست.

لیزر کندلا چگونه باعث از بین بردن موهای زائد می شود؟

این دستگاه که برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شود. از نور لیزر برای خلاص شدن از شر موهای زائد استفاده می کند. و با عبور اشعه لیزر از روی فولیکول های مو باعث تضعیف رشد آنها می شود. دستگاه الکساندرایت کندلا برای افرادی که پوست روشن و رنگ موهای تیره دارند نتایج بهتری به همراه دارد.

همچنین بهتر است بدانید تعداد جلسات دستگاه لیزر کندلا با توجه به ضخامت و تراکم مو و ناحیه ای که قرار است مو از آن برداشته شود تعیین می شود. موها و رنگ پوست نیز بر تعداد جلسات مورد نیاز تاثیر دارند. زیرا پوست روشن در مقایسه با پوست تیره، جلسات کمتری نیاز دارد. اما به طور کلی تعداد جلسات بین 6 تا 8 جلسه است.

لیزر الکساندرایت کندلا برای درمان لکه های تیره

بهتر است بدانید یکی از مهم ترین مواردی که باعث به وجود آمدن لکه های تیره بر روی پوست می شود میزان زیاد ملانین در پوست می باشد. این نوع از لیزر به طور مستقیم بر روی ملانین های موجود در پوست اثر می گذارد. و به مرور زمان و با چند جلسه باعث کمرنگ شدن و از بین رفتن چنین لکه هایی می شود. بنابراین می توان گفت انتخاب چنین لیزری بهترین و مناسب ترین مورد برای از بین بردن این لکه ها است.کلینیک زیبایی جلفا یکی از بهترین مراکز لیزر الکساندرایت کندلا در تهران می باشد.

دستگاه لیزر کندلا ساخت کدام کشور است؟

دستگاه لیزر کندلا یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد است که در بسیاری از کلینیک های زیبایی استفاده می شود. این دستگاه توسط شرکت آمریکایی Candela که یکی از شرکت های مطرح جهانی در زمینه طراحی و ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد تولید شده است. این دستگاه  حاصل سال ها مطالعه و تحقیق دانشمندان شرکت کندلا است که به دنبال تولید دستگاه رفع موهای زائد بوده اند. همچنین دارای اثربخشی و ویژگی هایی است که در سایر دستگاه های موجود یافت نمی شود.

آیا جلسات لیزر الکساندرایت کندلا دردناک است؟

آیا جلسات لیزر الکساندرایت کندلا دردناک است؟

لیزر موهای زائد الکساندرایت کندلا در طول موج 775 نانومتر انجام می شود که جذب ملانین در این طول بسیار خوب است و به همین دلیل می توان نتایج خوبی را در لیزر موها به دست آورد.

وقتی انرژی لیزر به ریشه ها می رسد، ساختار ملانین را از بین می برد و در نتیجه مو توانایی رشد خود را از دست می دهد. این روشی است که برای افرادی که پوست آنها خیلی تیره نیست و موهای تیره دارند استفاده می شود.

به لطف سیستم خنک کننده ای که در روش لیزر الکساندرایت کندلا استفاده می شود، احساس درد در هنگام لیزر موهای زائد بسیار کم است و احتمال برجای گذاشتن اثر آنقدر کم است که می توان گفت وجود ندارد.

به همین خاطر می توان گفت که جلسات لیزر الکساندرایت کندلا به هیچ وجه دردناک نیستند و اگر تا کنون تنها به خاطر درد چنین جلساتی برای لیزر مراجعه نکرده اید انتخاب این نوع از لیزر می تواند مناسب ترین مورد برای شما باشد. چون روشی کاملا بدون درد محسوب میشود.

آیا لیزر الکساندرایت کندلا برای همه انواع پوست مناسب است؟

لیزر الکساندرایت کندلا رایج ترین تکنولوژی لیزر است. در بیشتر مواقع از آن در کلینیک های پزشکی استفاده می شود، زیرا برای انواع پوست مناسب است و در یک جلسه نواحی وسیعی از پوست را پوشش می دهد. لیزر موهای زائد با کندلا را می توانید در بیمارستان های رفع موهای زائد، مراکز رفع موهای زائد و یا کلینیک های مجهز به جدیدترین دستگاه های لیزر کندلا مدرن و موثر انجام دهید.

این نوع از دستگاه ها چون دارای مزایای زیادی هستند و کمک بسیاری برای به دست  آوردن نتیجه بهتر می کنند و امروزه توسط همه مراکز پیشرفته لیزر موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین دیگر افرادی که قصد لیزر موهای خود را دارند نیاز نیست بابت رنگ پوست خود نگران باشند. چون چنین دستگاه هایی به گونه ای طراحی شده اند که برای انواع پوست مناسب می باشند.برای اطلاع از قیمت لیزر موهای زائد با مجتمع پزشکی جلفا تماس بگیرید.

توصیه های لازم قبل از انجام لیزر موهای زائد

توصیه های لازم قبل از انجام لیزر موهای زائد

قبل از شروع جلسات لیزر باید به یک سری از نکات توجه کنید که ما آنها را در اینجا برای شما بیان کرده ایم.

مطمئن شوید که لیزر موهای زائد برای شرایط شما مناسب می باشد

لیزر موهای زائد  برای از بین بردن موهای زائد در زنان مبتلا به اختلال تخمدان پلی کیستیک یا اختلالات هورمونی روش مفیدی نیست، بنابراین در صورت داشتن هرگونه مشکل یا بیماری و یا مصرف هر نوع دارویی  قبل از لیزر موهای زائد باید با پزشک معالج خود مشورت کنید.

با پزشک خود مشورت کنید

مشورت با پزشک به تعیین میزان بهره مندی بیمار از لیزر کمک می کند. پزشک متخصص سابقه پزشکی شما را بررسی می کند که شامل:  استفاده از داروها، سابقه هرگونه اختلال پوستی یا اسکار و روش های قبلی حذف موهای زائد می باشد. با استفاده از همین بررسی پزشک می تواند بهترین و موثرترین ترین روش را برای لیزر موهای زائد شما پیدا کند.

قبل از لیزر موهای زائد از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید

قبل از لیزر موهای زائد باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید برای مدت طولانی که منجر به تغییر رنگ پوست می شود خودداری کنید:

از برداشتن مو از ریشه خودداری کنید

به مدت شش ماه قبل از درمان، موهای زائد را با استفاده از روش های حذف موهای زائد مانند کندن و اپیلاسیون از ریشه پاک نکنید. برداشتن مو از ریشه منجر به ناپدید شدن فولیکول هایی می شود که توسط پرتوهای لیزر هدف قرار می گیرند.

24 ساعت قبل از جلسه از مصرف کافئین خودداری کنید

زیرا این امر منجر به افزایش حساسیت و احساس درد در طول جلسه می شود. همچنین استراحت قبل از لیزر موهای زائد توصیه میشود.

پوست خود را تمیز کنید

همچنین باید قبل از لیزر موهای زائد از استفاده از لوسیون های مرطوب کننده خودداری کنید. قبل از لیزر موهای زائد ناحیه رفع موهای زائد را که به لوازم آرایشی یا کرم ها  آغشته است را به خوبی بشویید.

قبل از لیزر موهای زائد از تزریقات آرایشی دوری کنید

تزریق هایی که در اینجا باید از آنها اجتناب شود شامل: تزریق فیلر و بوتاکس یا لایه برداری می شوند.

مرکز لیزر در میرداماد



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

برای گودی زیر چشم تزریق ژل بهتر است یا چربی؟

پوست اطراف چشم را می توان حساس ترین پوست دانست . همین امر موجب می شود این نوع از پوست هنگامی که در معرض نور مستقیم خورشید و دیگر عوامل قرار میگیرد دچار چین و چروک شود.

در واقع می توان گفت اولین چین و چروک های صورت هر فردی معمولا بعد از بیست و پنج سالگی و در اطراف چشم ها ظاهر می شوند. همچنین اگر کوچکترین مشکلی در بدن وجود داشته باشد زیر چشم ها گود می شود. اما با بالا رفتن سن این گودی می تواند دائمی باشد. زیرا افزایش سن اصلی ترین عامل تحلیل بافت های چربی صورت می باشد.

همین امر موجب شده است افراد زیادی کاندیدای تزریق ژل زیر چشم باشند. اما در بیشتر مواقع افراد این سوال را می پرسند که برای گودی زیر چشم تزریق چربی بهتر است یا ژل؟ برای پیدا کردن جواب چنین سوالی نیاز است که افراد حتما با هر دوی این تزریق ها به خوبی آشنا شوند.

تفاوت تزریق ژل و چربی

تفاوت تزریق ژل و چربی

هم تزریق چربی و هم تزریق ژل هر دو روش هایی بسیار خوب برای افزایش میزان زیبایی صورت می باشند. و می توانند به خوبی گودی زیر چشم ها را از بین ببرند.

اما همه افراد هنگامی که می خواهند به واسطه تزریق چنین مشکلی را بر طرف کنند بر سر دو راهی قرار می گیرند. زیرا نمی دانند که تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل. در چنین مواقعی افراد باید به خوبی هم با تزریق ژل و هم با تزریق چربی آشنا شوند. سپس با توجه به شرایط خود بهترین نوع تزریق را انتخاب کنند. اگر شما نیز دوست دارید که با تفاوت تزریق فیلر و چربی آشنا شوید بهتر است ابتدا با هر دوی این روش ها آشنا شوید تا بتوانید تفاوت آنها را تشخیص دهید.

تزریق چربی زیر چشم

تزریق چربی زیر چشم یک روش زیبایی است که برای درمان سیاهی و چین و چروک زیر چشم استفاده می شود. و عمدتا براساس برداشت چربی از نواحی خاصی از بدن مانند: شکم، ران و باسن و تزریق آن به زیر چشم برای پر کردن آن ناحیه و از بین بردن چین و چروک و حفره ها و لکه های عمیقی که روی آنها ظاهر می شود صورت میگیرد. چنین تزریقی باعث می شود ناحیه زیر چشم پر شود و چهره افراد شاداب تر و جوان تر به نظر برسد.

فرآیند تزریق چربی زیر چشم با چندین ویژگی مهم از سایر عمل های مربوط به رفع چین و چروک و لک هایی که زیر چشم ظاهر می شوند متمایز می شود. مهمترین این ویژگی ها عبارتند از:

  • ● اجرای تزریق چربی زیر چشم آسان است و زمان زیادی نمی برد.
  • ● این تزریق یک فرآیند بی خطر است زیرا هیچ علامت یا واکنش آلرژیکی ایجاد نمی کند. چون ماده ای که برای تزریق استفاده می شود چربی خود بیمار است و بنابراین یک ماده خارجی محسوب نمی شود.
  • ● تزریق چربی علائم پیری و خستگی را که در زیر چشم افراد ظاهر می شود را از بین می برد و در نتیجه ظاهری شاداب تر، سالم تر و جوان تر به افراد می بخشد.
  • ● نتایج تزریق چربی زیر چشم طولانی مدت است و گاهی می تواند چندین سال باقی بماند.
  • ● چنین تزریقی به تاخیر در بروز علائم پیری کمک زیادی می کند.
  • ● همچنین بهتر است بدانید این تزریق به  خلاص شدن از شر حلقه های سیاهی که زیر چشم ظاهر می شود کمک می کند.

تزریق چربی چه کاربردی دارد؟

کاربرد اصلی تزریق چربی پر کردن قسمت های مختلف بدن است که دچار چین و چروک و افتادگی ناشی از کاهش وزن و پیری ناگهانی شده اند. مزایای تزریق چربی تنها به این مورد محدود نمی شوند. زیرا تزریق چربی امروزه کاربرد های بسیار متنوعی را دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید. به همین منظور ما بعضی از آنها را در اینجا بیان کرده ایم.

از بین بردن خطوط ناشی از لبخند و اخم

هم لبخند و هم اخم دو تا از حالت های اصلی افراد می باشند که در طول زندگی به صورت فراوان در صورت افراد نمایان می شوند. همین امر موجب شده است که در صورت بسیاری از افراد خطوط خنده و اخم به وجود بیایند.

اینگونه از خطوط می توانند با افزایش سن و بیشتر شدن باعث شوند صورت افراد زشت و پیر دیده شود. به همین خاطر بسیاری از افراد که چنین خطوطی را در صورت خود دارند به دنبال راهی هستند تا آنها را از بین ببرند. تزریق چربی یکی از بهترین راه حل های برطرف کردن چنین مشکلاتی می باشد. چون به واسطه این تزریق می توان چنین خطوطی را به خوبی محو کرد.

بزرگ کردن لب

امروزه یکی از معیارهای زیبایی داشتن لب های درشت می باشد. به همین خاطر بسیاری از افرادی که دارای لب های نازکی هستند به دنبال راهی می باشند تا لب های خود را درشت کنند. یکی از کم خطر ترین و ماندگار ترین روش های بزرگ کردن لب ها تزریق چربی می باشد.

رهایی از مشکلات چانه

چانه نیز یکی دیگر از اجزای صورت می باشد که فرم و اندازه آن تاثیر بسیار زیادی در چهره افراد دارد. چون امروزه زاویه سازی صورت بسیار محبوب شده است بسیاری از افراد به دنبال برطرف کردن مشکلات چانه خود هستند تا بتوانند به واسطه چنین کاری صورتی زیبا برای خود به ارمغان بیاورند. تزریق چربی همیشه می تواند کمک زیادی به رهایی از مشکلات چانه بکند. همین امر موجب شده است یکی از اصلی ترین کاربرد های تزریق چربی فرم دهی به چانه باشد.

از بین بردن چین و چروک صورت

بروز چین و چروک در صورت یکی از طبیعی ترین روال های گذر عمر می باشد که بسیاری از افراد با آن مشکل دارند. چون بروز چنین مواردی در بیشتر مواقع باعث میشود درصد زیادی از زیبایی صورت افراد از بین برود. امروزه دیگر چین و چروک های صورت با استفاده از روش های زیادی مانند تزریق چربی از بین میروند. به همین خاطر بروز این نشانه  دیگر برای بسیاری افراد نگران کننده نمی باشد.

پوست دست ها را جوان کرده و رگ های خونی برجسته را پنهان می کند

افزایش سن و لاغری دو عاملی هستند که باعث می شوند پوست دست افراد به خاطر نمایان شدن رگ های خونی برجسته زیبایی خود را از دست بدهد. به همین خاطر افراد بسیار زیادی برای اینکه دست های خود را زیبا کنند به تزریق چربی روی می آورند. زیرا با استفاده از این روش می توان به راحتی حالتی جوان به دست ها داد و تمام رگ های برجسته خونی را پنهان کرد.

برقرار کردن تقارن و بزرگ کردن سینه ها

داشتن سینه های بزرگ و متقارن به خوش اندامی افراد کمک زیادی می کند. به همین خاطر امروزه بسیاری از افراد که به صورت طبیعی از چنین ویژگی برخوردار نیستند به دنبال راهی می باشند تا بتوانند به این ویژگی دست یابند. تزریق چربی بهترین راه برای برآورده کردن خواسته چنین افرادی می باشد. چون با استفاده از این روش می توان به خوبی هم تقارن را بین سینه ها برقرار کرد و اندازه آنها را افزایش داد.

کاربرد ژل تزریقی

کاربرد ژل تزریقی

ژل تزریقی نیز یکی دیگر از روش های زیبا سازی صورت می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. این نوع از تزریق امروزه کاربردهای فراوانی دارد که آشنایی با آنها خالی از لطف نیست.

از بین بردن جای جوش

معمولا صورت افراد به دلایل مختلفی جوش میزند. اما گاهی اوقات بعد از بین رفتن جوش جای آن باقی می ماند که همین امر موجب می شود پوست صورت افراد حالت یک دست خود را از دست بدهد. در اینگونه از مواقع صورت به طور کامل شادابی خود را از دست می دهد. به همین خاطر افراد به روش های زیادی برای از بین بردن جای آنها روی می آورند که بهترین آنها تزریق ژل می باشد.

 از بین بردن افتادگی گونه

گونه های برجسته همیشه می توانند باعث زیبایی صورت شوند. اما متاسفانه همه افراد از چنین نعمتی برخوار نیستند و خیلی از افراد نیز به خاطر افزایش سن برجستگی گونه های خود را ازدست می دهند. این گونه از افراد همیشه دوست دارند گونه های خود را برجسته کنند. امروزه پزشکان زیبایی برای از بین بردن افتادگی گونه از روش تزریق ژل استفاده می کنند. زیرا با استفاده از این روش می توان به راحتی گونه های حجیمی داشت.

رفع خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم

خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم هنگامی که در صورت افراد نمود پیدا می کنند می توانند تا حد زیادی زیبایی افراد را تحت تاثیر قرار دهند. اینگونه از خطوط خیلی سخت از بین می روند. می توان گفت از بین تمام روش هایی که برای رفع این چین و چروک های اطراف چشم به کار برده می شوند استفاده از تزریق ژل بهترین روش می باشد.

تزریق ژل زیر چشم چه نتایجی را به همراه دارد؟

تزریق ژل

بهتر است بدانید نتایج حاصل از تزریق فیلر زیر چشم بسیار زیاد می باشند. اگر دوست دارید با این نتایج آشنا شوید ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید.

رفع گودی زیر چشم

یکی از مهم ترین نتایجی که بعد از تزریق ژل به زیر چشم نمود پیدا می کند رفع گودی زیر چشم است. زیرا با استفاده از چنین تزریقی می توان به راحتی گودی زیر چشم را از بین برد.

رفع تیرگی زیر چشم

تیرگی زیر چشم یکی از مواردی می باشد که تا حد زیادی باعث کاهش زیبایی افراد می شود. بر طرف شدن چنین مشکلی نیز یکی دیگر از مهم ترین نتایجی می باشد که بعد از تزریق فیلر زیر چشم حاصل می شود.

رفع پف زیر چشم

پف زیر چشم همیشه باعث می شود چهره افراد خسته دیده شود. معمولا افرادی که چنین مشکلی دارند همگی دوست دارند ژل به زیر چشم خود تزریق کنند . چون یکی از نتایج بسیار خوب تزریق ژل رفع پف زیر چشم می باشد.

جوانسازی و بهبود پوست زیر چشم

با افزایش سن پوست زیر چشم چون دارای بافت نازکی است خیلی سریع چروک می شود و چهره ای پیر به خود می گیرد. جوانسازی پوست این ناحیه و رفع چین و چروک های آن نیز یکی دیگر از نتایج تزریق ژل به زیر چشم می باشد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم تنها زمانی می تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد که مراقبت های بعد از آن به خوبی انجام شوند. ما در این جا بعضی از مهم ترین مراقبت هایی را بعد از تزریق فیلر زیر چشم باید انجام دهید را بیان کرده ایم.

  • ● ماساژ دادن: افراد بعد از این که به زیر چشم خود ژل تزریق می کنند باید به آرامی این ناحیه را ماساژ دهند تا ژل بافتی نرم به خود بگیرد و روی هم انباشته نشود.
  • ● انجام ندادن ورزش های سنگین: چون ژل با انقباض ماهیچه ها خیلی زود جذب بدن می شود. اگر افراد بلافاصله بعد از تزریق فیلر زیر چشم اقدام به انجام فعالیت های سنگین و ورزش کنند نمی توانند نتیجه دلخواه را به دست آورند. به همین خاطر معمولا پزشکان توصیه می کنند بعد از انجام چنین تزریقی حداقل تا دوهفته فعالیت سنگین انجام ندهید.
  • ● استفاده نکردن از لوازم آرایشی: استفاده از لوازم آرایشی بلافاصله بعد از تزریق ژل به زیر چشم موجب می شود که پوست حساسیت پیدا کند. به همین خاطر حداقل تا دو روز بعد از تزریق نباید از لوازم آرایشی استفاده کنید.
  • ● از رفتن به استخر اجتناب کنید: رفتن به استخر و استفاده از سونا و حمام موجب میشود که میزان تورم و کبودی ناشی از چنین تزریقی بیشتر شود. به همین خاطر توصیه می شود حداقل تا ۷۲ساعت بعد از تزریق از انجام چنین کارهایی خودداری کنید.

چه کسانی کاندید مناسبی برای تزریق چربی یا فیلر زیر چشم هستند؟

بسیاری از افراد این سوال را می پرسند که چه کسانی کاندید مناسبی برای تزریق چربی یا تزریق فیلر زیر چشم هستند؟ اگر شما نیز دوست دارید جواب این سوال را به دست آورید بهتر است ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید.

  • ● افرادی که ریز چشم آنها گود می باشد: چنین افرادی برای به دست آوردن ظاهر دلخواه خود می توانند اقدام به تزریق ژل و چربی بکنند .
  • ● افرادی که زیر چشم آنها تیره می باشد: تیرگی زیر چشم افراد تاثیر زیادی بر پژمرده دیده شدن آنها دارد. بنابراین توصیه می شود چنین افرادی با استفاده از تزریق ژل و چربی چنین مشکلی را از بین ببرند.
  • ● افراد مسن: همه افراد هنگامی که به سن میانسالی می رسند زیر چشم آنها به خاطر افت بافت های چربی صورت گود می شود. اینگونه از افراد مناسب ترین کاندیدای تزریق ژل و چربی می باشند.

تزریق ژل زیر چشم تهران



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

برای خط خنده ژل بهتره یا فیلر؟،هزینه فیلر خط خنده

یکی از نشانه های اصلی شادی که به صورت ناخودآگاه در افراد نمود پیدا می کند خندیدن است. خندیدن یکی از نعمت های الهی می باشد. اما گاهی اوقات در صورت بعضی از افراد برخی از خطوط ظاهر می شوند که به آنان خطوط خنده می گویند.

اینگونه از خطوط اگر چه نشان دهنده این هستند که شما در زندگی خود لحظات بسیار شاد زیادی داشته آید اما باعث می شوند شما پیرتر از سن واقعی خود نشان داده شوید.

به همین خاطر افرادی که با چنین مشکلی مواجه می شوند به دنبال راهی می باشند تا این مشکل را به طور کلی برطرف کنند. امروزه راه های زیادی برای از بین بردن چنین خطوطی به وجود آمده اند. که از جمله آنها می توان به تزریق فیلر خط خنده و یا تزریق ژل خط خنده اشاره کرد. بسیاری از افراد این سوال را می پرسند که برای از بین بردن خطوط خنده فیلر بهتر است یا ژل؟ اگر به دنبال پیدا کردن پاسخ این پرسش هستید بهتر است به خوبی این مقاله را مطالعه کنید.

فرق ژل و فیلر خط خنده چیست؟

فرق ژل و فیلر خط خنده چیست؟

برای پیدا کردن فرق فیلر و ژل خط خنده بهتر است ابتدا با هر کدام از این موارد به صورت کامل آشنا شوید. تا بتوانید یک مقایسه درست داشته باشید. به همین منظور ما در اینجا هر دوی این موارد را به طور کامل به شما معرفی کرده ایم.

تزریق فیلر خط خنده

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند به کاهش علائم پیری و جوانسازی صورت کمک زیادی بکند فیلر می باشد. همچنین امروزه پزشکان از فیلر برای تغییر شکل بعضی از قسمت های صورت استفاده می کنند که از بین بردن خط خنده نیز یکی از آنها می باشد.

برای تزریق فیلر خط خنده پزشکان باید از سرنگ های بسیار نازک و باریکی استفاده کنند. تزریق فیلر به هیچ وجه کار سختی نیست و افرادی که می خواهند فیلر تزریق کنند نیاز نیست بیهوش شوند. اما با این حال سپردن چنین کاری به یک پزشک متخصص کار درستی است.

ژل خط خنده

بر خلاف فیلر ژل ماده ای کاملا مصنوعی می باشد که در بیشتر مواقع از آن برای پرکردن خطوط عمیق پوست استفاده می شود. معمولا نتایج تزریق ژل خیلی زود نمایان می شوند. همچنین بهتر است بدانید ژل همیشه بهتر از سایر موارد تزریفی می تواند خطوط عمیق پوست را محو کند. همین امر موجب شده است انتخاب بسیاری از پزشکان برای از بین بردن خطوط خنده تزریق ژل باشد. چون خطوط خنده خطوطی عمیق هستند که می توان آن ها را به واسطه ژل به راحتی از بین برد.

مهم ترین مزایای تزریق ژل خط خنده و فیلر کدام اند؟

بهتر است بدانید هم فیلر و هم ژل یک سری مزایای مشترک دارند که آشنایی با آنها خالی از لطف نیست. به همین منظور ما آنها را دراینجا برای شما بیان کرده ایم.

غیر تهاجمی

هر دوی این روش ها که برای از بین بردن چین و چروک به کار می روند کاملا غیر تهاجمی می باشند و بعد از تزریق ژل خط خنده نیاز نیست بیمار استراحت کند و یا کار خود را تعطیل کند. به همین خاطر افرادی که این کار را انجام می دهند می توانند بلافاصله بعد از تزریق به فعالیت های روزمره خود برسند.

پوست صاف و نرم

داشتن پوست صاف و نرم آرزوی بسیاری از افراد می باشد. همین امر موجب شده است امروزه بسیاری از افراد به تزریق ژل خط خنده و فیلر روی بی آورند. چون هم ژل و هم فیلر می توانند با از بین بردن خطوط باعث صاف شدن پوست شوند. برای پوست هایی که دارای خطوطی عمیق هستند استفاده از ژل بهتر است چون ژل همیشه عملکرد بهتری نسبت به فیلر برای از بین بردن چروک های عمیق دارد.

تحریک تولید کلاژن

کلاژن همیشه نقش مهمی در جوانسازی پوست دارد. به همین خاطر پزشکان در بسیاری از مواقع به دنبال راهی هستند تا فرایند تولید کلاژن را افزایش دهند. تزریق ژل خط خنده و فیلر دو روشی هستند که می توانند به خوبی تولید کلاژن را در پوست افزایش دهند.

کمترین عوارض و حساسیت

بسیاری از روش ها وجود دارند که برای از بین بردن خط خنده از آنها استفاده می شود. اما می توان گفت در بین آنها تزریق ژل و فیلر تنها روش هایی می باشند که میزان عوارض آنها بسیار کم است. همین امر موجب محبوبیت اینگونه از روش ها شده است.

قیمت هر واحد فیلر

قیمت هر واحد از فیلر در تمام کلینیک ها یکی نیست چون هر کلینیک و هر پزشک برای بیمار خود نوعی خاص از فیلر را تزریق می کند که هر کدام از آنها دارای قیمت و مشخصات خاصی هستند. اما به طور کلی معمولا قیمت هر واحد بین ۲/۵ میلیون تا ۵ میلیون تومان می باشد. در مجموع چنین تزریقی قیمت زیادی ندارد.برای اطلاع از قیمت فیلر خط خنده با کلینیک زیبایی جلفا تماس بگیرید.

هزینه فیلر خط خنده

خیلی از افراد تصور می کنند که قیمت فیلر خط خنده بسیار زیاد است. همین امر موجب می شود تصمیم بسیاری از افراد برای انجام چنین کاری تغییر کند. اگر شما نیز جز این افراد هستید بهتر است بدانید به هیچ وجه انجام این کار نیاز به هزینه زیادی ندارد. اما به طور کلی هزینه فیلر خط خنده به عواملی مانند: نوع فیلر، پزشک معالج ومحل کلینیک انتخابی شما بستگی دارد. به همین خاطر بهتر است برای دریافت  پاسخ این سوال به دنبال یک جواب واحد نباشید. چون تا زمانی که به  یک کلینیک مراجعه نکنید و آنها با بررسی وضعیت خط خنده شما قیمت را تعیین نکرده اند نمی توانید از هزینه واقعی که برای این کار باید پرداخت کنید اطلاع پیدا کنید.

مهم ترین معایب تزریق ژل و فیلر کدام اند؟

ژل و فیلر همانگونه مزایای مشترک زیادی دارند دارای برخی معایب مشترک نیز می باشند. ما در اینجا این معایب را به شما معرفی کرده ایم.

موقتی بودن نتایج

افراد هنگامی که برای از بین بردن چین و چروک های پوست خود از ژل و فیلر استفاده می کنند. دوست دارند نتایح این گونه از تزریق ها تا مدت زمان بسیار زیادی ماندگار بماند. اما بهتر است بدانید به هیچ وجه چنین چیزی در مورد ژل و فیلر صدق نمی کند. چون هر دوی این مواد بعداز مدتی به صورت خودکار جذب پوست می شوند. اما همیشه فیلرها چون مواد طبیعی هستند ماندگاری بیشتری نصبت به ژل دارند.

احتمال واکنش های ناخواسته

گاهی اوقات افراد نصبت به ژل و فیلر حساسیت دارند و بعد از تزریق آنها حتما با عوارضی مانند: خارش، تورم و التهاب روبه رو می شوند. این گونه از عوارض در بعضی از افراد شدید تر و در برخی دیگر کمتر دیده می شوند.

عوارض جانبی

همه تزریقات دارای عوارضی مانند درد، خونریزی، تغییر رنگ پوست و احساس ناراحتی در ناحیه تزریق می باشند. در رابطه با تزریق ژل و فیلر نیز اینگونه از عوارض وجود دارند. اما همیشه چون فیلر یک ماده طبیعی است دارای عوارض کمتری نصبت به ژل است.

نیاز به مهارت و تخصص

تزریق ژل و فیلر به منظور از بین بردن خط خنده نیاز به مهارت خاصی دارد. به همین خاطر این نوع از تزریق حتما باید توسط یک پزشک متخصص انجام شود و افرادی که دارای تخصص نیستند نمی توانند به هیچ وجه چنین تزریقی را به خوبی انجام دهند.

معرفی انواع فیلر

معرفی انواع فیلر

فیلر ها دارای انواع مختلفی هستند. معمولا این نوع از مواد تزریقی براساس معیار های مختلفی تقسیم بندی می شوند. ما در اینجا فیلرهایی که براساس مواد تشکیل دهنده مختلف ساخته شده اند را به شما معرفی کرده ایم.

فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک

می توان گفت یکی از معروف ترین انواع فیلر، فیلر های حاوی اسید هیالورونیک می باشند. بهتر است بدانید اسید هیالورونیک نوعی ماده می باشد که معمولا به صورت طبیعی در پوست افراد وجود دارد. این ماده می تواند در حجیم کردن پوست و آبرسانی به آن نقش بسیار مهمی داشته باشد . همچنین چنین ماده ای باعث تغذیه پوست نیز می شود.

این ماده که یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده فیلر هیالورونیک اسید است را می توان به راحتی به داخل پوست تزریق کرد. چون چنین ماده ای می تواند تا حد زیادی چین و چروک های پوست را کاهش دهد. چنین فیلری کاملا شفاف می باشد و در داخل سرنگ های آماده قرار دارد. این نوع از فیلر خود نیز دارای انواع مختلفی است . چون فیلر هیالورونیک اسیدی که برای لب استفاده می شود با فیلر هیالورونیک اسیدی که برای گونه به کار برده می شود تفاوت های زیادی دارد.

فیلرهای حاوی هیدروکسی

یکی دیگر از انواع فیلر تزریقی فیلر حاوی هیدروکسی می باشد . این مدل از فیلر در دسته فیلر های محرک قرار دارد. فیلر های محرک نوعی فیلر می باشند که می توانند کلاژن سازی پوست را تحریک کنند. چنین ماده ای از دو بخش ساخته شده است که قسمت اول آن در سه ماه اول جذب پوست می شود.

این نوع از فیلر می تواند چنین و چروک های بسیار عمیق را نیز از بین ببرد. به همین خاطر معمولا از چنین ماده ای برای صاف کردن صورت هایی استفاده میشود که دارای چروک های بسیار عمیقی هستند. البته یک نکته مهم در رابطه با چنین فیلری وجود دارد و آن نیز این است که از این فیلر نباید در اطراف چشم ها و لب ها استفاده کرد.

فیلرهای حاوی پلی متیل

بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن فیلر های دائمی هستند. اگر شما نیز جز این افراد هستید بهتر است بدانید فیلر های حاوی پلی متیل نوعی فیلر دائمی هستند. به همین خاطر در بسیاری از مواقع پزشکان از آنها برای از بین بردن خطوط خنده و برجسته کردن گونه ها استفاده می کنند.

تزریق فیلر خط خنده چقدر دوام دارد؟

همه افراد هنگامی که برای تزریق  فیلر خط خنده به پزشک مراجعه می کنند این سوال که فیلر خط خنده چقدر دوام دارد را مطرح می کنند. چون جواب چنین سوالی برای بسیاری از افراد از اهمیت بسیار بالایی برخودار است.

اگر شما نیز قصد انجام چنین کاری را دارید و دوست دارید قبل از مراجعه به پزشک به پاسخ چنین پرسشی دست یابید بهتر است بدانید. معمولا فیلر ها دارای ماندگاری زیادی نیستند و به خاطر جریان گردش خون جذب بدن می شوند. به طور کلی ماندگاری فیلر خط خنده تنها بین ۶ تا ۱۸ماه ماندگاری دارد. به همین منظور انتظار نداشته باشید با یه بار تزریق تا آخر عمر خط خنده شما از بین برود.

کدام فیلر را می توان به عنوان بهترین فیلر خط خنده دانست؟

بهتر است بدانید فیلر هایی که برای از بین بردن خط خنده تزریق می شوند انواع بسیار مختلفی دارند. اما توجه داشته باشید که تنها فیلری را می توان به عنوان بهترین فیلر خط خنده شناخت که بیشترین سازگاری را با بدن انسان ها داشته باشد.

به همین خاطر بسیاری از پزشکان در جواب چنین سوالی فیلر حاوی اسید هیالورونیک را معرفی می کنند چون چنین ماده ای همانگونه که در بالا اشاره کردیم در بدن انسان به طور طبیعی وجود دارد و این فیلری می تواند بیشترین سازش را با بدن انسان ها داشته باشد. همین امر موجب میشود میزان عوارض آن بسیار کم باشد. همچنین بهترین فیلر برای هر پوستی با پوست دیگر تفاوت دارد به همین خاطر نمی توان در جواب چنین سوالی یک جواب واحد بیان کرد.

مزایای تزریق فیلر خط خنده کدام اند؟

مزایای تزریق فیلر خط خنده کدام اند؟

اگر دوست دارید با مزایای بسیار زیاد خط خنده آشنا شوید بهتر است ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید:

  • ● اولین مزیت تزریق فیلر خط خنده این است که چنین تزریقی به صورت سرپایی می باشد و نیاز نیست بعد از آن افراد استراحت کنند و یا بستری شوند.
  • ● افرادی که فیلر خط خنده را تزریق می کنند بعد از مدت زمان کمی میتوانند نتایح آن را مشاهده کنند. همین امر موجب محبوبیت بیش از حد این نوع از تزریق شده است.
  • ● همچنین چون تزریق فیلر خط خنده باعث میشود کلاژن سازی پوست تحریک شود. همیشه چنین تزریقی باعث صافی و نرمی پوست می شود.
  • ● چنین تزریقی عوارض کمی دارد و تنها در بعضی از مواقع میتواند باعث ایجاد حساسیت در بعضی از افراد بشود.

آیا ماساژ خط خنده بعد از تزریق فیلر کار درستی است؟

همه متخصصان زیبایی این عقیده  را ندارند. اما بعضی از آنها بر این عقیده هستند که بهتر است افراد بعد از تزریق فیلر خط خنده حتما این قسمت را ماساژ دهند تا فیلر گلوله نشود و در ناحیه تزریق خون مردگی به وجود نیاید.

اما بعضی دیگر از پزشکان به هیچ وجه چنین کاری را نمی پسندن و عقیده دارند چنین کاری موجب می شود فیلر تزریق شده به قسمت های دیگر انتقال پیدا کند و افراد نتوانند نتیجه دلخواه را به دست آوردند. به همین خاطر همیشه تصمیم گیری در مورد این که چنین کاری درست است یانه برعهده پزشک می باشد. بنابراین بهتر است چنین سوالی را از پزشک معالج خود بپرسید.برای اطلاع از هزینه فیلر صورت با کلینیک زیبایی جلفا تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

نقشه مغزی یا الکتروانسفالوگرافی کمی(QEEG)با تعرفه دولتی،هزینه نقشه مغزی

بسیاری از افراد فرق بین نوار مغز و نقشه مغزی را نمی دانند. بهتر است بدانید نقشه مغزی که به آن الکتروانسفالوگرافی کمی QEEG نیز می گویند. شیوه پیشرفته شده ای از نوار مغزی می باشد. که از طریق الکترود های ضبط شده توسط رایانه پردازش می شود. اطلاعات ثبت شده معمولا به واسطه الگوریتم های مختلفی پردازش می شوند تا به صورت آماری تجزیه و تحلیل شوند.

این گونه از اطلاعات پردازش شده توسط دستگاه های کامپیوتر به تصاویری رنگی تبدیل می شوند که به آن ها نقشه مغزی می گویند. نقشه مغزی یکی از ابزار های بسیار خوب می باشد. که پزشکان از طریق آن می توانند به تشخیص درست تر دست یابند. این نوع از آزمایش تنها در کلینیک مغز و اعصاب بسیار پیشرفته انجام می شود چون نیاز به تجهیزات بسیار پیشرفته ای دارد.

هزینه نقشه مغزی

هزینه نقشه مغزی

قبل از هر چیزی بهتر است بدانید هزینه نقشه مغزی معمولا توسط وزارت بهداشت تعیین می شود. اما در واقع هزینه اصلی این کار بستگی به نوع نقشه برداری و زمان مورد نیاز برای انجام آن دارد.

به طور کلی هزینه نهایی چنین کاری زیاد نیست و همه افراد از هر قشری از جامعه توان پرداخت هزینه این کار را دارند. معمولا تنها زمانی ممکن است هزینه نقشه برداری مغزی افزایش پیدا کند. که بر روی بیمار نوع سوم آن یعنی نقشه برداری در حین فعالیت انجام شود. علت این امر این است که این نوع از آزمایش نیاز به صرف زمان بیشتری دارد. هنگام درمان بیماری های مغز و اعصاب انتخاب چنین آزمایشی برای تشخیص درست بهترین مورد می باشد.

چون هزینه این آزمایش زیاد نیست، مدت زمان انجام آن نیز بسیار کوتاه است و می تواند بهترین دوره درمان را نیز به شما معرفی کند. اما اگر میخواهید چنین آزمایشی انجام دهید و دوست دارید از قیمت دقیق آن آگاهی پیدا کنید بهتر است به یک کلینیک تخصصی مراجعه کنید تا بعد از برآورد هزینه مبلغ دقیق را در اختیار شما قرار دهند.قیمت نوار مغز با دفترچه در کلینیک جلفا انجام می شود.

امواج مغزی چیست؟

امواج مغزی امواج الکتریکی با فرکانس های خاص هستند و از کار و فعالیت سلول های عصبی در مغز یا نورون ها ناشی می شوند. در واقع امواج مغزی بیانگر افکار، احساسات و واکنش های ما هستند. امواج مغزی با استفاده از گروهی از حسگرها یعنی الکترودها که روی سر قرار می گیرند ثبت می شوند.

عملکرد این سنسورها گرفتن سیگنال های الکتریکی پخش شده در سطح سر، ثبت این سیگنال ها، پردازش آنها و نمایش آنها است. فرآیند گرفتن و ضبط سیگنال ها می تواند در سطح سر انجام شود، اما به دلیل تداخل قابل توجهی که برای سیگنال ها ایجاد می شود، فرآیندی دشوار و پیچیده خواهد بود. روش دوم ثبت امواج مغزی، قرار دادن الکترودها به طور مستقیم بر روی قشر مغز طبق یک روش جراحی است معمولا  این روش نتیجه بهتر و دقیق تری در اختیار پزشکان قرار میدهد.

امواج مغزی با توجه به فعالیت ذهنی که فرد انجام می دهد و با توجه به احساساتی که احساس می کند متفاوت خواهند بود. هنگامی که احساس خستگی و آرامش می کنیم، امواج مغزی با فرکانس پایین غالب هستند. در حالی که امواج مغزی با فرکانس بالا زمانی که در حالت تمرکز بالا و فعالیت شدید قرار داریم، پخش می شوند.

امواج مغزی براساس باندهای فرکانسی

فرکانس امواج مغزی بر حسب هرتز یا سیکل در ثانیه (CPS) اندازه گیری می شود. در زیر طبقه بندی امواج مغزی بر اساس باندهای فرکانسی که به آن تعلق دارند آورده شده است.

امواج دلتا

امواج دلتا از نظر سرعت انتشار کندترین امواج مغزی هستند و فرکانس بسیار پایینی دارند. این امواج در حالت هایی که با فعالیت ذهنی عمیق مشخص می شوند. مانند حالت مراقبه آرام یا خواب عمیق ایجاد می شوند.در کلینیک نقشه مغزی انجام می شود.

امواج تتا

در بیشتر اوقات، امواج تتا در هنگام خواب ظاهر می شوند و گاهی اوقات ممکن است در موارد مدیتیشن طولانی و عمیق ظاهر شوند. امواج تتا به مسیر ما برای دستیابی به خاطرات و اطلاعات ذخیره شده در مغز تشبیه می شوند.

همچنین امواج تتا مسئول حذف حواس ما از تمرکز بر محیط اطراف و تمرکز بر سیگنال هایی هستند که در مغز تولید می شوند. امواج تتا مسئول رویاها نیز هستند، زیرا امواج تتا تصاویر، صحنه های واضح، اطلاعات و دانش هایی را تولید می کنند که به ادراک آگاهانه مستقیمی که ما از حواس شنوایی، بینایی، بویایی و غیره دریافت می کنیم، مرتبط نیستند.

امواج آلفا

امواج آلفا در حین فعالیت های ذهنی مربوط به ادراک آگاهانه ظاهر می شوند، اما نشان دهنده فعالیت های ذهنی آرام هستند. امواج آلفا نشان دهنده وضعیت آرام مغز می باشند و منظور آنها این است که مغز از آنچه در اطراف خود است آگاه است، اما فعال نیست.

می توانیم آن را به حالت Standby یک کامپیوتر تشبیه کنیم. چون در این حالت کامپیوتر هیچ عملی را انجام نمی دهد که به قابلیت های پردازنده نیاز داشته باشد، اما کامپیوتر آماده دریافت هرگونه سیگنال یا هشدار است.

امواج بتا

امواج بتا تا حد زیادی زمانی پدیدار می شوند که مغز در حالت هوشیاری و آگاهی قرار دارد و همچنین وظایف مختلفی را انجام می دهند که همگی مربوط به ادراک آگاهانه ناشی از حواس است.

امواج بتا حالت فعالیت مغز را نشان می دهند و هنگامی که در مغز پخش می شوند. به این معنی است که ما عملکرد های مختلفی مانند فکر کردن، حل مشکلات، نگاه کردن، گوش دادن و دریافت هشدارهای مختلف را انجام می دهیم.

انواع امواج بتا

امواج بتا به نوبه خود به سه باند دیگر تقسیم می شوند. امواج کم بتا 1، امواجی هستند. که باند فرکانسی 12 تا 15 هرتز را پوشش می دهند. و نشان دهنده پایین ترین حالت هوشیاری و آگاهی شناختی مغز هستند.

امواج بتا 2، امواجی هستند که باند فرکانسی 15 تا 22 هرتز را پوشش می دهند. و نشان دهنده تمرکز فزاینده فعالیت ذهنی مغز هستند. امواج بتا 3 بالا،امواجی هستند که باند فرکانسی 22 تا 39 هرتز را پوشش می دهند. این امواج نشان دهنده افکار پیچیده، یادگیری تجربیات جدید و حالت های هیجان مغز هستند.

امواج گاما

امواج گاما سریعترین امواج مغزی و بالاترین فرکانس هستند. امواج گاما حالت های تمرکز ذهنی شدید و تفکر متمرکز سازمان یافته را نشان می دهند. همچنین نشان دهنده واکنش چندین ناحیه مغز برای کمک به یک فرآیند فکر متمرکز هستند.

پیش از این، امواج گاما به عنوان فعالیت اضافی مغز در نظر گرفته می شد که معنایی نداشت، اما تحقیقات نشان داده است که آنها در واقع بالاترین سطح فعالیت مغز را نشان می دهند. یکی از معما های مربوط به امواج گاما این است که فرکانس آنها بالاتر از فرکانس انتقال سیگنال ها از طریق خود نورون هاست. و نحوه تولید امواج مغزی گاما همچنان یکی از معما های مهم در حوزه علوم اعصاب به حساب می آید.

نقشه برداری مغزی چگونه انجام می شود؟

نقشه برداری مغزی چگونه انجام می شود؟

معمولا پزشک قبل از انجام چنین آزمایشی ابتدا تمام نکات بیان شده در بالا را به افراد گوشزد می کند. هنگامی که افراد این نکات را به خوبی رعایت کردند پزشک از بیمار می خواهد تا بر روی تخت دراز بکشد.

سپس یک سری از الکترود های مخصوص را به سر او وصل می کند. تا این گونه از الکترود ها امواج را به خوبی از مغز دریافت کنند. و آنها را به دستگاه ارسال کنند. معمولا اطلاعات ارسال شده به دستگاه از طریق یک عملیات مخصوص به اعداد تبدیل می شوند. و در نهایت آزمایش آماده می شود. بعد از آماده سازی آزمایش پزشک به خوبی آزمایش را بررسی می کند. و نتیجه نهایی را در اختیار شما قرار می دهد.

مهم ترین نکاتی که قبل از انجام نقش مغزی افراد باید به آنها توجه کنند

قبل از انجام نقشه مغزی افراد باید به یک سری از نکات به خوبی توجه کنند. اگر دوست دارید با این نکات آشنا شوید می توانید به خوبی موارد زیر را مطالعه کنید.

  • ● چون نقشه مغزی معمولا بر روی سر و پیشانی انجام میشود. فردی که می خواهد چنین کاری را انجام دهد باید موهای خود را به خوبی تمیز و خشک کند.
  • ● همچنین افرادی که قصد انجام این کار را دارند نباید از هیچ گونه مراقبت کننده و نرم کننده مویی استفاده کنند.
  • ● قبل از انجام چنین آزمایشی پیشانی افراد باید به خوبی از هرگونه مواد آرایشی پاک شود. حتی استفاده از کرم ضد آفتاب نیز هنگام انجام چنین آزمایشی ممنوع می باشد.
  • ● مهم ترین دلیلی که پزشکان برای افراد چنین آزمایشی را تجویز میکنند بررسی عملکرد مغز آنها در شرایط نرمال می باشد. به همین دلیل افراد قبل از انجام این آزمایش نباید از هیچ گونه مواد مخدری استفاده کنند. زیرا چنین موادی میتوانند بررسی عملکرد طبیعی مغز تاثیر بگذارند.
  • ● روزی که قصد انجام چنین آزمایشی را دارید به هیچ وجه از نوشیدنی های کافئین دار استفاده نکنید. چون کافئین موجود در این نوشیدنی ها میتواند باعث اختلال در عملکرد مغزی شود. به همین خاطر بهتر است در چنین روزی تنها آب بنوشید .

چگونه می تواندبه درمان بیماری ها کمک کند؟

QEEG یک جزء بسیار ارزشمند از یک معاینه جامع است. این آزمایش به درک فعالیت الکتریکی قشر مغز کمک می کند و می تواند نشان دهد که فعالیت در مغز خیلی زیاد است یا خیلی کم. QEEG می تواند از بسیاری جهات مفید باشد، از جمله:

شناسایی مشکلات شناختی و روانی:

QEEG نشان می دهد که چگونه می توانید الگوهای امواج مغزی خود را بهبود بخشید. پیش بینی نحوه واکنش شما به داروها، مانند واکنش شما به داروهای ضد افسردگی را نیز تشخیص میدهد.

ارائه اطلاعات عینی مورد استفاده برای ایجاد برنامه نوروفیدبک فردی یا سایر درمان ها

به عنوان مثال، تحریک مغناطیسی ترانس کرانیال TMS برای تقویت مغز شما. زمانی که qEEG با اسکن مغزی SPECT ترکیب شود، اطلاعات بیشتری در مورد عملکرد مغز شما ارائه می دهد. و می تواند برای ارائه اطلاعات پایه و همچنین پیگیری پیشرفت درمان استفاده شود.

می توانید از اطلاعات به دست آمده از qEEG را به عنوان راهنما برای تعیین موثرترین راه حل ها برای کمک به تغییر مغز و بهبود حافظه، افزایش تمرکز و توجه، کاهش افسردگی، به حداقل رساندن اضطراب و بهبود عملکرد کلی استفاده کنید.

نقشه مغزی چه کاربردی در درمان بیماری ها دارد؟

بهتر است بدانید روش های بسیار زیادی برای تصویر برداری از مغز وجود دارند که در بین آنها نقشه مغزی می تواند دقیق ترین اطلاعات را در اختیار پزشکان قرار دهد. زیرا این روش می تواند به خوبی نحوه عملکرد مغز را نمایش دهد. به همین خاطر بسیاری از پزشکان برای تشخیص درست و پیدا کردن بهترین روش درمان از چنین روشی استفاده میکنند. از اطلاعاتی که از طریق نقشه مغزی به دست می آید در بیشتر مواقع برای درمان بیماری های مانند تقویت حافظه، بهبود تمرکز و کاهش افسردگی استفاده می شود. همچنین ما در اینجا بعضی دیگر از کاربرد های این نقشه را در اینجا بیان کرده ایم.

  • ● یکی از مهم ترین کاربرد های این روش این است که از طریق آن می توان به خوبی تاثیر داروها را بر روند بیماری ارزیابی کرد و همچنین می توان به خوبی پیش بینی کرد که پاسخ فرد به دارو چگونه است.
  • ● هرگاه علائم بیماری های مانند آسیب های مغزی، تشنج و خونریزی مغزی در افراد مشاهده شود. پزشکان برای بررسی خطر و میزان آسیب دیدگی مغز از نقشه مغزی استفاده میکنند.
  • ● تشخیص بیماری های روانی با یک معاینه ساده امکان پذیر نمی باشد. به همین خاطر پزشکان برای تشخیص اینگونه از بیماری ها از نقشه مغزی استفاده میکنند. زیرا این آزمایش می تواند تغییرات روانی در حالت کم کاری و پرکاری مغز را به خوبی نمایش دهد.

مهم ترین نکاتی که بعد از انجام نقشه مغزی باید به آنها توجه شود

بعد از انجام چنین آزمایشی نیاز نیست نکات زیادی را رعایت کنید. چون در این نوع از آزمایش هیچ گونه تزریقی صورت نمی گیرد. که نیاز به مراقبت های بعد از آن باشد . به همین خاطر تنها کاری که افراد باید انجام دهند پاک کردن سر و پیشانی خود از هرگونه ژل می باشد.

نقشه مغزی فرد مضطرب چگونه است؟

نقشه مغزی فرد مضطرب چگونه است؟

هر گاه در نقشه مغزی فردی نشان از کم کاری و یا پرکاری باشد نشان دهنده این است که او اضطراب دارد. به عنوان مثال اگر میزان امواج دلتای مغز یک فرد زیاد باشد او نمی تواند به خوبی تفکر کند.

همچنین در صورتیکه میزان امواج دلتا از حد معمولی کمتر باشد از احیای مغز جلوگیری می شود و فرد نمی تواند به خوبی بخوابد. در رابطه با چگونگی تشخیص اضطراب بااستفاده از نقشه مغزی بهتر است به نکته های بیان شده در پایین توجه داشته باشید.

  • ● همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم اگر میزان فعالیت امواج دلتای مغز یک نفر پایین باشد یعنی این که او استرس دارد.
  • ● اگر میزان فعالیت اموج تتا نیز زیاد باشد فرد دچار برانگیختگی میشود و با از دست دادن آرامش خود مضطرب میشود.
  • ● همچنین بهتر است بدانید اگر میزان فعالیت امواج گاما نیز زیاد شود فرد دچار اضطراب میشود و به طور کامل آرامش خود را از دست میدهد.

در واقع پزشکان بعداز مشاهده میزان فعالیت امواج بیان شده در بالا که در نقشه مغزی نمایش داده می شوند. می توانند تشخیص دهند که یک فرد مضطرب است یا نه.

عوارض نقشه مغزی

اگر پزشک برای شما نقشه مغزی تجویز کرده است نیاز نیست نگران باشید. چون این آزمایش کاملا بدون درد است. نقشه مغزی عوارض زیادی ندارد و تنها ایرادات آن را ما به طور خلاصه برای شما بیان کرده ایم.

ریختن مو

یکی از عوارض این آزمایش که برای افراد زیادی نیز انتقال نمی افتد ریختن مو می باشد. در بعضی از موارد مشاهده شده است. که موی سر افراد بعد از انجام این آزمایش ریخته شده است.

احساس خستگی بعد از آزمایش

این آزمایش زمان زیادی طول نمی کشد و فشار زیادی نیز به افراد هنگام انجام آن وارد نمی شود. اما در بیشتر مواقع افراد بعد از انجام آن دچار خستگی میشوند.

سنگینی در سر

یکی دیگر از عوارض نقشه مغزی این است که افراد بعد از انجام آن احساس سنگینی سر می کنند.

سوزن شدن لب

بسیاری از افراد هنگامی که چنین آزمایشی را انجام میدهند بعداز آن از سوزن شدن لب خود شکایت می کنند. اگر شما نیز با چنین موردی مواجه شدید بهتر است بدانید که این مورد نیز یکی از عوارض انجام چنین آزمایشی می باشد.

سوزن شدن انگشتان دست

چون این آزمایش با عصب افراد ارتباط دارد معمولا بعداز انجام آن ممکن است افراد در ناحیه انگشتان دست خود احساس سوزن شدن بکنند.

خارش نقاط اتصال الکترودها

همانگونه که میدانید برای انجام این آزمایش ها الکترود هایی به بدن افراد وصل می شود. معمولا بعد از اتمام نقشه مغزی همیشه افراد در ناحیه ای که الکترود ها به آن وصل شده اند احساس خارش دارند.

نقشه مغزی افراد دو قطبی چگونه است؟

یکی از جدی ترین اختلالاتی که میتواند زندگی افراد را به چالش بکشد. و تاحد زیادی بر روی کیفیت آن تاثیر بگذارد اختلال دو قطبی است. بسیاری از افراد فکر می کنند فردی که به اختلال دو قطبی مبتلا شده است دو شخصیت مجرا دارد.

اما به هیچ وجه چنین موردی درست نمی باشد. چون اینگونه از افراد تنها بسیار زود خلق و خوی آنان تغییر می کند. به عنوان مثال هر فردی که به این مورد مبتلا می شود در یک مدت زمان بسیار کم ممکن است از یک فرد خوشحال و سرزنده به یک فرد بسیار ناراحت و افسرده تبدیل شود.

همین امر موجب می شود بر زندگی و روحیه چنین افرادی تاثیرات منفی زیادی گذاشته شود. البته خوشبختانه امروزه روش های بسیاری وجود دارند که با استفاده از آنها می توان چنین بیماری را درمان کرد.

یکی از بهترین راه هایی که می تواند خیلی زود باعث شود چنین بیماری در افراد تشخیص داده شود استفاده از نقشه مغزی می باشد. چون به واسطه این نقشه پزشکان می توانند از تمام حالات افراد با خبر شوند.

 



:: برچسب‌ها: نقشه مغزی ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

نوار عصب و عضله با بیمه تکمیلی تهران،هزینه نوار عصب و عضله پا

یکی از آزمایش های پزشکی که می تواند نحوه هدایت عصبی همه ماهیچه ها و سلول های عصبی تنظیم کننده را بررسی کند. که آیا سلامت هستند یا نه نوار عصب و عضله می باشد. این نوع از سلول های عصبی را پزشکان نورون های حرکتی می نامند. در واقع چنین سلول هایی تمام تکانه های عصبی را به خوبی ارسال می کنند و همین امر موجب شل شدن و یا انقباض عضلات می شود.

میتوان گفت در نوار عصب و عضله سیگنال های ارسالی الکتریکی به یک سری از اعداد تبدیل می شوند که می توانند به پزشکان برای توصیه های پزشکی کمک زیادی بکنند. هر گاه در یک فرد اختلال عملکرد عضلاتی یا عصبی مشاهده شود پزشک برای او چنین آزمایشی را تجویز می کند.برای گرفتن تست نوار عصب و عضله پا میتوانید بهکلینیک مغز و اعصاب تهران مراجعه کنید.

چرا پزشکان انجام نوار عصب و عضله را تجویز می کنند؟

چرا پزشکان انجام نوار عصب و عضله را تجویز می کنند؟

بسیاری از افراد این سوال را می پرسند که هدف از انجام تست نوار عصب و عضله چیست؟ در جواب این سوال بهتر است بدانید مهم ترین هدفی که پزشکان برای رسیدن به آن چنین آزمایشی را تجویز می کنند این است که از روند کار کرد عصب و عضله بیماران اطلاع پیدا کنند.

بهتر است بدانید بعضی از شایع ترین علائم بیماری های عصب و عضله بروز درد در قسمت های مختلفی از بدن می باشد. همچنین خستگی و گز گز دست و پا ها نیز یکی دیگر از این علائم می باشد. البته توجه داشته باشید که این علائم تنها مختص این بیماری نمی باشند و می توانند علائم بیماری های دیگری نیز باشند. به همین خاطر تشخیص چنین بیماری هایی تنها توسط پزشک متخصص امکان پذیر است.

هزینه نوار عصب و عضله پا

هزینه تست نوار عصب و عضله پا با توجه به نوع کلینیک خدمات دهنده، تعداد اندام های مورد بررسی، مهارت و تخصص پزشک و نوع بیمه بیمار مشخص می شود. به همین سبب نمی توان یک قیمت واحد و مشخص را برای این تست در نظر گرفت. برای اطلاع از هزینه نوار عصب و عضله با بیمه سلامت می توانید با کلینیک مغز و اعصاب جلفا تماس بگیرید.

نحوه انجام نوار عصب و عضله چگونه می باشد؟

هنگامی که چنین نواری انجام می شود ابتدا یک نیدل کوچک که الکترود نام دارد به صورت مستقیم وارد عضله های بیمار می شود. این نیدل می تواند به خوبی تمام فعالیت های الکتریکی عضلات را بررسی کند. اما بخش دیگری از این آزمایش این است که سرعت الکترود های سطحی که در داخل عضله قرار دارند بین دو نقطه مختلف مورد بررسی قرار می گیرند. بسیاری از پزشکان از چنین تستی برای بررسی مشکلات عصب و عضله استفاده می کنند.

یک مرکز نوار عصب و عضله در تهران که عنوان بهترین را دارد باید چه ویژگی هایی را داشته باشد؟

همه افراد دوست دارند برای این که بتوانند بهتر درمان شوند به یک مرکز معتبر مراجعه کنند. به همین دلیل بسیاری از افراد این سوال را می پرسند که بهترین کلینیک نوار عصب و عضله کدام ویژگی ها را دارد. ما در اینجا این ویژگی ها را بیان کرده ایم تا اگر شما نیز دوست دارید با این ویژگی ها آشنا شوید به پاسخ پرسش خود برسید.

تجهیزات پیشرفته

تنها زمانی می توان یک مرکز را بهترین مرکز نوار عصب و عضله تهران دانست که دارای تجهیزات بسیار پیشرفته ای باشد. زیرا تنها زمانی پزشکان میتوانند این گونه از بیماری ها را درمان کنند که تجهیزات پیشرفته ای در اختیار آنان باشد.

تخصص پزشکان

هر مرکزی که ادعا دارد در تهران بهترین کلینیک نوار عصب و عضله است باید پزشکانی که در آن مشغول به کار هستند دارای تخصص و مهارت بالایی باشند. زیرا تنها در صورتیکه پزشکان یک مرکز ماهر باشند می توانند بیماران را به خوبی درمان کنند.

ارائه خدمات گسترده

مراکزی که تحت عنوان کلینیک نوار عصب و عضله مشغول به کار هستند باید خدمات بسیار گسترده ای را در اختیار بیماران خود قرار دهند. اینگونه از خدمات شامل خدمات تشخیص و درمان می باشند.

پذیرش بیماران با تمام درجه های سختی

بیماری همه افراد به یک میزان حاد نمی باشد. به همین خاطر مراکز پیشرفته باید بتوانند همه بیماران را با هر درجه ای از بیماری پزیرش کنند. در واقع اینگونه از مراکز باید به گونه ای باشند که هیچ بیماری را ناامید نکنند.

محیطی مناسب

همانگونه که می دانید افراد هنگامی که بیمار می شوند بسیار استرس دارند. به همین خاطر محیط هایی مانند کلینیک نوار عصب و عضله باید به گونه ای طراحی شوند که محیطی کاملا آرام بخش داشته باشند. تا از استرس بیمار هنگام مراجعه به پزشک کاسته شود.

هزینه مناسب

معمولا هزینه درمان امروزه بسیار بالا می باشد. به همین خاطر تنها مراکزی را میتوان بهترین مرکز تهران دانست که بتواند خدمات خود را با هزینه های مناسبی در اختیار بیماران قرار دهد.

ارتباط با بیمار

معمولا مراکزی که بهترین مرکز عصب و عضله تهران می باشند همیشه از طریق یک راه  با بیماران خود ارتباط برقرار می کنند و به نیاز ها و مشکلات آنان رسیدگی میکنند.

ثبات و پایداری

اگر به دنبال یک مرکز خوب هستید بهتر است به کلینیک نوار عصب و عضله مراجعه کنید که سابقه فعالیت زیادی داشته باشد و شهرت آن بسیار خوب باشد.

فردی که کار نوار عصب و عضله را انجام می دهد چه کسی است؟

چرا پزشکان انجام نوار عصب و عضله را تجویز می کنند؟

اینگونه از آزمایشات از حساسیت بالایی برخوردار هستند به همین خاطر حتما باید توسط پزشکان متخصص انجام شوند. می توان گفت تنها پزشکانی که می توانند این کار را انجام دهند شامل: پزشکان متخصص مغز و اعصاب و افرادی که در طب سنتی متخصص هستند می شوند. چون فردی که چنین کاری را انجام می دهد باید از تخصص و مهارت بالایی برخودار باشد و به طور کامل در این زمینه آموزش دیده باشد تا بتواند به خوبی آناتومی بدن انسان  و محل قرارگیری عصب و عضله ها را بشناسد.

مهم ترین دلایل استفاده از نوار عصب و عضله کدام اند؟

استفاده از نوار عصب و عضله به تشخیص بهتر پزشکان کمک زیادی می کند. دلایل زیادی وجود دارند که امکان چنین آزمایشی را ضروری می کنند که بهتر است با آنها آشنا شوید. ما در اینجا بعضی از این دلایل را به خوبی برای شما شرح داده ایم.

بعضی از بیماری ها مانند دیابت با التهاب عصبی همراه می باشند

اینگونه از التهابات به گونه ای هستند که گاهی باعث میشوند پزشکان فکر کنند یکی از علائم ابتلا به دیسک هستند. اگر در چنین حالتی برروی بیمار جراحی دیسک انجام شود نه تنها بیمار بهبود پیدا نمی کند بلکه بیماری او شدید تر نیز میشود. بنابراین باید قبل از هر اقدامی در چنین مواقعی پزشک از بیمار نوار عصب و عضله بگیرد تا فرق بین این گونه از بیماری ها آشکار شود و هیچ گونه اشتباهی صورت نگیرد.

محل قرارگیری عصب

یکی از مهم ترین کاربرد های تست عصب و عضله این است که هم می تواند محل قرار گیری عصب را نشان دهد و هم می تواند میزان آسیب وارد شده به آن را مشخص کند. به همین خاطر انجام چنین تستی همیشه می تواند به تصمیم گیری بهتر پزشک کمک زیادی بکند. به عنوان مثال، میتواند مشخص کند که آیا بیمار نیاز به جراحی دارد و یا مشکل او با مصرف دارو رفع می شود.

بیمارهای دیسک کمر و گردن

یکی از شایع ترین علت هایی که بیماران برای انجام تست عصب و عضله به کلینیک ها مراجعه می کنند. ابتلا آنان به بیماری های مربوط به دیسک کمر و گردن می باشد. تشخیص چنین مواردی بدون انجام این کار بسیار سخت می باشد. به همین خاطر پزشکان چنین آزمایشی را پیشنهاد میدهند. چون این تست در تشخیص درست دیسک گردن و کمر کمک بسیار زیادی میکند.

در بسیاری از مواقع تست عصب و عضله با هم انجام می شوند. اما استثتاهایی نیز وجود دارد. به طور مثال، هرگاه پزشک بخواهد بداند که یا سندرم تونل کارپ در بیمار وجود دارد یا نه .و یا نمی خواهد که از درگیری های مانند ریشه گردنی استفاده کند. و یا بدن بیمار به گونه ای است که ممنوعیت استفاده از سوزن را دارد پزشک تشخیص می دهد. که این گونه از تست ها باید به صورت جداگانه انجام شوند.

در تهران نوار عصب عضله چگونه انجام می شود؟

معمولا مراکزی که در تهران کار نوار عصب و عضله را انجام می دهند. از تجهیزات بسیار پیشرفته ای استفاده می کنند. تا تشخیص پزشک بسیار دقیق باشد. ما برای آشنایی بیشتر شما شیوه انجام این کار را در اینجا بیان کرده ایم.

آماده سازی بیمار

بیماری که می خواهد چنین آزمایشی را انجام دهد. باید قبل از این کار به خوبی بدن خود را شستشو دهد. و برروی بدن او هیچ گونه جوش و چربی وجود نداشته باشد. همچنین چنین افرادی نیاید از لوسیون نیز بعد از استحمام نهایی استفاده کنند. استفاده از لباس های تنگ و چسبان نیز به هیچ وجه توصیه نمی شود.

اعمال الکترودها

بعد از رعایت تمام موارد بیان شده در بالا پرشک ابتدا تمام نقاطی که قرار است الکترود های دستگاه برروی آنها قرار بگیرند. را به واسطه الکل ضدعفونی می کند. سپس الکترود ها را به بدن وصل می کند.

انجام تست

بعد از این که الکترود ها به بدن بیمار وصل می شوند تست عصب و عضله شروع می شود. در طول زمانی که الکترود ها به بدن بیمار وصل هستند هر گونه سیگنال الکتریکی که توسط عصب و عضله بیمار تولید می شود توسط دستگاه تشخیص داده می شود و به الکتروانسفالوگرافی ارسال می شود. هنگامی که چنین مواردی به این دستگاه ارسال می شوند او آنها را به مفاهیم قابل فهمی برای پزشکان تبدیل می کند تا آنها بتوانند با استفاده از داده های دریافت شده تشخیص درست را انجام دهند.

تحلیل نتایج

بعد از این که آزمایش به پایان رسید نتایج حاصل شده از آن در اختیار پزشک قرار داده می شوند تا او آنها را به خوبی تحلیل کند سپس در صورت نیاز برای درمان تست های دیگری را تجویز کند و یا با استفاده از دارو بیمار را درمان کند.

نوار عصب و عضله با بیمه تکمیلی

معمولا افراد هنگامی که بیمار می شوند علاوه بر نگرانی بابت سلامت خود نگران تهیه مخارح نیز هستند. چون امروزه مخارج درمان بسیار زیاد می باشند. به همین خاطر بسیاری از افراد این سوال را می پرسند که آیا نوار عصب و عضله در تهران توسط مراکز دولتی انجام می شود یانه؟ در جواب این سوال بهتر است بدانید که در مراکز دولتی همه خدمات ارائه می شوند و هزینه آنها نسبت به بخش های خصوصی بسیار کمتر می باشد. همچنین معمولا قیمت مراکز دولتی شهرستان ها از قیمت مراکز دولتی تهران کمتر می باشد. چون این گونه از هزینه ها باتوجه به میزان درآمد مردم هر منطقه اندازه گیری می شوند.

نوار عصب عضله پا

نوار عصب عضله پا

نوار عصب و عضله پا نیز یکی از زیر مجموعه های نوار عصب و عضله می باشد. چنین آزمایشی به پزشکان کمک می کند که بهتر بتوانند مشکلات عضلات پا را تشخیص دهند و سلامت آن را بررسی کنند. نتایج چنین آزمایشی می تواند به خوبی تمام اختلالاتی که در عملکرد عصب و عضله پا وجود دارند را مشخص کند. و برای پزشکان تمام مشکلاتی را که در انتقال سیگنال عصب به عضله بیمار وجود دارد را آشکار کند. خیلی از افراد دوست دارند که با نحوه انجام چنین تستی آشنا شوند اگر شما نیز دوست دارید با نحوه انجام چنین کاری آشنایی پیدا کنید ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید.

  • ابتدا برای انجام این کار شما باید لباس های مخصوص بیمارستان را بپوشید و برروی تختی که برای انجام چنین کاری در نظر گرفته شده است دراز بکشید. سپس تکنیسینی که این کار را انجام می دهد محل قرار گیری الکترود ها را مشخص می کند و آنها را به پای شما وصل می کند.
  • بعد از این که الکترودها به به پای شما وصل می شوند یک پالس الکتریکی تولید می کنند که باعث می شوند شما احساس سوزن سوزن شدن را حس کنید.
  • در مرحله بعد همین الکترود ها تمام پاسخ های الکتریکی که از طریق عضلات پا به این کار داده می شوند را ثبت می کنند.
  • در مرحله آخر پزشک نتایج به دست آمده را به خوبی بررسی می کند و مشکل را تشخیص می دهد.

تفسیر نتیجه نوار عصب و عضله پا

تنها زمانی پزشکان از بیماران خود می خواهند اقدام به انجام آزمایش عصب و عضله بکنند که نشانه های از بیماری های عصب و عضله را در بدن آنها مشاهده کنند. به همین خاطر در بیشتر مواقع نتایج نوار عصب و عضله نشان دهنده انواع مختلفی از اینگونه بیماری ها می باشند.

  • بیماری های ماهیچه ای انواع مختلفی دارند که شایع ترین آنها که در بیشتر مواقع بعد از مشخص شدن نتیجه آزمایش عصب و عضله مشخص می شود که فرد به آنها مبتلا است شامل دیستروفی و یا پلی میوزیت می شوند.
  • ارتباط زیادی بین عضلات و اعصاب وجود دارد بیماری های نیز مرتبط با این دو وجود دارند که اغلب بعد از انجام نوار عصب و عضله مشخص می شوند یکی از مهم ترین این بیماری ها میاستنی گراویس می باشد.
  • بسیاری از بیماری های مرتبط با عصب حرکتی وجود دارند که اگر دیر تشخیص داده شوند می توانند مشکلات بسیار زیادی را برای افراد به وجود آورند اینگونه از بیماری ها مثل فلج اطفال و یا اسکلروز آمیوتروفیک تنها بعد از مشخص شدن نتیجه آزمایش عصب و عضله مشخص می شوند.


:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

نوار مغز یا الکتروانسفالوگرام (EEG) با تعرفه دولتی

نوار مغز یا الکتروانسفالوگرافی (EEG) یک آزمایش ساده و بدون درد است که فعالیت الکتریکی مغز را برای بررسی نحوه عملکرد نواحی مختلف مغز ثبت می کند. پزشکان از این آزمایش برای بررسی مشکلاتی مانند تشنج استفاده می کنند. پزشکان هنگام انجام چنین آزمایشی حسگرهای کوچک و چسبنده را روی پوست سر بیمار قرار می دهند. تا این حسگر ها امواج مغزی را حس کنند و آنها را به دستگاه ضبط ارسال کنند.

هنگامی که فردی تحت نوار مغزی قرار می گیرد، پزشک ممکن است حواس او مانند شنوایی، بینایی یا لامسه را آزمایش کند تا ببیند مغز چگونه پاسخ می دهد. برای مثال، پزشک ممکن است نوری را به چشمان فرد بتاباند تا فعالیت مغز او را در ناحیه بینایی کنترل کند. به عبارت دیگر الکتروانسفالوگرافی یا EEG، کار ثبت فعالیت الکتریکی در مغز را انجام میدهد و یک روش کاملا ساده و ایمن می باشد.برای انجام نوار مغز می توانید به کلینیک مغز و اعصاب در تهران مراجعه کنید.

انواع مختلف تست های نوار مغز یا الکتروانسفالوگرام (EEG) چیست؟

انواع مختلفی از نوار مغز وجود دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

نوار مغز معمولی

این نوع از آزمایش تنها زمانی بین ۲۰ تا۴۰ دقیقه برای انجام نیاز دارد. پزشک زمانی که میخواهد این آزمایش را از شما بگیرد توصیه می کند به آرامی بنشینید و چشمانتان را باز و بسته کنید. همچنین گاهی اوقات در طول آزمایش از شما میخواد که نفس عمیق بکشید . در نزدیکی شما نوری چشمک زن قرار داده می شود که فعالیت مغزتان را می سنجد.

نوار مغز حالت خواب

این نوع از نوار مغز زمانی گرفته می شود که شما در حالت خواب قرار دارید. چنین آزمایشی زمانی تجویز می شود که نوار مغز معمولی پاسخگو نباشد.

نوار مغز پایشی

نوار مغز پایشی نوعی آزمایش می باشد که فعالیت مغز شما را به مدت یک شبانه روز هم درحالت خواب و هم در حالت بیداری ثبت میکند.

هزینه نوار مغز

هزینه انجام نوار مغز در کل کشور ثابت است و فقط تعرفه آن ها با دفترچه بیمه متفاوت از تعرفه آزاد می باشد.در کلینیک مغز و اعصاب جلفا هزینه نوار مغز با تعرفه دولتی انجام می شود.

از نوار مغز برای تشخیص کدام بیماری ها استفاده میشود؟

از نوار مغز برای تشخیص کدام بیماری ها استفاده میشود؟

نوار مغز یکی از آزمایشاتی می باشد که می تواند تمام مشکلاتی که در فعالیت های الکتریکی مغز به وجود می آیند مورد استفاده قرار می گیرند. زیرا اطلاعاتی که از طریق نوار مغز در اختیار پزشکان قرار می گیرد به پزشکان کمک می کند که بتوانند وجود یک مشکل و یا نبود آن را در مغز بیمار به خوبی تشخیص دهند. اگر دوست دارید با بیماری هایی که از طریق نوار مغز تشخیص داده می شوند آشنایی پیدا کنید ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید.

آسیب سر

همانگونه که می دانید معمولا افراد هنگامی که به سر آنها ضربه ای می خورد بسیار نگران می شوند. چون مغز محل فرماندهی بدن می باشد و اگر کوچکترین آسیبی ببیند حتما فرد با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد.

آسیب به سر در واقع به هر نوع آسیبی که به مغز، جمجمه و پوست وارد می شود گفته میشود. این آسیب ها می توانند شامل یک برآمدگی کوچک و یا کبودی شدید باشند.

معمولا تنها به واسطه یک معاینه ساده نمی توان تشخیص داد که آیا به سر آسیبی وارد شده است یانه و خطر آسیب وارد شده چقدر است. به همین خاطر پزشکان برای احتیاط و یا تشخیص آسیب وارد شده از نوار مغزی استفاده می کنند. چون این نوار مشخص می کند که آسیب وارد شده به سر چقدر تاثیر گذار می باشد.

تومور مغزی

تومور مغزی در اثر رشد سلول ها در داخل یا نزدیک مغز به وجود می آید. تومورهای مغزی هم می توانند در بافت مغز ایجاد شوند و هم می توانند در نزدیکی بافت مغز رخ دهند.

برخی از تومورهای مغزی سرطانی نیستند. به این تومورهای مغزی غیر سرطانی یا تومورهای خوش خیم مغز می گویند. تومورهای غیر سرطانی مغز ممکن است در طول زمان رشد کنند و بر بافت مغز فشار وارد کنند. انواع دیگر تومورهای مغزی سرطان های مغزی هستند که به آنها تومورهای بدخیم مغز نیز می گویند.

بهتر است بدانید تومور های سرطانی می توانند با سرعت بسیار بالایی رشد کنند و به بافت های مغز حمله کنند این گونه از تومور ها می توانند این نوع از بافت ها را خیلی سریع تخریب کنند. پزشکان برای این که بتوانند تشخیص دهند که آیا توموری در مغز بیمار وجود دارد یانه از نوار مغز استفاده می کنند. چون از این طریق به راحتی می توانند مشکل بیمار را تشخیص دهند و هرچه سریع تر اقدام به درمان بکنند.

انسفالیت یا التهاب مغز

انسفالیت یا التهاب بافت مغز معمولا به چند دلیل اتفاق می افتد که عبارتند از عفونت های ویروسی، عفونت های خود ایمنی، عفونت های باکتریایی، نیش حشرات و غیره. هنگامی که التهاب ناشی از عفونت در مغز باشد، آنسفالیت عفونی نامیده می شود.

هنگامی که به دلیل حمله سیستم ایمنی به مغز ایجاد شود، آنسفالیت خود ایمنی شناخته می شود. این نوع از بیماری می تواند برای بیمار مشکلات بسیار زیادی را به وجود آورد. پزشکان بلافاصله بعد از مشاهده بعضی از علائم این بیماری برای تشخیص قطعی از نوار مغز استفاده می کنند. چون تنها از این راه می توانند به طور قطعی نوع بیماری را تشخیص دهند.

سکته مغزی

هنگامی که به بخشی از مغز انسان خون نمی رسد سکته مغزی رخ میدهد. این امر از دستیابی بافت مغز به اکسیژن و مواد مغذی جلوگیری می کند و باعث می شود. سلول های مغز در عرض چند دقیقه شروع به مردن کنند.

سکته مغزی یک اورژانس پزشکی است و درمان فوری آن بسیار مهم است. چون درمان زود هنگام می تواند آسیب مغزی و سایر عوارض آن را کاهش دهد. می توان گفت تنها راهی که می توان از طریق آن به راحتی و در کمترین زمان ممکن سکته مغزی را تشخیص داد نوار مغز می باشد. به همین خاطر برای تشخیص این بیماری معمولا اولین انتخاب پزشکان تجویز چنین آزمایشی می باشد.

اختلالات خواب

اختلالات خواب نامی است که به گروهی از مشکلات خواب داده می شود که باعث از دست دادن توانایی خواب یا عوارضی در طول خواب می شود. این اختلالات به عنوان پرخوابی به معنای خواب آلودگی در طول روز یا خواب طولانی شبانه یا بی خوابی که به معنای از دست دادن توانایی خواب است، طبقه بندی می شوند.

انواع مختلفی از اختلالات خواب وجود دارد که در سه گروه اصلی قرار می گیرند: اختلالات خواب درون زا، اختلالات خواب بیرونی و اختلالات خواب شبانه روزی. هرکدام از انواع اختلالات خواب به دلیل وجود مشکل خاصی به وجود می آیند. به همین خاطر پزشکان برای تشخیص هرکدام از این موارد نوار مغز تجویز می کنند. چون این نوع از آزمایش می تواند به خوبی علل وجود چنین مشکلاتی را مشخص کند.

صرع

صرع شامل وجود بارهای الکتریکی سریع در مغز است که باعث می شود بدن حرکات غیر ارادی انجام دهد. این تشنج ها به طور مکرر و ناگهانی رخ می دهند.

صرع به عنوان یک بیماری شایع عصبی در نظر گرفته می شود، زیرا تعداد افرادی که به بیماری صرع مبتلا هستند در سراسر جهان حدود 65 میلیون نفر تخمین زده شده اند. هم افراد جوان و هم افراد مسن زیادی به این بیماری مبتلا می شوند.

یکی از بهترین راه هایی که به تشخیص این بیماری کمک می کند تجویز نوار مغز می باشد. چون این آزمایش می تواند این بیماری را سریع نمایان کند.

هزینه نوار مغز در منزل

تعرفه نوار مغز در منزل با توجه به پارامترهای مختلفی اعم از مسافت، شرایط بیمار، فوریت آزمایش و نوع دستگاه موردنیاز و... تعیین می شود. نکته ی مهمی که در این مورد وجود دارد، این است، که دستگاه‌ های پیشرفته ثبت نوار مغز در منزل حساسیت فوق‌ العاده‌ای دارند، و دارای تعداد زیادی سنسور هستند. همین مسئله باعث می شود، زمانی که قرار است، نسبت به ثبت نوار مغز 24 ساعته اقدام کنید، محدوده های مختلفی از قیمت برای انجام این کار در نظر گرفته شود.

چه موقع نوار مغز بگیریم

چه موقع نوار مغز بگیریم

بهتر است بدانید بعضی از اندام های بدن هستند که از خود سیگنال های الکتریکی تولید می کنند. این گونه از سیگنال ها به وسیله آزمایشات مختلفی مانند نوار مغز اندازه گیری می شوند.

هنگامی که شما به بعضی از بیماری های عصبی مانند صرع و آسیب مغزی مشکوک باشید پزشک برای تشخیص صحیح از این آزمایش استفاده می کند. بسیاری از افراد این سوال را می پرسند که چه موقع نوار مغز بگیریم؟ درجواب این سوال بهتر است بدانید به هیچ وجه شما نباید بدون تجویز پزشک چنین کاری را انجام دهید و تنها زمانی انجام چنین کاری صحیح است که با تشخیص پزشک باشد.

نوار مغز و افسردگی

طبق گزارشی که سازمان جهانی بهداشت در طی چند سال اخیر منتشر کرد مشخص شد اکنون بیش از ۳۰۰ میلیون نفر در جهان زندگی می کنند که به بیماری افسردگی دچار شده اند. برای تشخیص و درمان بیماری افسردگی پزشکان زیادی در حال تلاش هستند نتیجه اینگونه از تلاش ها باعث شده است پیشرفت های زیادی برای تشخیص این بیماری حاصل شود.

یکی از بهترین راه هایی که می توان از طریق آن به طور دقیق تری چنین بیماری را تشخیص داد استفاده از نوار مغز می باشد. زیرا این آزمایش یک ابزار بسیار قدرتمند برای مطالعه بر روی اختلالات عصبی و افسردگی می باشد. به طور کلی معمولا جامعه علمی از این آزمایش برای شناخت بهتر مکانیسم هایی که بر اختلالات عصبی و افسردگی تاثیر می گذارند استفاده می کند.

هرگاه افراد در یک محیط لذت بخش قرار می گیرند مغز آنها فعالیت بیشتری  انجام می دهد و این در حالی است که افراد مبتلا به افسردگی تمایل دارند در همان سطح اولیه چنین چیزی را پاسخ ندهند.

تفاوتی که بین مغز یک فرد افسرده در میزان فعالیت آن بایک فرد عادی قرار دارد توسط نوار مغز اندازه گیری می شود. زیرا در این تست تمام سیگنال های الکتریکی مغز از طریق پوست سر در دستگاه ثبت می شوند. از همین طریق پزشکان می توانند به واسطه نوار مغز افسردگی را تشخیص دهند.

عوارض بعد از نوار مغز

عوارض بعد از نوار مغز

تاکنون ثابت شده است که به طور معمول نوار مغز هیچ گونه عوارضی برای افرادی که چنین آزمایشی انجام می دهند ندارد. البته این مورد در رابطه با افرادی که بیماری های تشنجی دارند صدق نمی کند.

زیرا نوار مغز تنها برای افرادی هیچ گونه ضرری ندارد که به طور کامل سابقه بیماری مانند تشنج را نداشته باشند. اما در صورتیکه فردی به یک بیماری تشنجی دچار باشد و یا صرع داشته باشد ممکن است با کوچکترین محرکی دچار تشنج شود.

این محرک ها معمولا موارد بسیار شدیدی هم نیستند به عنوان مثال: صدای تیک تیک دستگاه و یا نور چشمک زن آن خود می توانند مهم ترین محرک برای ایجاد تشنج در این افراد باشند.

اما با این حال اگر به چنین بیماری هم مبتلا هستید. و پزشک برای شما نوار مغز تجویز کرده است نیاز نیست نگران باشید. زیرا پزشک و یا تکنیسینی که این کار را انجام می دهد به طور کامل آمادگی لازم برای مدیریت اتفاقاتی که ممکن است رخ دهند  را دارد.

چگونه برای نوار مغز آماده شویم؟

سوال بسیاری از افراد این است که چگونه برای انجام نوار مغز آماده شویم؟ اگر شما نیز به دنبال جواب این سوال هستید بهتر است بدانید قبل از انجام چنین آزمایشی باید مواردی را که ما در اینجا برای شما بیان کرده ایم را به طور کامل رعایت کنید.

  • روزی که می خواهید آزمایش را انجام دهید به طور کامل مصرف هرگونه ماده ای که حاوی کافین می باشد را قطع کنید . چون مصرف این ماده می تواند بر نتیجه آزمایش تاثیر بگذارد.
  • اگر داروی خاصی مصرف می کنید به هیچ وجه مصرف آن را قطع نکنید و تنها درصورتی می توانید این کار را انجام دهید که پزشک شما دستورالعمل مخصوصی به شما داده باشد.
  • شب قبل از آزمایش به خوبی موهای سر خود را بشویید . البته توجه کنید که نباید از هیچ گونه نرم کننده، اسپری، ژل و حالت دهنده ای استفاده کنید . زیرا اینگونه از مواد لکه های بسیار چسبنده ای بر روی الکترود ها می گذارند و باعث می شوند پوست سر شما دچار شوره شود.

تفسیر الکتروانسفالوگرافی

همانگونه که می دانید معمولا فعالیت الکتریکی مغز به صورت موج ثبت می شود. تاکنون انواع مختلفی از موج در نوار مغز ثبت شده است. این گونه از موج ها با عنوان هایی مانند: موج الفا، تتا، بتا و دلتا ثبت شده اند. پزشکان همیشه ابتدا شرایط فرد و تغییرات غیر طبیعی که در نوار مغز نشان داده می شوند را به خوبی تفسیر می کنند. البته توجه داشته باشید که تنها یک پزشک مغز و اعصاب می تواند نوار مغزی یک فرد را تفسیر کند. زیرا تنها چنین پزشکانی توانایی تشخیص بیماری افراد را دارند و می تواند مشخص کنند که نوار مغز ین فرد طبیعی بوده یا غیر طبیعی.

 

نواز مغز با تعرفه دولتی



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تزریق بوتاکس زیر بغل زیر نظر پزشک،هزینه تزریق بوتاکس زیر بغل

بوی خوب یکی از نشانه های پاکیزگی می باشد. به همین خاطر حتی اگر فردی بسیار تمیز نیز باشد. ولی بوی خوبی از ناحیه او به مشام نرسد. هیچکس او را تمیز نمی داند و افراد هنگامی که در کنار او قرار می گیرند. ممکن است به خاطر بوی بد او دوری را انتخاب کنند.

همین امر موجب شده است همه افرادی که بوی عرق آن ها بسیار شدید است به دنبال راهی باشند. تا بتوانند به صورت دائمی این مشکل را برطرف کنند. بعضی از افراد از روش های موقتی و مضری مانند مام و یا عطر استفاده می کنند.

اما همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم اینگونه از روش ها کاملا موقتی می باشند و افراد به دنبال راه های دائمی هستند. می توان گفت تنها راهی که امروزه به طور کلی می تواند این مشکل را برای یک مدت طولانی حداقل چهار تا پنج ماه برطرف کند تزریق بوتاکس زیر بغل می باشد. چون با تزریق بوتاکس به زیر بغل می توان فعالیت غده های عرق ساز زیر بغل را کاهش داد.برای تزریق بوتاکس زیر بغل می توانید به کلینیک زیبایی جلفا مراجعه کنید.

هزینه بوتاکس زیر بغل

هزینه بوتاکس زیر بغل

متاسفانه بسیاری از افراد فکر می کنند که هرچیزی که مربوط به زیبایی و بوتاکس می باشد هزینه زیادی دارد. اما بهتر است بدانید هزینه بوتاکس زیر بغل به هیچ وجه زیاد نمی باشد. معمولا قیمت انجام این کار براساس موارد زیادی اندازه گیری میشود که بهتر است با آنها آشنا شوید.

برند بوتاکس

بوتاکسی که به زیر بغل تزریق می شود در انواع برند ها تولید می شود. هر برند از این نوع بوتاکس دارای کیفیت و قیمت خاصی است. به همین خاطر نوع بوتاکسی که شما برای تزریق به زیر بغل خود انتخاب می کنید می تواند تاثیر بسیار زیادی بر قیمت نهایی این کار داشته باشد.

میزان بوتاکس مصرفی

غدد عرق هر فردی با میزان خاصی از بوتاکس کنترل می شود. به همین خاطر به صلاح دید پزشک به بدن افراد مقدارهای مختلفی بوتاکس برای این کار تزریق می شود. هرچقدر میزان بوتاکسی که به بدن شما تزریق می شود بیشتر باشد باید هزینه بالاتری پرداخت کنید.

وسعت ناحیه تزریق

همانگونه که می دانید ابعاد بدن افراد یک اندازه نیست. به همین خاطر ممکن است بعضی از افراد برای کاهش میزان عرق بدن خود نیاز داشته باشند منطقه وسیع تری از بدن خود را بوتاکس کنند. هرچقدر منطقه ای که شما آن را بوتاکس می کنید وسیع تر باشد پزشک باید وقت بیشتری صرف این کار کند . به همین منظور دراین صورت باید مزد بیشتری به پزشک پرداخت کنید.

میزان دستمزد پزشک

یکی از مثال های معروف ایرانیان این است که هیچ ارزان و گرانی بی علت و حکمت نیست. به همین خاطر هنگام انتخاب پزشک به هیچ وجه پزشکی را که مهارت و تخصص بالایی ندارد به خاطر دستمزد پایین انتخاب نکنید. چون درصورتیکه پزشک انتخابی شما تخصص نداشته باشد به هیچ وجه نمی توانید به نتیجه دلخواه خود دست یابید. معمولا پزشکان باتجربه و متخصص همیشه دستمزد بالاتری دارند. به همین منظور در بیشتر مواقع دستمزد پزشک نیز برقیمت نهایی این کار تاثیر دارد.

نحوه تزریق بوتاکس زیر بغل

نحوه تزریق بوتاکس زیر بغل

خیلی از افراد فکر می کنند تزریق بوتاکس به زیر بغل یک کار وقت گیر و سخت است. به همین خاطر ممکن است بسیاری از افراد بترسند و این کار را انجام ندهند. اما بهتر است بدانید این نوع از تزریق هیچ گونه سختی ندارد و تنها با یک جلسه مراجعه به پزشک انجام می شود. در این روش از درمان معمولا پزشک ابتدا تمام نقاطی را که برای تزریق مناسب می باشند شناسایی می کند.

بعد از این کار پزشک برای این که بیمار او درد کمی را حس کند هم از بی حس کننده و هم از یخ استفاده می کند. در آخرین مرحله به صورت ریز به ریز پزشک دارو را به زیر پوست بغل تزریق می کند. البته بهتر است بدانید اگر ناحیه ای که دارو به آن تزریق می کنید وسیع باشد شاید نیاز داشته باشید چند بار تزریق را انجام دهید تا به نتیجه برسید.

فواید تزریق بوتاکس زیر بغل

تزریق بوتاکس به زیر بغل یکی از پرطرفدار ترین مدل های تزریق بوتاکس می باشد که فواید بسیاری دارد. اگر دوست دارید با فواید و مزایای این روش آشنایی پیدا کنید ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید.

کاهش میزان تعریق بدن

یکی از روش های بسیار ایمن درمان تعریق بدن تزریق بوتاکس به زیر بغل می باشد. زیرا هنگامی که بوتاکس به زیر بغل تزریق میشود فعالیت غدد های عرق زیر بغل به خوبی کنترل میشوند و دیگر افراد بوی بد عرق خود را حس نمی کنند.

کم تهاجمی بودن

تزریق بوتاکس به زیر بغل را میتوان کم تهاجمی ترین روش درمان بوی عرق دانست. به همین خاطر افراد زیادی خواهان این کار می باشند.

درد کم

بسیاری از افراد به اشتباه فکر می کنند که تزریق بوتاکس به زیر بغل یک روش با درد زیاد است. به همین خاطر خیلی از افراد این کار را انجام نمی دهند. اما بهتر است بدانید به هیچ وجه چنین چیزی درست نمی باشد چون تزریق بوتاکس به زیر بغل درد بسیار کمی دارد.

افزایش اعتماد به نفس

افراد هنگامی که بوی عرق می دهند برای این که بوی بدن آنها دیگران را آزار ندهد از جمع ها دوری می کنند. به همین خاطر اگر این مشکل ادامه داشته باشد به طور کامل اعتماد به نفس افراد را از بین می برد. اما چون تزریق بوتاکس چنین بویی را از بین می برد می تواند تا حد زیادی اعتماد به نفس افراد را بازگرداند.

عدم نیاز به استفاده زیاد از محصولات بهداشتی

هنگامی که افراد از محصولات بهداشتی مانند مام و اسپری برای از بین بدن بوی بد عرق به صورت مکرر استفاده می کنند. ممکن است در آینده به بیماری های زیبای دچار شوند. اما با تزریق بوتاکس این مشکل به طور کلی برطرف می شود.

ماندگاری بوتاکس زیر بغل

ماندگاری بوتاکس زیر بغل

ماندگاری بوتاکس زیر بغل همیشه برای افرادی که این کار را انجام می دهند از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر شما نیز جز این افراد هستید. بهتراست بدانید ماندگاری این کار به عوامل مختلفی بستگی دارد که ما در اینجا آنها را برای شما بیان کرده ایم.

متابولیسم بدن

هر چقدر میزان سوخت و ساز بدن بیشتر باشد میزان جذب بوتاکس بیشتر خواهد بود. به همین خاطر افرادی که فعالیت بدنی بالایی دارند چون میزان سوخت و ساز بدن آنها زیاد می باشد بوتاکسی که به بدن آنان تزریق می شود خیلی زود تر از سایر افراد تاثیر خود را از دست می دهد.

تکرار تزریق بوتاکس

بعضی از افراد هستند که در مدت زمان های معینی اقدام به تزریق بوتاکس می کنند. اینگونه از افراد ماندگاری بوتاکس در بدن آنها بیشتر است. چون هنگامی که چنین تزریقی تکرار می شود ماهیچه های زیر بغل بیشتر فلج می شوند و خود به خود میزان تعریق آنها کاهش می یابد.

کیفیت بوتاکس

هر چقدر میزان کیفیت بوتاکس تزریقی شما بیشتر باشد مدت زمانی که می تواند در بدن افراد ماندگار بماند بیشتر است. اما معمولا ماندگاری بوتاکس تزریقی زیر بغل بین ۴تا۱۲ماه می باشد.

مراقبت های بعد از بوتاکس زیر بغل

اگر می خواهید بوتاکسی که به زیر بغل خود تزریق میکنید ماندگاری بیشتری داشته باشد و عوارض آن کم شود باید به خوبی مراقبت های بعد از تزریق را رعایت کنید. ما در اینجا بعضی این مراقبت ها را به شما معرفی کرده ایم.

شستشوی و استحمام

هنگامی که به زیر بغل خود بوتاکس تزریق می کنید اگر دوست دارید اثر پذیری بالایی داشته باشد بهتر است حداقل تا یک هفته از رفتن به حمام اجتناب کنید. حتی اگر عادت دارید روزانه به حمام بروید از آب گرم استفاده نکنید.

میزان فعالیت

بهتر است بدانید فعالیت های سنگین بدنی و ورزش همیشه می تواند میزان گردش خون بدن را به طور ویژه ای افزایش دهد. هنگامی که میزان گردش خون شما زیاد می شود بوتاکس نمی تواند به خوبی عمل کند. به همین خاطر پزشکان توصیه می کنند حداقل تا یک هفته فعالیت بدنی زیادی نداشته باشید.

دست زدن به ناحیه تزریق

بسیاری از افراد متاسفانه بعد از تزریق بوتاکس به ناحیه ی تزریق دست می زنند. بهتر است بدانید این کار به هیچ وجه درست نیست. چون زمانی که افراد به ناحیه تزریق بعد از انجام این کار دست می زنند احتمال جابجایی مواد بوتاکس در بدن آنها زیاد است. بنابراین اگر چنین کاری را انجام داده اید به هیچ وجه به این ناحی دست نزنید.

استفاده از مواد بهداشتی

اگر قصد دارید به زیر بغل خود بوتاکس تزریق کنید. باید از مواد شوینده مناسب استفاده کنید. زیرا استفاده از مواد شوینده ملایم و متانسب با پوستتان موجب می شود ماندگاری آن در بدن شما افزایش یابد.

بوتاکس زیر بغل در تهران

 

تعریق بیش از اندازه بسیار ناخوشایند است و موجب می‌شود که افراد به دنبال درمان آن بروند. برای برخی افراد این اتفاق حتی در هوای سرد و بدون داشتن فعالیت بدنی هم پیش می‌آید. بوتاکس زیر بغل در تهران در کلینیک‌ ها و مطب پزشکان متخصص و معتبر انجام می‌شود. البته ممکن است متقاضیانی از شهرستان‌ ها هم باشند که برای انجام این عمل به تهران می‌آیند.   

میزان تزریق بوتاکس زیر بغل

همانگونه که میدانید اگر میزان تزریق بوتاکس زیر بغل بیش از حد باشد ممکن است بیمار با مشکلات بسیار زیادی مواجه شود. به همین خاطر باید میزان تزریق بوتاکس زیر بغل شما را پزشک متخصص معین کند. زیرا تنها پزشکان متخصص می توانند به خوبی برای هر بیمار با توجه به نوع بدن افراد اندازه دقیق بوتاکس تزریقی را معین کنند که برای بیمار مشکل به وجود نیاید.

مراحل تزریق بوتاکس زیر بغل چگونه است؟

تزریق بوتاکس به زیر بغل باید توسط پزشک متخصص انجام شود. چون یک سری از مراحل خاص را دارد که باید به خوبی رعایت شوند. ما در اینجا این مراحل را برای شما بیان کرده ایم.

انتخاب پزشک

انتخاب یک پزشک خوب برای تزریق بوتاکس به زیر بغل ضروری می باشد. به همین خاطر قبل از تزریق باید یک پزشک خوب برای انجام این کار انتخاب کنید.

انتخاب نقاط مناسب برای تزریق

در بدن هر فردی یک سری از نقاط مناسب برای تزریق وجود دارند که پزشک باید به خوبی آنها را شناسایی کند. به همین خاطر انتخاب این نقاط نیز یکی از مراحل اصلی تزریق به حساب می آید.

تزریق بی حسی

همانگونه که میدانید تزریق هر ماده ای به بدن معمولا با درد همراه است. به همین خاطر پزشکان برای اینکه بیماران آنها درد زیادی را تحمل نکنند. قبل از تزریق با استفاده از یخ و داروهای بی حسی ناحیه تزریق را بی حس میکنند.

تزریق بوتاکس

آخرین مرحله تزریق نیز تزریق بوتاکس به بدن می باشد. البته معمولا پزشکان قبل از این مرحله به خوبی ناحیه تزریق را ضد عفونی می کنند.

تزریق بوتاکس زیر بغل چگونه باعث کاهش تعریق می شود؟

بوتاکس کاربرد های درمانی بسیار زیادی دارد. اما می توان گفت یکی از جذاب ترین و بهترین کاربرد های آن کنترل تعریق بیش از حد بدن می باشد. در ظاهر تعریق بیش از حد بدن یک مشکل به حساب نمی آید و نیاز نیست افراد نگران این موضوع باشند. اما بهتر است بدانید بیشتر افرادی که چنین مشکلی را دارند واقعا اذیت می شوند. چون در بیشتر مواقع باعث خجالت آنها می شود.

اگر شما نیز این مشکل را دارید میتوانید با مراجعه به یک پزشک متخصص و تزریق بوتاکس به زیر بغل این مشکل را برطرف کنید. چون بوتاکس باعث می شود تا حد زیادی میزان تعریق بدن افراد کاهش یابد.

عوارض تزریق بوتاکس زیر بغل چیست؟

اگر بتوانید برای تزریق بوتاکس به بدن خود یک پزشک متخصص پیدا کنید و از مواد درجه یک نیز استفاده کنید. در ابتدای تزریق با عوارض زیادی روبه رو نخواهید شد. اما اگر تزریق شما غیر اصولی باشد. حتما با عوارض زیادی مواجه خواهید شد که ما در ادامه آنها را برای شما بیان کرده ایم.

عفونت

یکی از رایج ترین عوارض تزریق بوتاکس غیر اصولی زیر بغل عفونت می باشد. این عارضه معمولا به خاطر استفاده از وسایلی می باشد که ضد عفونی نشده اند.

تورم و کبودی

در رابطه با تزریق بوتاکس زیر بغل معمولا تعداد کمی از افراد تورم و کبودی را تجربه می کنند. مهم ترین علت این اتفاق این است که هنگام تزریق تعدادی از مویرگ های پوست پاره می شوند و تا زمانی که ترمیم نشوند کبودی و تورم از بین نخواهد رفت.

واکنش های آلرژیک

معمولا تزریق بوتاکس خطرناک نیست. اما اگر بیمار به بوتاکس حساسیت داشته باشد ممکن است برای او انجام این کار خطرناک باشد. به همین خاطر قبل از تزریق بهتر است حتما پزشک از شما تست حساسیت بگیرد.

قرمزی و خارش

همانگونه که میدانید پوست زیر بغل پوست حساسی است. به همین خاطر یکی از عوارض شایع تزریق بوتاکس به زیر بغل قرمزی و خارش می باشد.

آنافیلاکسی

آنافیلاکسی یکی از شدید ترین واکنش های بدن به چیزی است که به آن حساسیت دارید. طی این اتفاق معمولا بدن یک نوع ماده شیمیایی از خود تولید می کند. که به شدت باعث افت فشار خون و مسدود شدن راه های تنفسی شما می شود.

 

بهترین مارک بوتاکس زیر بغل

 

انواع مختلفی از بوتاکس در برند های متنوع در بازار موجود اند که با توجه به محل تزریق می‌توان از انواع آن استفاده کرد. ولی برای تزریق بوتاکس زیر بغل بهترین برند، دیسپورت انگلیسی است. چون این برند نسبت به بوتاکس های چینی عوارض آن کمتر است و بعلاوه ماندگاری بیشتری هم دارد.


بوتاکس زیر بغل میرداماد



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تزریق بوتاکس چانه زیر نظر متخصص،هزینه بوتاکس چانه

چانه نیز مانند سایر اجزای صورت به خاطر افزایش سن چروک می شود. البته علاوه بر افزایش سن موارد دیگری از جمله حرف زدن، خندیدن و انجام حرکات تکراری نیز می توانند بر این امر تاثیر گذار باشند.

وجود خط بر روی چانه می تواند تاثیر زیادی بر روی زیبایی افراد بگذارد. به همین خاطر در بیشتر مواقع افراد به دنبال راهی هستند تا با کمترین هزینه و ایمنی بالا این خطوط را از بین ببرند.

تزریق بوتاکس چانه یکی از بهترین راه ها برای حل این مشکل می باشد. چون این نوع از تزریق کاری کاملا علمی و کم خطر است. اما بهتر است بدانید تنها زمانی خطر آن کم می باشد که توسط یک متخصص زیبایی انجام شود.

زیرا اگر نقاطی که باید بوتاکس به آنها تزریق شود به خوبی شناسایی نشوند. و قبل از تزریق صورت استریل نشود مشکلات و خطرات زیادی برای افراد به وجود خواهد آمد.

هزینه بوتاکس چانه

هزینه بوتاکس چانه

بوتاکس چانه هزینه زیادی ندارد. اما با این حال افراد زیادی هستند که به خاطر هزینه از انجام این کار منصرف می شوند. اگر علاقه دارید با مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت بوتاکس چانه آگاهی پیدا کنید. می توانید با مطالعه ادامه این مطلب به اطلاعات مورد نیاز خود دست یابید.

پزشک انتخابی شما

معمولا پزشکانی که مهارت بالایی دارند چون تعداد بیمارانی که به آنها مراجعه می کنند زیاد است از بیماران خود مبلغ بیشتری بابت دستمزد دریافت می کنند.به همین خاطر اگر پزشک انتخابی شما دارای مهارت و شهرت زیادی باشد ممکن است بابت انجام این کار از شما هزینه بیشتری دریافت کند.

موقعیت مکانی کلینیک انتخابی شما

همانگونه که میدانید همه ساختمان هایی که در بالا شهر واقع شده اند هزینه اجاره آنها بسیار بالا می باشد. به همین خاطر جور کردن اجاره چنین مکان هایی با دریافت دستمزد های کم به هیچ وجه به دست نمی آید. بنابراین اگر شما برای انجام تزریق بوتاکس چانه خود بخواهید به یک کلینیک در بالا شهر مراجعه کنید حتما باید هزینه بیشتری نسبت به زمانی که به کلینیک های پایین شهر مراجعه می کنید پرداخت کنید.

نوع بوتاکس

انواع مختلفی از برندهای بوتاکس چانه وجود دارند. که اگر شما بخواهید بهترین را انتخاب کنید. باید حتما هزینه زیادی پرداخت نمایید . چون برندهای معتبر همیشه قیمت بالایی دارند. البته بهتر است بدانید چون کیفیت این برندها بسیار بالا می باشد اگر حتی هزینه زیادی نیز پرداخت کنید باز هم ضرر نخواهید کرد.

مزایای بوتاکس چانه

بوتاکس چانه نیز مانند سایر انواع بوتاکس دارای مزایای بسیار زیادی برای افراد است . به همین خاطر این کار در بین ایرانیان رواج زیادی دارد . ما برای آشنایی شما بعضی از مهم ترین مزایای این کار را در اینجا بیان کرده ایم.

از بین بردن چال چانه

بعضی از افراد به صورت مادرزادی دارای چال چانه می باشند. بسیاری از این افراد دوست ندارند چنین ویژگی را داشته باشند. به همین خاطر به دنبال راهی می باشند تا آن را کاملا محو کنند و چانه خود را به خوبی صاف کنند. تزریق بوتاکس چانه برای این گونه از افراد می تواند بهترین گزینه باشد. چون با این کار چنین چالی به طور کلی محو می شود.

از بین بردن چین و چروک های چانه

همانگونه که میدانید هنگامی که سن افراد بالا می رود در ناحیه چانه و دهان آنها ممکن است چین و چروک های زیادی به وجود آید. این گونه چروک ها باعث می شوند چهره افراد به شدت پیر نشان داده شود. همین امر موجب شده است بسیاری از افراد به دنبال از بین بردن آنها باشند. اگر شما نیز جز این افراد هستید. بهتر است بدانید بوتاکس چانه بهترین راه برای حل این مشکل می باشد. چون با تزریق بوتاکس تمام چین و چروک ها از بین میروند.

روشی ایمنی می باشد

افرادی که نگران سلامتی خود هستند اما دوست دارند از شر چین و چروک های چانه خود راحت شوند. می توانند بوتاکس چانه را انتخاب کنند. چون این روش کاملا ایمنی و غیر تهاجمی است.

به دوره نقاهت نیاز ندارد

بوتاکس یکی از روش های زیبا سازی صورت می باشد که افراد برای انجام آن نیاز ندارند مرخصی دریافت کنند. چون این تزریق به گونه ای است که افراد بعد از انجام آن می توانند بلافاصله به زندگی روزمره خود ادامه دهند.

هزینه پایین

تزریق بوتاکس چانه نسبت به سایر روش ها دارای قیمت تقریبا کمی است. چون تمام روش های دیگری که برای از بین بردن چروک های چانه و چال آن به کار برده میشوند بسیار هزینه بر هستند.

نتایج قابل قبول

تزریق بوتاکس به چانه به افراد کمک می کند آنها بتوانند به راحتی نتایح دلخواه خود را به دست آورند. تقریبا نتایجی که از این کار به دست می آیند همیشه بهتر و راضی کننده تر از سایر روش ها می باشند.

شیوه تزریق بوتاکس چانه

شیوه تزریق بوتاکس چانه

بسیاری از افراد هنگامی که میخواهند چنین تزریقی را انجام بدهند دوست دارند از نحوه انجام چنین کاری آگاهی پیدا کنند. اگر شما نیز جز این افراد هستید بهتر است بدانید معمولا این نوع از تزریق هنگامی که به عضلات چانه انجام می شود. به صورت سطحی است. چون اگر بوتاکس به لایه های عمیق تر تزریق شود می تواند عوارض بسیار زیادی را برای افراد به همراه داشته باشد. همین امر موجب شده است همه افراد به دنبال یک پزشک بسیار ماهر برای انجام این کار باشند. زیرا اگر پزشکی که این کار را انجام می دهد مهارت نداشته باشد نمی تواند به چانه افراد یک فرم کاملا طبیعی ببخشد.

اگر دوست دارید تنها چانه شما فرمی طبیعی به خود بگیرد و تمام چاله ها و گودی های آن از بین بروند می توانید از تزریق بوتاکس استفاده کنید. اما اگر قصد داشته باشید به همراه چانه خطر اخم و یا خط خنده خود را نیز از بین ببرید باید حتما به همراه بوتاکس ژل نیز تزریق کنید تا چنین خطوطی به طور کلی درمان شوند.

ممکن است همه شما بعد از تزریق به دنبال این باشید که بلافاصله نتایج آن را مشاهده کنید. اما بهتر است بدانید معمولا نتایج اصلی این کار بعد از یک هفته خود را نمایان می کنند. ولی این به این معنی نیست که حتما این نتایج برای نمایش نیاز به یک هفته وقت دارند. چون حتی در بعضی از بیماران نتایج تنها بعد از دو روز خود را نمایش داده اند.

مهمترین مراحل تزریق بوتاکس چانه کدامند؟

تزریق بوتاکس به چانه به هیچ وجه کار سختی نمی باشد و وقت زیادی نیز از افراد نمیگیرد. اما این کارزین سری از مراحل را دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

  • اولین مرحله تزریق بوتاکس چانه این است که پزشک در رابطه با چنین تزریقی به خوبی به شما مشاوره می دهد. همچنین در همین جلسه نیز شما باید نتایجی را که دوست دارید با تزریق بوتاکس چانه به دست آورید را با پزشک خود در میان بگذارید.
  • در دومین مرحله تزریق بوتاکس چانه اگر شما داروی خاصی را مصرف می کنید باید این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید تا پزشک شما را از خوردن داروهایی که باید از مصرف آنها اجتناب کنید آگاه کند.
  • سومین مرحله تزریق بوتاکس چانه شامل تمیز کردن پوست میشود. چون هنگام تزریق باید پوست شما به خوبی تمیز باشد. زیرا اگر کوچکترین میکروب و آلودگی بر روی پوستتان وجود داشته باشد ممکن است بعد از تزریق با عفونت مواجه شوید.
  • چهارمین مرحله این کار تزریق بی حسی موضعی می باشد. تا شما هنگام تزریق دردی را حس نکنید.
  • پنجمین مرحله که در واقع همان آخرین مرحله است. مرحله تزریق بوتاکس می باشد.

مدت زمان تزریق بوتاکس چانه چقدر است؟

بعضی از افراد هنگامی که به آنها می گویند به چانه خود بوتاکس تزریق کنید. فکر می کنند این کار چیزی شبیه به جراحی می باشد و باید برای آن وقت زیادی بگذارند. اما بهتر است بدانید تزریق بوتاکس به هیچ وجه شبیه به جراحی نمی باشد و تنها یک تزریق می باشد. به همین خاطر وقت زیادی از شما نمیگیرد. بنابراین نگرانی بابت تزریق بوتاکس چانه نداشته باشید. چون درد زیادی ندارد.

مراقبت های قبل از بوتاکس چانه کدامند؟

مراقبت های قبل از بوتاکس چانه کدامند؟

قبل از تزریق بوتاکس چانه نیاز است حتما یک سری از نکات را رعایت کنید. اگر با این نکات آشنایی ندارید بهتر است ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید. چون ما در اینجا بعضی آنها را برای شما بیان کرده ایم.

  • قبل از انجام تزریق به مدت حداقل دو روز باید از مصرف داروهای غیر استروئیدی اجتناب کنید. زیرا اینگونه از دارو ها باعث می شوند التهاب شما بعد از تزریق بسیار زیاد شود.
  • قبل از تزریق بوتاکس چانه به هیچ وجه از داروهایی مانند آسپرین استفاده نکنید. چون این نوع از دارو ها باعث رقیق شدن خون شما میشوند و هنگام تزریق حتما دچار خونریزی می شوید.
  • اگر قبل از تزریق بوتاکس چانه الکل مصرف کنید حتما میزان کبودی چانتان بعد از تزریق بسیار زیاد خواهد بود. به همین خاطر باید حداقل یک روز قبل از تزریق مصرف الکل را قطع کنید.
  • اگر داروی خاصی مصرف می کنید حتما قبل از تزریق بوتاکس چانه این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید.

مراقبت های بعد از بوتاکس چانه کدامند؟

بعداز تزریق بوتاکس تنها اگر موارد بیان شده در زیر را رعایت کنید میتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید.

  • به چانه خود فشار وارد نکنید: بعد از این که به چانه خود بوتاکس تزریق کردید باید به مدت حداقل۶ساعت هیچ گونه فشاری به این ناحیه وارد نکنید. چون ممکن است سمی که به چانه شما تزریق شده است در اثر فشار جابجا شود و شما نتوانید نتیجه دلخواه خود را به دست آورید.
  • ورزش نکنید: بعد از این که بوتاکس را به چانه خود تزریق کردید حداقل به مدت ۴۸ساعت به هیچ وجه ورزش نکنید. چون هنگامی که فعالیت بدنی شما افزایش می یابد میزان فعالیت عضلات شما زیاد میشود و بوتاکس را جذب می کنند. همین امر موجب میشود بوتاکس در بدن شما به خوبی عمل نکند.
  • به هیچ وجه غذاهای چسبنده مصرف نکنید: بعد از این که به چانه خود بوتاکس تزریق کردید. به هیچ وجه حداقل تا یک هفته غذاهای چسبنده و سفت را مصرف نکنید. چون مصرف چنین غذاهایی باعث می شوند فعالیت فک زیاد شود و بوتاکس به خوبی عمل نکند.
  • رعایت دستورات پزشک: معمولا پزشک بعد از تزریق برای بهبودی حال و نتیجه تزریق شما یک سری دستورات را تجویز می کند که بهتر است حتما آنها را رعایت کنید.

بهترین برند بوتاکس چانه

همانگونه که قبلا نیز گفتیم مارک های زیادی از بوتاکس چانه در بازار موجود می باشد که برای شناخت بهترین آنها بهتر است با انواع مختلفی از آنها آشنا شوید.

  • بوتاکس: اولین مارکی که از سم بوتولونیم به بازار ارائه شد برند بوتاکس بود. این برند ماندگاری زیادی ندارد و تنها ۳الی۴ماه ماندگار می باشد.
  • دیسپورت: میتوان گفت محبوبیت برند بوتاکس دیسپورت در بین ایرانیان بسیار زیاد است. چون این نوع از بوتاکس میتواند به خوبی انواع چروک ها را از بین ببرد.
  • زئومین: این نوع از بوتاکس توسط سازمان جهانی بهداشت تایید شده است و در تمام دنیا دارای طرفداران بسیار زیادی است و میتواند به راحتی خطوط متوسط را از بین ببرد.

ماندگاری تزریق بوتاکس چانه به چه عواملی بستگی دارد؟

بهتر است بدانید تزریق بوتاکس چانه یک روش زیبا سازی موقت می باشد و برای همیشه ماندگار نیست . بنابراین اگر از نتایج تزریق بوتاکس چانه ناراضی بودید نیاز نیست نگران باشید. چون بعد از مدتی این اثرات از بین میروند. همچنین بهتر است بدانید ماندگاری بوتاکس چانه به عوامل مختلفی بستگی دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

  • سن افراد: سن همیشه تاثیر زیادی بر ماندگاری بوتاکس چانه دارد. به همین خاطر سن افراد بر این موضوع تاثیر دارد.
  • شدت آسیب: هرچقدر عمق خطوط چانه یک فرد بیشتر باشد میزان ماندگاری بوتاکسی که به آن تزریق میشود کمتر خواهد بود.
  • نوع زندگی: شیوه زندگی افراد نیز تاثیر بسیار زیادی بر ماندگاری بوتاکس تزریقی به چانه افراد دارد.

عوارض بعد از بوتاکس چانه

بعد از این که به چانه بوتاکس تزریق کردید ممکن است با یک سری عوارض مواجه شوید. برای آشنایی با این عوارض مطلب زیر را به خوبی مطالعه کنید.

  • التهاب: یکی از مهم ترین عوارضی که بوتاکس چانه دارد. التهاب بعد از تزریق می باشد. این التهاب معمولا آزار دهنده نیست و بعد از چند روز از بین می رود.
  • کبودی: کبودی نیز مانند التهاب یکی دیگر از عوارض تزریق بوتاکس به چانه می باشد. این گونه از کبودی ها ماندگار نیستند و بعد از چند روز از بین میروند. بنابراین نیاز نیست نگران آن باشید.
  • سردرد: بعضی از افراد بعد از تزریق بوتاکس به چانه دچار سردرد می شوند. این مورد نیز یکی دیگر از عوارض تزریق بوتاکس چانه می باشد.

تزریق بوتاکس چانه تهران



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آذر 1402 | نظرات ()